poniedziałek, 29 października 2012

Adam Lambert na Fred & Jason's Annual Halloweenie Charity Event (26.10.2012) + MUSISZ TO MIEĆ!

Siema:D Wiem, okrutną miałam przerwę od pisania notek. Niestety, mój internet bardzo uzależnia się od pogody i jak tylko ta się zepsuje, lubi sobie nie być x(. Chwilę temu też go nie było, ale pogrzebałam w kablach i na razie nie mówię nic :3
Jedna z moich ostatnich notek przedstawiała zażyłość Adama Lamberta i jego przyjaciela Tommy'ego Joe Ratliffa. Napisałam wtedy, że trudno o jakiekolwiek aktualne zdjęcie Adama i Sauliego, jego faceta (para szerzej znana pod pseudonimem Saulbert). Teraz czas opuścić flagę zwycięstwa, gdyż najnowsze foty Adaśka i jego chłopaka pochodzą z 26.10 i grasują po internecie:) I szczerze powiem, że naprawdę cieszę się z tego, jak one wyglądają.



Zdziwieni? zaszokowani? A może już macie atak serca?
Spokojnie, to tylko baaaaaardzo glam stylizacje na Fred & Jason's Annual Halloweenie Charity Event, charytatywną Halloweenową imprezę. Adam jak zwykle przebrał się za glampirka ( Vampire + Glam = Glampire ) i muszę przyznać, wygląda świetnie. Chociaż wiem, że niektórym się nie bardzo ten stój podoba, dzięki niemu ja widzę, że Adam z FYE wciąż w nim żyje i kurczowo się tego życia trzyma xD
Trochę więcej Glampirka:





Robi wrażenie, prawda ? xD Teraz kilka filmików




Halloween już niedługo, bo w środę, więc na pewno dodam coś jak zdjęcia duchów czy creepypasty :D
Bądźcie gotowi:)

+ MUSISZ TO MIEĆ!

Szukając w Empiku wampirzych zębów (taak, kupiłam je w końcu, ale w innym miejscu) wpadł mi w łapki Popcorn Niemiecki za 15,99 zł z tym oto plakatem:
Dla ułatwienia, okładka Popcornu wygląda tak:
To by było na tyle, pozdrawiam Was serdecznie :D

1 komentarz:

  1. Adaś wygląda na szczęśliwego:)Mam nadzieję, że jak najdłużej będzie mu się układać w swoim związku:)

    OdpowiedzUsuń