piątek, 24 maja 2013

K-popowe zakupy [1], czyli jak otoczyć się logami ukochanych bandów z Kraju Porannej Świeżości :)

NIEAKTUALNE! TERAZ SPRZEDAŻĄ GADŻETÓW ZAJMUJE SIĘ AZJATYCKI ZAKĄTEK!

Witajcie :) Dzisiejszy post będzie o kupowaniu na odległą skalę ślicznych przedmiotów z Waszymi kochanymi zespołami i biasami.
Jest to poradnik stworzony z pomocą dziewczyn z grupy K-Popowcy.
Nie jest on żadną reklamą przynoszącą korzyści, a jedynie pokazaniem Wam, że opcja ściągania fajnych gadżetów istnieje i chociaż może fani 1D czy JB mają z tym łatwiej, bo w końcu na miejscu, to gwarancją są rozsądne ceny i naprawdę wspaniałe przedmioty.
O więcej zdjęć proszę się upominać, jeśli macie jakieś pytania, proszę pisać na wiadomość prywatną Agaty na facebooku - KLIK.
To właśnie ona jest w stanie dzięki znajomością ściągnąć wszystko i jeszcze więcej.
Zainteresowanych kupieniem na sto procent, proszę o napisanie wiadomości na mail: infectedbykpop@gmail.com.
Uprzedzając pytania, cena przesyłki jest już wliczona w cenę produktu.

No to, zaczynamy :)

UWAGA! Do każdej ceny dodajcie 5 złotych, gdyż przesyłka wyjdzie trochę drożej! Zamówienia dojdą do skutku tylko wtedy, kiedy będzie ich dużo, żeby było jak najtaniej!
Plecak
Cena: 80-100 zł
Wymiary:  szerokość:33cm(12.99inch), głębokość:13cm(5.12inch), wysokość:44cm(17.32inch),
materiał:płótno
Dostępne wzory: Teen Top, Boyfriend, 2PM, BIGBANG, One Of A Kind, EXO, B.A.P, FT.Island, SNSD, SHINee, Super Junior, U-KISS, Infinite, CNBlue
Przykładowe zdjęcia:




 

Silikonowe bransoletki
Cena: 25 zł za parę
Dostępne wzory: Block B, BTOB, 2PM, BIGBANG, G-Dragon, EXO-M, B.A.P, FT.Island, NU'EST, SHINee, SNSD, T-ARA, B2ST, MBLAQ, Super Junior, U-KISS, Infinite, JYJ
Przykładowe zdjęcia:



Błyszczący piórnik
Cena: ok. 40 zł
Dostępne wzory: Teen Top, BTOB, 2PM, BIGBANG, 2NE1, EXO-K, EXO-M, B.A.P, FT.Island, SNSD, SHINee, T-ARA, U-KISS, Infinite, CNBlue, JYJ, B2ST
Przykładowe zdjęcia:

Rozsuwane słuchawki
Cena: 45 zł
Dostępne wzory: Teen Top, Lay, 2PM, BIGBANG, G-Dragon, EXO, F(x), FT.Island, TVXQ, SHINee, Super Junior, U-KISS, Infinite, CNBlue, B2ST, B1A4, B.A.P
Przykładowe zdjęcia:

Dwustronne ręczniki 100x25
Cena: 55 zł
Dostępne wzory: B2ST, Kara, 2PM, BIGBANG, 2NE1, EXO, B.A.P, SNSD, SHINee, U-KISS, Infinite, CNBlue, JYJ, MBLAQ
Przykładowe zdjęcia:


Słuchawki zwinięte w kółeczku
Cena: 35 zł
Dostępne wzory: 4Minute, F(x), 2PM, BIGBANG, TVXQ, EXO, B.A.P, FT.Island, SNSD, SHINee, Super Junior, U-KISS, Infinite, CNBlue, 2NE1, B2ST, B1A4, T-ARA,Kara, NU'EST, AKB48, Teen Top
Przykładowe zdjęcia:


Słuchawki w kształcie gumy do żucia
Cena: 30 zł
Dostępne wzory: BIGBANG, B2ST, FT.Island, SNSD, SHINee, Super Junior, Infinite
Przykładowe zdjęcia:

Ręczniki 50x25
Cena: 48 zł
Dostępne wzory: B1A4, 2PM, Lee Minho, EXO, B.A.P, Super Junior, 4Minute, Infinite, CNBlue
Przykładowe zdjęcia:

Zeszyty 10,5x14
Cena: 20 zł za sztukę
Dostępne wzory: Teen Top, B2ST, 2PM, BIGBANG, Indywidualne BIGBANG, EXO, B.A.P, FT.Island, SNSD, Indywidualne SHINee, SHINee, Indywidualne Super Junior z Mr Simple, TVXQ
Przykładowe zdjęcia:


Piórnik materiałowy
Cena: 40 zł
Dostępne wzory:  2PM, BIGBANG, FT.Island, SNSD, SHINee, Super Junior, TVXQ, B2ST
Przykładowe zdjęcia:

Długopisy z wyciąganym zdjęciem
Cena: 25 zł
Dostępne wzory: BIGBANG, EXO, SHINee, Super Junior wersja Sexy, Free & Single
Przykładowe zdjęcia:

Parasol
Cena: 60 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:


Szczoteczki do zębów
Cena: 30 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciach
Przykładowe zdjęcia:


Torba na zakupy
Cena: ok. 45 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Naszyjniki
Cena: 55 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciu oraz SNSD i 2NE1
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki SHINee
Cena: 75 zł
Dostępne wzory: wybierasz członka i dostajesz taką koszulkę, jaką on ma na sobie na poniższym zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Słuchawki z wymiennymi końcówkami [logo tylko na opakowaniu!]
Cena: 45 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Smycze
Cena: 15 zł
Dostępne wzory: wszystkie zespoły
Przykładowe zdjęcia:

Ręcznik z autografami 100x25
Cena: 55 zł
Dostępne wzory: TYLKO SUPER JUNIOR!
Przykładowe zdjęcia:

Pierścionek EXO
Cena: 35 zł
Dostępne wzory: biały i czarny
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki EXO XOXO
Cena: 70 zł
Dostępne wzory: biała i czarna
Przykładowe zdjęcia:

Czapka z daszkiem
Cena: 60 zł
Dostępne wzory: większość zespołów, pytać Agaty!
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki B.A.P
Cena: 65 zł
Dostępne wzory: te, co na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki GD&TOP
Cena: 65 zł
Dostępne wzory: czerwona, biała i czarna
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki EXO Pyrex
Cena: 70 zł
Dostępne wzory: takie, jak na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki GD
Cena: 75 zł
Dostępne wzory: takie, jak na zdjęciu
Przykładowe zdjęcia:

Koszulki EXO
Cena: 65 zł
Dostępne wzory: wszyscy członkowie
Przykładowe zdjęcia:

Jak na tę chwilę, to cały asortyment. Dla zainteresowanych, Agatę można pytać także o:
Sztućce:

Bluzy:
To by było na tyle. Przypominam o adresie e-mail (agisonik92@gmail.com), pod jaki można słać zamówienia oraz o profilu Agaty (KLIK), gdzie w wiadomości prywatnej można wysyłać pytania.
Możecie także pisać w komentarzach pod tą notką.
Pozdrawiam Was i życzę udanych zakupów :*

136 komentarzy:

  1. Tylko kasy brak ._. Jak tylko uzyskam, to kupię. Po ile przesyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, już widzę, nie odpowiadaj na pytanie, głupia ja ;d

      Usuń
  2. Co to jet to 1D czy JB do diabła?!Bo nie wiem.Wszystko ładne.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to złośliwie? 1D - One Direction, JB - Justin Bieber.

      Usuń
    2. Nie złośliwe,nie boj się,buhahah :p Po prostu nie wiedziałam,co oznaczają te skróty.Nieraz znajome na czacie je używają,a ja się zastanawiam co to za skrót?
      Nie raz siedziałam i myślałam "Co to kuźwa jest?!"Buhaha.Ale teraz już wiem,dzięki.Nie będę taka zielona ^_^
      Madzia.

      Usuń
  3. Ymmm....chciałabym się grzecznie spytać ~tak mniej więcej od pory zamówienia ile by to mniej więcej ,,docierało'' do osoby kupującej ? Miesiąc,2 tygodnie ?
    Bardzo by mi było potrzebne...c: / Kazumi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas oczekiwania waha się między dwoma tygodniami do miesiąca + 2/3 dni po dotarciu do kraju, aby dojechać do zamawiającego :)

      Usuń
  4. Jak wygląda plecak z B.A.P? Jest tego samego kroju co One Of A Kind czy inny? Bardzo mi zależy na odpowiedzi :3 /OB

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko będę miała kasę to się napisze ^^
    bardzo ale to bardzo bym chciała kupić pierścionek z EXO i koszulkę od SHINee tą od Tae ^^ a i parę bransoletek też by się przydało ^^ xD

    ps. mam takie pytanie: czy istnieje możliwość zakupu takiej koszulki którą miał na sobie GD w One Of a kind ? bardzo mi na niej zależy. z góry gomawo za wszelkie info ^^

    /Ritsu

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej rozwaliły mnie sztućce z SHINee :D
    Ale takimi słuchaweczkami w kółeczku bym nie pogardziła, lub plecakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy są bluzy z innymi wzorami, np. z GD czy BigBang?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bluza z GD ale ma taki sam wzór jak koszulka w notce

      Usuń
  8. Chciała bym zapytać ile kosztuje bluza z B.A.P, ponieważ jestem chętna zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chciałabym się zapytać czy są bluzy z BigBang i GD i jeśli są to w jakiej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z BigBang nie ma, natomiast jest bluza z GD ale ma taki sam wzór jak koszulka w notce

      Usuń
  10. Jak długo będzie trwała ta "akcja" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiać możesz kiedy chcesz, pierwsze zamówienie Agata składa ok. 11 czerwca:)

      Usuń
    2. A Będzie możliwość zamówienia w Lipcu? :)

      Usuń
    3. zależy od ilości chętnych i jakości produktów:)

      Usuń
  11. może to pytanie już było, nie sprawdzałam >3<
    jakich wymiarów mniej więcej jest plecak ONE OF A KIND? zmieści się zeszyt a4? o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. przecież to wszystko jest z ebay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ludzie sprzedający na ebay najpierw zamawiają w dokładnie tym samym sklepie. Tyle że oni ciągną ci więcej, bo to musi być z korzyścią dla nich, a Agata tylko pośredniczy. Zyski dostaje tylko sklep

      Usuń
  13. Mam jeszcze kilka pytań:
    Z czego są koszulki?
    Jakich wymiarów są piórniki?
    Jak wygląda plecak B.A.P i jakie ma rozmiary?
    Czy rozsuwane słuchawki dają ładny dźwięk i czy lecą z nich basy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulki są bawełniane, nie podano wymiarów, ale raczej do tych mniejszych zmieszczą się długie ołówki, a z większymi w ogóle nie powinno być problemów, zdjęcie plecaka jak tylko dostanę dodam do notki (zeszyty a4 mieszczą się spokojnie), no wiesz... tego nie wiadomo, gdyż nie jesteśmy w posiadaniu tych słuchawek:p

      Usuń
  14. Czy jest możliwość zakupu pierścionka BIGBANG ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, pierścionek jest tylko EXO, za to możesz kupić naszyjnik BIGBANG :)

      Usuń
  15. Ile kosztuje taka wysyłka? Bo nie mogę znaleźć ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena przesyłki została już doliczona do każdego przedmiotu, jednak do każdej z cen dolicz sobie jeszcze pięć złotych (PISZE TO U GÓRY WIELKIMI CZERWONYMI LITERAMI!)

      Usuń
  16. Bry :) Mam pytanie co do ręcznika Super Junior jest tylko jeden czy jest ich więcej ? Z góry dziękuję za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o ten co jest z autografami :) (Ciemna masa ze mnie xD Nie zauważyłam że są jeszcze normalne bez xD )

      Usuń
    2. Są zwyczajne ręczniki bez autografów (między rozsuwanymi słuchawkami a słuchawkami w kółeczku), ale z SuJu są tylko te z autografami. Autografy są naszyte, więc nie masz się co martwić, że zejdą :)

      Usuń
  17. płatność przy odbiorze? (pewnie gdzieś to jest napisane, a ja jestem ślepa >.<)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już zdecydujecie, numer konta zostanie podany :)

      Usuń
  18. A te bluzy są tylko z B.A.P? Po ile są i jakie rozmiary? Są T-shirty Big Bang? I ostatnie, jak wygląda plecak Super Junior?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzy są tylko z B.A.P za 95 zł, rozmiary S,M,L,XL,XXL,XXXL, nie ma T-Shirtów z Big Bang, plecak niedługo w notce:)

      Usuń
  19. Jest smycz z FT Island?

    OdpowiedzUsuń
  20. Sorry za taki spam, ale gdy jeszcze raz looknęłam na ofertę, nasunęły mi się nowe pytania.
    Jak długi jest kabel rozsuwanych słuchawek?
    Czy plecak B.A.P dostępny jest w innych kolorach, niż czarny?
    Dodatkowe 5 zł do przesyłki doliczam raz do zamówienia, nie do każdej z rzeczy?
    Czy piórnik mogą mieć różne kolory, czy do jednego zespołu przypisany jest jeden kolor? (Chodzi mi o B2ST)
    Który z piórników jest większy?
    Jakie są dostępne rozmiary koszulek?
    Pierwszy rzut zamawiacie 11 czerwca? (Wolę się upewnić)
    Jeszcze raz sorry za spam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, tylko czarny, to zależy od tego co chcesz zamówić (napisz na mail Agaty, on ci dokładnie poda), każdy zespól ma jeden kolor piórnika, materiałowy jest większy, S,M,L,XL,XXL,XXXL, po 11 czerwca

      Usuń
  21. wysłałam maila z tym co bm kupić chciała, w temacie kpop napisałam. Może tak być czy wysyłać jeszcze raz????

    OdpowiedzUsuń
  22. plecak Big Bang to ten wzór:
    http://i1113.photobucket.com/albums/k515/koreapopfan/kpgoods/BIGBANGCANBAG_zps97d91f26.jpg
    ?

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dokładniej wyglądają te słuchawki w kółeczku?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ano...
    Co jest w parze silikonowych bransoletek z BIGBANG,G-Dragonem, SHINee i SuJu? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne jedna bransoletka jest z nazwą zespołu, a druga z nazwą fandomu albo imionami członków.

      Usuń
  25. A czy te koszulki SHINee są uniwersalne czy trzeba podawać rozmiar ? / Kazumi .

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak wygląda plecak z Big Bang ?

    OdpowiedzUsuń
  27. jak wygląda plecak z shinee? i czemu Agata nie odpisuję >< i kiedy bd organizowane zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  28. Sprzedajesz też na allegro ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy plecak z Big Bang wygląda tak? -> http://oi43.tinypic.com/b6ymbc.jpg

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest cokolwiek z Led apple? musiałam zapytać, bo zespół słabo znany, także .. :p

    OdpowiedzUsuń
  31. Wysłałam do Was maila z zamówieniem i pytaniem... czekam na odpowiedź, bo chyba go nie zauważyłyście c;

    OdpowiedzUsuń
  32. A jak wygląda plecak Boyfriend ? Mam pytanie bo bardzo lubię ten zespół i chciałabym mieć z tego jakiś fajny przedmiot ale nie wiem jak wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu nikt na nic nie odpisuje? juz dawno wysłałam maila z zamówieniem i nawet nie wiem, czy doszedł :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata napisała:" po twojej wiadomości odpisałam na maile... aczkolwiek mój email się spieprzył dlatego nic do nikogo nie dochodzi... także przepraszam... aktualnie Celny łapie każdą paczkę więc czekam i myślę czy nie wysłać swojej paczki na adres kumpla też chce zamówić ale ja zrobię to pierwsza by sprawdzić jak te paczki idą a potem zamówią wam... nie chcę żeby wyszło że kogoś oszukuje...
      zamówię swoje rzeczy w przyszłym tygodniu i jak tylko dojdą to złapie wasze zamówienia mam was wszystkie pozapisywane więc się nie martw..."
      Poczekajcie cierpliwie

      Usuń
  34. Plecak MCM też 80-100 zł? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesuje mnie bluza z kapturem B.A.P , a nie ma ceny. Czy była by możliwość o podanie ceny ?

    OdpowiedzUsuń
  36. I czy do plecaka B.A.P by się zmieściły książki ale takie do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze,jestem zainteresowana plecakiem,ale boję się o głębokość,bo nie wiem,jak ją zmierzyć (tak,jestem na tyle zdenerwowana,co powiedzą rodzice na ten zakup,że mierzę wszystko ;_____;,bo oni nie wiedzą o zakupie,bo pieniądze są moje XDD)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam kilka pytań.
    Czy są dostępne koszulki z EXO z wolf'em ?
    Czy jest możliwość "płatność przy odbiorze" ?
    Od czego zależy cena plecaka i czy mogłabym prosić o dodatkowe zdjęcia plecaków i koszulek?

    OdpowiedzUsuń
  39. wiadomo już coś? ;w;

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy będzie można zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy nadal można zamawiać~??
    Ponieważ jestem zainteresowana plecakiem B.A.P, ale nie jestem pewna czy mogę wysłać maila....:x

    OdpowiedzUsuń
  42. Też jestem ciekawa, czy można jeszcze, można by kupić co nieco ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, jestem w niebie. Chciałabym pierścionek EXO, ale obawiam się o rozmiar. Czy wiesz może jak duży on jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkość jest regulowana jak u przeciętnego pierścionka. Jak się już zdecydujesz, podaj swojego maila.

      Usuń
    2. Zdecydowałam się. ;P yamahoshi.seken@gmail.com Mam napisać też do Agaty, czy już nie muszę. ;D

      Usuń
  44. Czy można zamawiać plecaki?

    OdpowiedzUsuń
  45. Pytanie nr 1. Czy tam gdzie są smycze jest z zespołu block b? bo jak by były to byłabym zainteresowana c;
    Fajnie by było jakby więcej rzeczy było z Block b :c

    OdpowiedzUsuń
  46. CZy można zamawiać plecaki? Chciałabym EXO ale również chciałabym się dowiedzieć czy można zapłacić przy odbiorze czy trzeba przelać na konto.TO bardzo pilne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam pytanie ^^ W jakiej cenie jest bluza z B.A.P?
    I jest możliwość, że można też u was zamówić płytę B.A.P? :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej są bluzy z SHINee ? I do kiedy można zamawiać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jasne że tak :) Agata niedługo robi zamówienie, więc pisz do niej: infectedbykpop@gmail.com

      Usuń
  49. Chciałabym kupić plecak Exo. Czy jest możliwość podania ceny oraz dostępnych kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, napisz na mail podany na czerwono u góry posta - dowiesz się wszystkiego ;)

      Usuń
    2. Wysłałam;) Czekam na szybka odpowiedź.

      Usuń
  50. jest to jeszcze aktualne? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. W razie dokładnych pytań, pisz na adres e-mail podany na czerwono na górze posta

      Usuń
  51. Czy można jeszcze zamawiać plecaki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Wystarczy, że napiszesz na maila Agaty wyszczególnionego na czerwono u góry postu :3

      Usuń
  52. A jakbym chciała zamówić plecak, to kiedy Agata składa zamówienie? ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Ey.. A ten naszyjnik jest dostępny tylko z tymi napisami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane nad zdjęciem. Dostępne wzory te, co na zdjęciu oraz SNSD i 2NE1

      Usuń
  54. A ile by kosztował plecak z EXO ^^ ponieważ pisze od 80 -100 ,-
    A ja bym chciała się dowiedzieć ile dokładnie lub chociaż mniej więcej

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy będziecie składać kolejne zamówienie?
    I czy mogę wiedzieć jakich wymiarów jest koszulka EXO Pyrex?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne kiedy Agata wróci do Polski. Napisz na czerwony adres u góry postu.

      Usuń
  56. czy są dostępne gadżety VIXX?

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy macie możliwość zamówienia bluzy z Block B orginalną... bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mozna jeszcze składać zamówienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas :) po prostu pisz na czerwonego maila u góry postu :)

      Usuń
  59. Jest taka możliwość żeby zapłacić przy odbiorze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie jaką mam pewność że mnie nie oszukacie ? :)

      Usuń
    2. Rozumiem, że jesteś ostrożna, ale nie oskarżaj nas o coś takiego. Sama zamawiałam od Agaty płytę i wszystko było okej. Zresztą, wejdź na jej facebooka podanego u góry - zobacz ile ludzi zamawia od niej.

      Usuń
  60. Ja size chciałam spytać of zamuwienia kiedy trzeba przelać pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  61. Chciałam sie zapytać czy plecaki tylko takie?? Bardzo mi zależy na plecaku z Nu'Est a znalazlam go tylko na jednej stronie i byl strasznie drogi... wy macie owiele taniej wiec pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się dołączam do koleżanki powyżej, ponieważ też tak teraz przeglądam i mnie to zaciekawiło... i jakby były z NU'EST to jaki kolor? ;)

      Usuń
    2. O wszystko zapytam Agaty jak tylko wróci z Niemiec :)

      Usuń
    3. Ok ;), będziemy czekać :).

      Usuń
  62. Czy jeśli byłabym zainteresowana kupnem plecaka z MCM , było by to jeszcze możliwe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy można jeszcze zamawiać różne rzeczy? Te słuchawki są naprawdę fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Czy można jeszcze zamawiać te rzeczy? Spodobało mi się wiele rzeczy z EXO...

    OdpowiedzUsuń
  65. Także podpisuje się pod pytaniem: czy oferty są nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  66. Oferty są nadal aktualne ? Gdyż interesuje mnie pierścionek z EXO

    OdpowiedzUsuń
  67. Ile kosztuje plecak mcm?

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Podpisuję się pod pytaniami wyżej- można jeszcze zamawiać? (You know, mam teraz sezon osiemnastek, przyjaciółka kpoperka, pewnie by się z czegoś ucieszyła ^^")

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja mam pytanie czy macie bluzkę z EXO z nadrukiem WOLF 88 jak ta:

    http://shock.com.pl/userdata/gfx/83e1dd0a50aee8ce68d7123693e9fd07.jpg

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bluzy sprzedaje polski sklep SHOCKshare&block - https://www.facebook.com/pages/SHOCK-shareblock/442225379180270?fref=ts - mam od nich bluzę z wolf88, z przodu z KRIS, jest cieplutka i rewelacyjna.

      Usuń
  71. Jak można zamówić??

    OdpowiedzUsuń
  72. już dawno wysłałam email i nie mam żadnych informacji :(

    OdpowiedzUsuń
  73. czy można nadal zamawiać? bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  74. Hej, masz jeszcze może te słuchawki w kółeczku z EXO ?

    OdpowiedzUsuń
  75. czy strona jeszcze funkcjonuje? można zamawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, blog funkcjonuje, ale odkąd powstał sklep Azjatycki Zakątek (znajdziesz go na pasku gadżetów po prawej), nie widzimy sensu w dalszym sprowadzaniu gadżetów.

      Usuń
    2. ok, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  76. Bardzo zalezy mi na plecaku z exo ( ten kremowy, ktory Luhan czeso ma). Chcialabym go zamowic ale nikt mi nieodpisal na email wiec nw jak skontaktowac sie z osoba sprzedajaca, a chcialabym zalatwic wszystkie sprawy typu platnosc adres i wgl.
    Wszystkie rzeczy tu sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  77. Z jakiego sklepu to sie zamawia ? Moge dostac linka ?

    OdpowiedzUsuń
  78. Hej, widzę, że ten post został dodany daaawno i chciałam sie spytać czy wciąż można zamawiać czy już nie :) Będę wdzięczna za odpowiedz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) przeczytaj pierwsze zdanie postu i po zamówienia zapraszam na azjatyckizakatek.pl

      Usuń
  79. Czy są jakieś gadżety BTS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większego napisu, że teraz kto inny zajmuje się sprowadzaniem gadżetów nie da się ustawić. Zapraszam na azjatyckizakatek.pl

      Usuń
  80. Em czy będą może dostępne silikonowe bransoletki z exo sehun?
    ~Kiotoo~

    OdpowiedzUsuń