piątek, 12 października 2012

Gorący k-popowy debiut 2012 roku, czyli NU'EST ♥

Witajcie:) Większość z Was to moi znajomi na facebooku, więc zapewne i nieszczęsne ofiary k-popowej manii. Ilu z Was zaczarował pewien koreański singielek pięciu uroczych chłopców ? Tak., mowa o NU'EST i wpadającym w uszko, że aż miło FACE

NU'EST to koreański boysband, który debiutował 15 marca 2012 roku. Wypromowała ich wytwórnia Pledis Entertainment, która wcześniej kreowała tylko żeńskie gwiazdy koreańskiej sceny (jak After School czy Son Dam Bi) Nazwa oznacza New, Estabilished Style and Tempo. W skład bandu wchodzą czterej szesnastolatkowie i jeden dziewiętnastolatek (wiek liczę po polsku:)). 

                                          Minhyun, Ren i Aaron. Sesja do albumu ACTION

Po wydaniu pierwszego singla osiągnęli ogromną popularność nie tylko w krajach azjatyckich. Do mnie dotarli dzięki zacnemu kanałowi E4ME.TV i w pewien sposób uratowali mnie przed One Direction xD
Kiedy usłyszałam o ich comebacku z pierwszym mini-albumem ACTION, cieszyłam  się ogromnie. Niedługo po ogłoszeniu powrotu, ukazała się zapowiedź nowego klipu.

Moja reakcja po opublikowaniu tego: ♥__________♥ Niedługo pokazały się dwa klipy, a ja zaopatrzyłam się w singiel i mini-album :D

W czasie swojej kariery NU'EST wystąpili na wielu galach i fan meetingach oraz nagrali program przeznaczony dla fanów L.O./\.E STORY. Odwiedzili Japonię, Tajlandię i Australię. Teraz wyjeżdżają do USA, aby brać udział w przesłuchaniach nowej gwiazdy Pledis Entertainment.

A ja, czekam na ich comeback z nowym albumem, który zapowiedzieli jeszcze na ten rok oraz zacieram rączki, gdyż niedługo zostanie wydany klip do SANDY. ♥
                                                     Okładka pierwszego singla "Face".
                                         Pierwszy mini-album "Action" na moim biureczku:D



2 komentarze:

  1. Twoja mania wpędza mnie we własną :P I dręczyć mnie teraz będzie Ren oj będzie, uduszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mogę uwierzyć w to że mnie przekonałaś do nich xD świetny blog ;D

    OdpowiedzUsuń