niedziela, 7 października 2012

ZLOT GLAMBERTS KRAKÓW 2012 część 2 - Akcje na zlocie :D

Druga część relacji z naszego pięknego zlotu:) Minął 1 dzień, a tak jakby cała wieczność, Glamberts! Cholernie za Wami tęsknię ♥ na początek filmik nagrany przez Nell:D

A teraz przechodzę do streszczenia zlotu okraszonego zdjęciami autorstwa GlamNell:)
Klaudia i jej CUCKOO :D


                                                                    buhahaha xD 

Oblężenie sklepu LAMBERT w Galerii Krakowskiej, gdzie żeby dostać siatkę <Klaudia pytała ♥> trzeba coś kupić. "Coś", czyli krawat lub spinkę do niego za 149, 90, albo dwa razy droższą koszulę xD
                                                Widok na sklep dla "zwykłego śmiertelnika"

                                                                      Mega-lans xD

Kolejną akcją było wystawianie TRESPASSING w Empiku na "oko publiczne", czyli podmiana z płytą J.Lo.:)


No i czas na pokazanie skupienia w czasie testu na "prawdziwego fana Lamberta" xD
                                                          "Skupiona Klaudia" xD

3 komentarze:

  1. Boże, jesteście świetne, hahaha :D Filmik mnie strasznie rozwalił, totalnie mi zryłyście nim psychę :D
    "Dżasta jeszcze tak 10 minut" <3

    Zróbcie powtórkę, zróbcie powtórkę, zróbcie powtórkę. Będę tak błagać i błagać, bo chcę się z wami spotkać, a że nie mogłam być tam wczoraj, no to już :c <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Phaha padłam przy akcji ze sklepem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. O FUCK ale miałam wtedy schizy xd. !!! zajebiście było ;3

    OdpowiedzUsuń