wtorek, 2 października 2012

Pierwsza Notka:)

Siema :) Jestem Justyna, wczoraj zaczęłam studia. Zakładam bloga, gdyż mam tysiące pomysłów na minutę i znajomi na facebooku skarżą się od czasu do czasu, że ich tablica jest "brudna", ładnie ujmując. Wyładować gdzieś się muszę, więc będę dodawać post za postem, zapewne codziennie, gdyż lubię pisać i rysować. Pisać chcę także o mojej codzienności.

CO MUSICIE WIEDZIEĆ WCHODZĄC TUTAJ: Jestem osobą bardzo tolerancyjną. Jedyne, czego nie toleruję to chamstwo, pedofilia i inne parafilie ( i tu moja uwaga! Homoseksualizm NIE JEST parafilią ) oraz bezduszność. Kocham czytać książki, od Harrych Potterów po Terakowską. Moimi absolutnymi guru muzycznymi są Michael Jackson i Adam Lambert. Lepiej nie wdawać się też ze mną w dyskusję na temat Azjatów, gdyż irytuje mnie rasizm. Kocham Japonię i Koreę Południową ( gdzieś tam chciałabym się kiedyś wybrać ) , tak jak kocham k-pop , czyli Koreańską Muzykę Popularną. Od razu mówię, że z Gangnam Style nie ma to nic wspólnego, moja przygoda z k-popem rozkręciła się w maju tego roku, kiedy to na zacnej stacji E4ME.TV obejrzałam klip NU'EST-Face :) Chociaż już wcześniej o gatunku miałam jakieś pojęcie, znałam kilka piosenek Big Bang i pamiętny, pierwszy klip z k-popu - GIRLS GENERATION-The Boys.


Gdzie w sieci można mnie znaleźć?


Na twitterze istnieję pod tą samą nazwą co mój blog, czyli @likelambert.
Facebook, nk, konto google i youtube - Justyna K Lambert
Demotywatory- rzeznik12


Dziękuję i zapraszam do mojego Glam Paradise :)

2 komentarze:

  1. OKEJ, OKEJ :) KOMENTUUUJĘ! ;P
    No i właśnie ludzie kochani to jest dowód na to, że moje pomysły są najlepsze na świecie ;P
    Pomysł z blogiem 100-procentowo trafiony i wprost nie mogę się doczekać następnych notek, bo mnie zainteresowały Twoje zainteresowania i Twoje creepypasty i ogólnie cała twórczość ^^
    Trzymam kciuki! <3

    ~ pati199534
    http://www.we-can-fly-away.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Pati, że był fajny :D tylko muszę się teraz powstrzymywać, żeby cały czas nie dodawać notki :D
      Mam tyle do opowiedzenia:)

      Usuń