środa, 3 października 2012

Moje totalne uzależnienie - część 1, czyli CREEPYPASTA.

Jako, że mój blog, to też moje dziwne pomysły popierane w milionach procent przez Patrycję, która zapewne to czyta, więc helloł xD

Postanowiłam zrobić spowiedź ze swoich małych "uzależnień" . Nie jest to alkohol, narkotyki ani broń Boże nic takiego. Mam trochę inne uzależnienia. Niesamowicie mnie wkurza na przykład to, że gdy wyjdę z domu, co chwilę otwieram torebkę i sprawdzam, czy jakimś cudem nie wywiało mi portfela albo dokumentów.
Z innymi uzależniaczami jakoś sobie radzę, ale jest jedno, które czasami niesamowicie mnie przeraża, a kiedy indziej zapewnia nieziemską rozrywkę i "lanie się" z tych beznadziejnych. Kiedy czytam tego za dużo lub za długo, w mojej głowie coś sie burzy i boję się nawet odwrócić.

Panie i Panowie, przedstawiam moje totalne uzależnienie numer 1 - CREEPYPASTA.

Większość osób, które tu wchodzą to zapewne moi znajomi, którzy jakoś żyją ze spamem strasznymi historiami na facebookowym wallu, ale jeśli jest tu jakiś przypadkowy czytelnik, to pozwól, że wprowadzę Cię w ten świat, z którego nie ma już wyjścia, chyba że oszalejesz :D

UWAGA! Osoby z padaczką czy bardzo wrażliwe proszone są o zastanowienie się nad czytaniem dalej. Nie chcę mieć Was na sumieniu -,-

Więc, zaczynamy! Czym według słownika jest creepypasta ?
Creepypasty - straszne historie krążące po internecie, które mają za zadanie tak Cię przestraszyć, żebyś nie dał rady zasnąć w nocy.
Brzmi faaaajnie xD Co więcej ? Mogą to być schizowate filmiki, dziwne zdjęcia i niepokojące historie :D
Ostatnio szturmują kwejk pod nazwą "Straszne historie", wiele razy zostały zainscenizowane przez postaci z komixxów. Moje ulubione ? Absolutnie Slender Man. Nie dość, że historia upiorna, to wymyślił ją zwykły użytkownik forum, a teraz? Powstała gra, film kinowy "coming soon" . Niesamowite... ten sam facet stoi za dość przerażającą "Zatoką/Jaskinią Świec" ("Candle Cove") , która jest według mnie przegenialna. Po prostu trzeba znać:)

A teraz jakieś creepy zdjęcie xD


Powiększcie i znajdźcie Slendera :D Byłoby miło, gdybyście również zapoznali się z treścią wymienionych tu creepypast. Wystarczy wpisać w google:) No to miłych strachów:D

8 komentarzy:

  1. AHAHAHAHAHAAHAH, CZAI SIĘ W TEJ RURZE, NA PEWNO! ^^ Nie no. Ale jeśli nawet to... Ogarniasz to? Mas pieprzone 5 lat, jak gdyby nigdy nic chcesz zjechać sobie z pieprzonej zjeżdżalni, a okazuje się, że w środku siedzi sobie pieprzony Slender?! omg.
    Btw ostatnio widziałam go na kwejku czy bestach :P Nie pamiętam już.

    A poza tym chciałam powiedzieć, ludzie, że Justyna straszy mnie creepypastami, SHAME ON YOU!
    Przedwczoraj szłam do łazienki, po drodze zapalając wszystkie światła, a mama na to: Dziecko, ty nie możesz tak żyć. Przestań to czytać.
    Wielkie dzięki <3

    ~ pati199534
    http://www.we-can-fly-away.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cię straszę ? No proszę Cię xD
      Przecież ja ci tego nie wciągam do mózgu na siłę :D
      Zapoznaj się z CANDLE COVE :3

      Usuń
    2. Wystarczy, że zamieścisz to na mojej tablicy, a ja już to czytam ;p

      ~ pati199534

      Usuń
    3. To kogo? ~pati199534

      Usuń
  2. Hmm nie wiem czy nadal prowadzisz tego bloga ale... też jestem od nich uzależniona ale gorzej! Stałam się dziwna od kiedy zapoznałam się z nimi szczegółowo. Nawet raz wpadłam na pomysł by uciec do Kanady ( niby tam jest Jeff The Killer)
    PS NIE JESTEM FANGIRL!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń