środa, 3 października 2012

Moje totalne uzależnienie - część 2, czyli ADAM LAMBERT.

Druga notka o moim totalnym uzależnieniu.

Przedstawiam Państwu największą mendę ♥ na świecie, oto ADAM LAMBERT.


Według wikipedii, Adam Mitchel Lambert (ur. 29 stycznia 1982 w Indianapolis) – amerykański piosenkarz, autor tekstów piosenek, aktor z San Diego. W maju 2009 roku zdobył drugie miejsce w ósmej edycji American Idol.
23 listopada 2009 roku wydał swój debiutancki album For Your Entertainment. Płyta zadebiutowała na 3. miejscu listy Billboard 200. Album sprzedał się w nakładzie ponad 1 000 000 egzemplarzy na całym świecie. Początkowo 20 marca 2012 (w Polsce 19 marca) miał się ukazać drugi studyjny album Adama Trespassing. Singlem promującym nowy krążek został utwór "Better Than I Know Myself", którego premiera odbyła się 20 grudnia 2011. Premiera jednak została przesunięta z powodu chęci dopracowania albumu i nagrania kilku nowych piosenek. Ostatecznie, premiera "Trespassing" odbędzie się 15 maja 2012 roku. Stacje radiowe zaczęły już emitować (od 30 kwietnia) drugi singiel z płyty, "Never Close Our Eyes". Do nagrania nowej piosenki przyczynił się Bruno Mars.


To straszliwie seksowne stworzonko z pięknym głosem wtarabaniło się do mojego świata 1 lutego 2011 i wcale nie uśmiecha mu się usuwać w cień. Często się zastanawiam nad scenariuszem bez Adama, co robiłabym, gdyby go nie było, gdyby w tamte ferie nie zepsuł się modem od internetu i gdybym nie siedziała tego popołudnia przed 4fun.tv, hipnotyzując się coraz bardziej utworem "If I Had You" .


Facet ma nieziemski głos, potrafi robić nim takie rzeczy, że ciary chodzą po plecach. No i te jego piękne oczka ♥ Dobra, bo się rozmarzę całkiem i odpłynę. Adama można popodziwiać na youtube, szczególnie polecam "Runnin" oraz zapis koncertu pod szyldem "QUEEN + Adam Lambert" z Kijowa, gdyż jest najlepszej jakości :D




Notka nareszcie wygląda tak jak powinna dawno, a to dzięki Madzi i jej przypomnieniu ♥

4 komentarze:

  1. IIHY ma milosci <333

    A u mnie za miesiac 2 lata i tez IIHY sprawilo,ze go pokochalam :D

    Ivaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Adaaam *_* Boże, ja jaram się nim już 3 lata. Najpierw Whataya Want From Me, potem If I had you, potem Time for Miracles, For You Entertainment, a potem to już poleciało, sama nie wiem kiedy i jak. No i trafiłam na socjum, a wtedy mój świat wywrócił się całkowicie. Poznałam Glambertów, Tommy'ego...
    Niesamowity głos, niesamowity look i niesamowicie dobre serduszko.
    Jak można go nie kochać?...


    ~ pati199534
    http://www.we-can-fly-away.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem świeżo upieczoną fanką Adama :D zaczełam sie nim interesować gdzies w maju tego roku czyli jakies pół roku bedzie xD na samym początku miałam tylko 2 piosenki Adasia tj. "Whataya Want From Me" i "Better Than I know Myself" :) i tyle, jakos on sam mnie zbytnio nie interesował szczerze mówiąc :p wszystko sie zmieniło pewnego dnia, w którym moja siostra, po obejrzeniu klipu do "BTIKM", spytała mnie czy wiem, ile Adam ma cm wzrostu bo ona twierdzi, ze jest niski :) ja jej odpowiedziałam, ze nie wiem, no bo niby skąd a potem powiedziałam jej, że sprawdze, tak z ciekawości....i jak sprawdziłam tak juz zostałam Glambertką ;p z początku myślałam, ze to tylko takie zauroczenie i ze za jakis czas mi przejdzie, ale jedank nie :) zaczełam słuchać coraz wiecej piosenek i aż wreszcie stwierdziłam, ze nie ma po co ze sobą walczyc i sie poddałam urokowi Adama i jego głosu <3 klip, który sprawił, ze nie mogłam po nocach, pierwszych nocach jako Glambertka spac, to " If I Had You" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń