środa, 10 października 2012

Dragon Ball Z Saiyan Saga - legenda w rękach fanów :)

Cześć:) Chciałabym poruszyć temat, który siedzi we mnie od dawna. Mianowicie, mam tutaj na myśli legendarne anime Dragon Ball. Nie mam pojęcia, czemu nagle po tylu latach od zakończenia emisji w Polsce, anime to zaczęło odnosić dużą popularność wśród młodszych pokoleń. Raczej wątpię we "wpływy starszego brata", czyli w 20-kilkuletniego chłopaka puszczającego swojemu młodszemu rodzeństwu Dragon Balla zamiast bajki na dobranoc. Może jest to efekt wypuszczanych ostatnio na potęgę gier na rozmaite konsole opartych na tym kultowym anime. Sama mam Dragon Ball Budokai Tenkaichi 3 na PS2 i przyznam, że gra jest naprawdę świetna:) Martwi mnie chyba jedynie to, że dzieciaki coraz częściej myślą, że to jedynie gra, bez żadnej, inaczej opowiedzianej historii...

Zacznijmy może od początku. Dragon Balla chyba zna lub przynajmniej kojarzy każdy, a czy lubi czy nie to już jego zdanie. Zapewne wiele osób kojarzy także amerykański pełnometrażowy film Dragon Ball: Ewolucja , który wszedł do kin w 2009 roku i niestety, okazał się ogromną klapą.
 
W 2009 roku w japońskiej telewizji pojawiła się odświeżona wersja Dragon Ball Z (czyli skrócona, z wyciętymi przeciągaczami) o nazwie Dragon Ball Kai w technice OVA. Niedługo potem wypuszczono mini-epizod z ojcem Goku w roli głównej. W filmiku Bardock staje się SSJ :D
                                            Tutaj można obejrzeć z polskimi napisami:)

Jednak to, co wydarzyło się ostatnio najbardziej mnie zachwyciło. Mianowicie, dwójka braci (wielcy fani Dragon Balla)  z brytyjskiego studia K8K Productions postanowili za zebrane dotacje stworzyć 5-cio minutowy trailer każdej sagi z Dragon Ball Z (mamy więc Saiyan Sagę, Freeza Sagę, Garlic Sagę, Android Sagę, Cell Sagę i Buu Sagę). Zabrali się za Saiyan Sagę prosząc fanów Dragon Balla o 5 tysięcy dolarów na pierwsze kroki. Fani słysząc, że ma to być 5-cio minutowy trailer, który, jeśli osiągnie sukces, zostanie przedstawiony poważnym wytwórniom filmowym, w celu nakręcenia zapierającego dech pełnometrażowego widowiska, już pierwszego popołudnia zbiórki wpłacili 14 tys. dolarów.
                                                        Filmik z prośbą o dotację:)

Zdjęcia ruszyły i wszystko potoczyło się błyskawicznie:

Obecnie, możemy się już cieszyć pierwszym teaserem, który przedstawia Vegetę i Nappę w zapewne dobrze Wam znanym momencie:

Jak dla mnie jest to naprawdę niesamowite, bo popatrzcie tylko:
                                                      Porównanie anime i teasera :)

Osobiście przyklaskuję panom z całego serca, gdyż wspomniany Dragon Ball: Ewolucja to było coś, na co w napięciu czekałam, a co totalnie mnie zawiodło.

Gdzie można śledzić poczynania chłopaków?
youtube: K8KProductions
facebook: https://www.facebook.com/DBZSaiyansaga?fref=ts

ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TYM :) Pozdro :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz