sobota, 20 października 2012

Specjalnie dla Alex: Ren z NU'EST

Ponieważ Alex prosiła mnie i prosiła o przedstawienie sylwetki Rena z dużą ilością zdjęć, specjalnie dla niej powstała ta notka. A więc, zaczynamy:)
Wytwórnia Pledis Entertainment w czasie powstawania NU'EST przedstawiła Rena jako "„nieprzewidywalnego, bystrego chłopaka z metroseksualnym urokiem.”

 Ren to jedynie sceniczny pseudonim tego chłopca. Prawdziwe personalia to Choi Minki (최민기)
przy czym zgodnie z umownym koreańskim zapisem nazwisko jest pierwsze, a imię drugie.

Urodził się 3 listopada 1995r. ( niedługo skończy osiemnaście lat, gdyż według koreańskiego liczenia lat, dziecko ma już rok, gdy się urodzi). Jego rodzinne miasto to Busan. Jest najmłodszym członkiem NU'EST (kor. maknae). Oprócz roli wokalisty w zespole, dba o stylizacje chłopaków na każdy występ i często jest osobą rozładowującą  negatywne napięcie.
                                                      Filmik, który trzeba znać :)
Teraz kilka zdjęć Rena z czasów, gdy nie był jeszcze blondynkiem:)


Wywiady z Renem:
1.
Q: Często masz pomalowane paznokcie, sam je projektujesz?
Jeśli jest to coś trudnego proszę projektanta aby to zrobił. Chciałbym na moich paznokciach mieć namalowany “Krzyk” Munch’a.
Q: Jeśli miałbyś jeden dzień na odpoczynek, co byś chciał zrobić?
Chciałbym pójść obejrzeć film lub pójść na zakupy.
Q: Jeśli przywiózłbyś Japońską dziewczynę do swojego rodzinnego miasta, dokąd byś ją zabrał?
Jestem z Busan, więc chciałbym zabrać ją nad morze.
 2.
Ren: 80% chłopiec VS 20% mężczyzna
Baekho: Jego postawą w codziennym życiu jest ktoś, kto jest bardziej chłopcem niż mężczyzną. Takie Jest również pierwsze wrażenie jakie robi. Mimo, że w codziennym życiu jest męski, jest naprawdę uroczy!
Mimo, że wygląda jak dziewczyna, ma ‘męską’ osobowość . W codziennym życiu jest dobrze wychowany. Ale jeśli go poznasz dobrze, zamieni się w maszynę ‘do śmiania’! Nie będziesz się nudzić. Każdego ranka, kiedy się budzi jego figura jest taka słodka, że chcesz go ugryźć (Śmiech). To człowiek z czystą duszą, lecz ukrywa swoją ‘męską’ stronę! Nie ma tak bardzo mistycznego faceta w Korei jak on. Czy muszę promować go bardziej? Ehm… Ma długie nogi, jego ciało jest dobre. Jego twarz jest również ładna! Ah, nie wiem co więcej! Ren jest najlepszy!!
3.
Ren//
Atrakcyjny punkt: Facet z wyczuciem stylu z NU’EST, Ren
Przed debiutem: Student, który dobrze się zachowywał (śmiech). Mieszkałem z rodzicami, babcią i dziadkiem, którzy uczyli mnie o manierach, nawet o uprzejmości. Miałem wielu przyjaciół.
Przed wejściem na scenę: Wielokrotne słuchanie naszych piosenek, śpiewanie, rozgrzewanie głosu i tańczenie, głębokie oddechy. Czasami zjem kostkę czekolady.
Wypadek, który się wydarzył:  Na planie teledysku, była scena, w której uwalniam się z kajdanek. Wiedziałem, że mogę zranić nadgarstek, ale jestem zdeterminowany podczas kręcenia. Czułem się dobrze, jakbym wygrał medal, ponieważ pracowałem naprawdę ciężko, „W porządku teraz widzę krew; to będzie świetne!”.
Jesteś najseksowniejszy gdy..:  Całe moje ciało straciło energię, po intensywnym treningu.
Jedna rzecz, którą chciałbyś ukraść od innych członków zespołu: Wzrost najwyższego członka zespołu, Minhyuna. Aktualnie moje nogi są dłuższe od jego nóg.
Sytuacja, która wydarzyła się niedawno…: Śmiałem się z żartu Minhyuna. To było takie zabawne. Ludzie myślą, że Minhyun jest małomówny, ale nie jest taki. Ma wielkie poczucie humoru.
Kiedy idziesz na targ..: Pierwszą rzecz jaką kupuje to mleko.
Jak rozweselić Cię w jednej chwili: Sam muszę zasugerować sobie „Dobry nastrój, dobry nastrój”.
Dla Rena, blond włosy to: Mój znak.

I na koniec, zdjęcia z Tajlandii, ogromna prośba Alex:)


2 komentarze:

  1. Hah kocham cię Dżasta ;* a kiedyś byłam normalna, potem spotkałam pewną "maniaczkę" i teraz razem się dokształcamy żeby się potem leczyć :P cholera musimy do tej Korei jechać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, że musimy! I jeśli kiedyś powiesz, że to był żart, to cię zdzielę :D Ode mnie się tak szybko nie uwolnisz, więc nawet nie próbuj zapominać o NU'EST :D

      Usuń