niedziela, 7 października 2012

ZLOT GLAMBERTS KRAKÓW 2012 część 1 - pamiątki i nagrody + uczestnicy:)

Witajcie:) cóż, wczoraj nie było mnie cały dzień w domu z powodu Zlotu Glamberts Kraków 2012, który ja i GlamNell organizowałyśmy:) Zlot rozpoczął się o 12:00 i trwał do ok. 18:00, jednak ja miałam powrót o 17:25. W następnych notkach będę częściowo opisywać cały zlot, gdyż nie wiem jak pojemny jest jeden post na blogspocie i wciąż czekam na fotki od GlamNell. W każdym razie było bardzo miło i fajnie, wspaniale jest spotkać się z osobami, które mają te same odchyły co ty:D Nie kręciłyśmy się za wiele po mieście, głównie Rynek i Galeria Krakowska. Najlepsze akcje opiszę w innych notkach, bo chciałabym je zilustrować zdjęciami Neli:) W tej notce pokażę Wam zlotową pamiątkę oraz nagrodę za poprawnie rozwiązany konkurs.

Dobrze jest mieć przedmiot, na który się spojrzy i od razu przypomina on dane wydarzenie. Każdy uczestnik zlotu otrzymał więc zdjęcie-pamiątkę z Trespassingowym podpisem wykonanym przez Nell. Z tyłu zdjęcia można było zebrać podpisy, żeby kiedyś przypomnieć sobie, kto dokładnie był obecny.
                                                             Zdjęcie-pamiątka zlotu:)
Podpisy z tyłu zdjęcia:)


Drugą pamiątką był przeznaczony dla zwyciężczyni konkursu, czyli Uli <BRAWO :D> nazwany przeze mnie "Certyfikat Mega Fana Adama Lamberta". Konkurs był dosyć trudny, aby go rozwiązać należało naprawdę znać Adama i odpowiedzieć na bardzo szczegółowe pytania. Dlatego też nazwa certyfikatu jak najbardziej kompatybilna:D
                                                                          Certyfikat:)

Przechodzimy teraz do pokazania uczestników zlotu, czyli zwyczajniej mówiąc do sesji, która miała miejsce w KFC w Galerii Krakowskiej, gdzie oparte o butelkę Tymbarka jedno ze zdjęć-pamiątek identyfikowało naszą grupę jako Zlotowiczów:) a jak się ludzie patrzyli:)
 Zacznę od siebie, Justyna K Lambert :) Wiem, wyglądam tu jak idiotka xD jedna z Pań organizatorek:)
Pani organizator numer 2, Ela GlamNell gwałcąca moja poduszkę z Adasiem xD To na pewno nie jest ostatni zlot jaki organizujemy:)
Klaudia, dzisiejsza jubilatka <sto lat, sto lat ♥> Na zlocie pokazała w pełni oblicze swojego CUCKOO xD.
I ostatnie zlotowiczki, od lewej: Ula (laureatka naszego konkursiwa, mega fanka Adama :D) i Natalia, koleżanka Uli, początkująca Glambertka:)

Zabawa była niesamowita i naprawdę, żałujcie wszyscy inni, że Was tam nie było:D Jak tylko dostanę foty od Nell, kolejna notka będzie gotowa:)

 Tutaj można zobaczyć stronę wydarzenia na facebooku - KLIK.

8 komentarzy:

  1. Jejku jak ja żałuje że mnie tam nie było ;(
    Z tego co w tym wpisie napisałaś musiało byc super ;)
    Może kiedyś się z Wami spotkam na jakimś zlocie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na następny trzeba jechać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie że żałuję :( ale na następnym zlocie postaram się być :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam, Pani organizator nr 2 najlepsza <3
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, kurde, kurde! I ja tam miałam być, ale no niestety.. Boże, jak patrzę i czytam jak dobrze się bawiłyście, to mam ochotę coś sobie zrobić, że nie uciekłam z domu (czy coś w tym stylu) i się nie pojawiłam... Mam nadzieję, że to powtórzycie, bo naprawdę chciałabym się z wami spotkać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. heh to było naprawdę cos....;3 bardzo za wami tęsknie i już się doczekac nie moge nastepnego zlotu "4EVER YOUNG!!!!!" ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. AHAHAHAHAAHAHAH nie no piekna burzuazja,ale gdyby jeszcze byl jeden skladnik(czytaj ja) to bylaby jeszcze wieksza burzuazja :D!
    Zrobcie nastepny zlot gdzies blizej moich rejonow no xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Było przefantastycznie <3 - GlamNell

    OdpowiedzUsuń