środa, 24 października 2012

Podejrzane foty, czyli rozkmina Dżasty + niespodzianka :)

Siema:D Dzisiaj uznałam, że już nie wytrzymam xD po zobaczeniu kolejnych dziwnych zdjęć powiedziałam sobie: DOŚĆ! COŚ MUSI BYĆ NA RZECZY!

Nie bójcie się, nie mam zamiaru dyskutować na temat rzekomych zdjęć z Candle Cove, twarzy Kobiety bez Wyrazu, ani tym bardziej na temat mordy Jimmy'ego z creepypasty KŁAMCY, którą na szczęście mój umysł gdzieś wyrzucił i nie jestem w stanie sobie jej przypomnieć :D Ufff.... a przedostatnia noc była ciężka :)

Chciałabym rozkminić historię kilku zdjęć, które ukazały się w ostatnim czasie. Jak wiecie, jestem bardzo aktywną fanką Adama Lamberta. I tak, chodzi tu o niego. O Adama i jego seksownego kociaka gitarzystę, Tommy'ego.

Glamberts to pokojowe stworzenia, co nie znaczy, że nie dzielą się między sobą. Na tych, którzy kochają GN Tourowe Adommy (Adam i Tommy) oraz rzeczywistość, czyli "kwitnący" związek Adama z Saulim Koskinenem. Ale po kolei.

Wszystko zaczęło się tak naprawdę na gali AMA 2009. Achhhhh, co to był za buziak ♥ Oburzeni Amerykanie "ukarali" Adasia brakiem możliwości wystąpienia w GOOD MORNING AMERICA. Coż, zakaz i tak został już zniesiony, więc raczej niewiele się stało.
                                                          Buzi, buzi, kociaki :3

Chyba zaczęłam przesadzać z tymi "kociakami" xD. Wińcie za to nie mnie, tylko pewną kocicę Katy ze śliwkową sierścią ♥ Wracając do tematu, gdy ruszyła trasa Glam Nation Tour, każdy przyzwyczaił się do buziaków scenicznej parki. Na całym youtubie fani zmiksowali ze sobą wycinki tych momentów tworząc filmiki typu "TOP 15 Adommy". Wszystko trochę "pokomplikowało" się w Amsterdamie, gdzie to Adaś zajarał na scenie, totalnie stracił nad sobą kontrolę i nie dość, że zaczął wykonywać przesiąknięte erotyzmem ruchy, to jeszcze pocałował Tommy'ego tak, jak nigdy. Najlepsze Adommy Ever ♥
Na trasie były także różne akcje typu "walenie basu" (Tommy był wtedy basistą), moment, kiedy to Adam bez niczego wepchnął Tommy'emu palec w usta ( albo dłoń między nogi ) a zdarzyło się i fana pocałować:D
                                     
 W czasie jakiegoś wywiadu, każdy członek zespołu Adama został poproszony o powiedzenie, którą piosenkę na trasie GNT najbardziej lubi wykonywać. Tommy odpowiedział "Fever"... xD
Potem, niestety, piękne i gorące Adommy (nieodłączny symbol piosenki FEVER) skończyło się z hukiem.
W Helsinkach Adam spotkał Sauliego Koskinena i już wkrótce świat obiegły ich zdjęcia.
Chłopaki są razem już prawie dwa lata i chociaż za Saulim jako tako zbytnio nie przepadam, to naprawdę życzę im szczęścia. Dlatego, zastanawiający był jeden z ostatnich występów Adama
Oraz dzień wczorajszy, kiedy to Adam i Tommy wybrali się razem na obiad :)
Może ja jestem głupia i wielu rzeczy nie rozumiem, a wiele sobie wmawiam, ale jakoś ciężko o zdjęcie Adama i Sauliego z ostatniego okresu. Wiem, że pracują i w ogóle. Nie jestem natrętną fanką Adommy, chciałam to po prostu rozpatrzyć.

A teraz niespodzianka :) Jeśli możecie, udostępniajcie to wszędzie, gdzie się da xD
Bo my wszyscy kochamy zdemoralizowaną do bólu, przepadającą za zboczeństwem Adama i uwielbiającą Glambulge'a Kasiulkę ♥

To by było na tyle dzisiaj. Co sądzicie o "Adommy Incident" ? xD

4 komentarze:

  1. Hhaha !! OMG !!! To jest zajedwabista notka !!Dzięki bardzo za moją winę 'kociakowania' przez Cb <3 ^V^
    Tak teraz możecie mnie głaskać ^V^ <3 <3 I cieszę się że podobają wam się pics które zrobiłam dla Kasi <3 ! ;33
    @KittyKaty182 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHH, siiiłaaaaaaaaaaaa !!!! dziękiiii kochaniee <3
    nawet nie wiesz jakie to zajebiste uczucie < 33 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg, w końcu się tu dostałam. Dziwnym trafem Twoja strona strasznie mi się muli na kompie (co nie oznacza, że nie czytam Twojego bloga, ale robię to zazwyczaj z telefonu).
    Ale dzisiejszy wpis sprawił, że pomyślalam "chuj, będę czekać pół godziny, ale MUSZĘ to skomentować".

    Twój wpis obrazuje to co pomyślałam sobie dzisiaj rano, gdy po raz pierwszy zobaczyłam te foty. AWWWWWW! ^^
    Saulbert? Dziwnym trafem również nie przepadam za Saulim chociaż nawet go nie znam... Ale to tylko moja opinia. Adam (z tego co wiemy) jest z Saulim i koniec, kropka.
    A Adommy? Adommy to całkiem inna, zwariowana historia, nie? Te wszystkie niepoprawne ruchy, gesty... KURDE, LUDZIE TO KOCHAJĄ!
    Teraz jeszcze ten lunch, po którym niektórzy Glamberts totalnie ześwirują, tym bardziej, że jak wspomniałaś, zdjęć Saulberta brak.
    Zobaczymy jak to się rozwinie, najważniejsze żeby Lambert był szczęśliwy.

    pati199534

    PS. Słodziutkie zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nieprzepradam za Saulim. xD
    Miło się czytało, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń