czwartek, 4 października 2012

HURRA :)

198 wejść, rozumiecie to ? Serio, miałam tyle blogów w życiu (rzucałam je po paru dniach xD) , ale ten to coś naprawdę niesamowitego, skoro ściągnął dosyć duży tłum.

Dzisiaj na uczelni mam 10 godzin od 8:00 do 18:00, więc wstałam wcześniej, żeby coś przekąsić i sprawdzić wszystkie newsy:)
Ponieważ już je sprawdziłam, czemu mam się nimi nie podzielić ?

Na początku, chciałam poprosić Was o lajkowanie na facebooku Nie Oddam Ci Go Nawet Siłą. Jest to fun page mojej znajomej, zajmuje się wklejaniem ciekawych obrazków :)

Co do newsów, to gitarzysta Adama Lamberta, Tommy Joe Ratliff znowu zmienił kolor włosów. Ja nie wiem, może jak by mu wyleciały, zrozumiałby, że najładniej mu w blondzie:)
Poza tym odkryłam wczoraj, iż podczas trasy koncertowej BIGBANG Alive Tour (która wciąż trwa:)) na występie w Singapurze, raperowi o ksywce T.O.P. ( to mój bias , tak poza tym :D) o zacnych personaliach Choi Seunghyun pękły spodnie w kroku:D No nie, w czasie tego roku Adamowi pękły na tyłku, a jemu w kroku:) Chłopaki, jesteście tam więksi niż myślicie, kupujcie większe spodnie xD
Zwróćcie na to uwagę xD To by było na tyle, co do sprośnych chłopaczków :D
Dla miłego samopoczucia, polecam ten klip i tą piosenkę koreańskiego girlsbandu 2NE1 (czyta się twenty one).


No to miłego :D

1 komentarz:

  1. Boże, Tommy wyglądała totalnie SEKSOWNIE! <3
    njkrdfjkkjfdffjdfklfdklfdfdfddfsdksd
    Proponuję stawać zakłady i obstawiać jaki będzie następny kolor ;> Swoją drogą tak często farbuję, aż dziw, że jeszcze mu nie powypadały te jego kłaki <3


    Co do pękniętych spodni - AHAHAHAHAHAHAHHA ^^


    ~ pati199534
    http://www.we-can-fly-away.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń