piątek, 5 października 2012

"Never Close Our Eyes" na AXN Spin HD

Witajcie:) Dzisiejsza poranna notka miała wyglądać trochę inaczej, jednak wszystko zmieniło się, kiedy o godzinie 21:00 zasiadłam jak zwykle przed telewizorem, aby obejrzeć dwa kolejne odcinki mojej czwartej choroby uzależniającej, czyli "Pretty Little Liars" ("Słodkie Kłamstewka") na kanale AXN Spin HD (platforma Cyfrowy Polsat, kanał 139, wymagany jakiś dodatkowy pakiet). Pierwszy odcinek skończył się o 21:44, a następny ma się zacząć o 21:55. Stacja jest punktualna, więc gdy mają dużo czasu między emisjami uruchamiany jest przerywnik (nie ma reklam konsumenckich!) zwany: "AXN Spin Tunes". Zwykle lecą tu klipy mało znanych wykonawców, raz widziałam "I Wanna Go" Britney Spears...jednak wczoraj widząc intro "programu" pomyślałam: "Niech dadzą coś fajnego". Intro się skończyło, a moim oczom ukazał się...klip Lamberta "Never Close Our Eyes"



Moja radość była nie do opisania. Jestem bardzo dokładną Glambertką, jeśli słyszę gdzieś piosenkę Adama, wnętrzności skręcają mi się od razu. Szok był ogromny. Nigdy nie myślałam, że go tam wyemitują. Ciężko, oj ciężko było się skupić na drugim odcinku "Pretty Little Liars". Jeśli czyta to Kukuła, to wiedz, że wczoraj miałam niezły szok xD a mówiłaś, że największy mi zaspoilerowano :p

A teraz foty Adama w AXN Spin HD, żeby nie było, że zmyślam :p









Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz