czwartek, 23 maja 2013

Ważne dzisiaj! Part 20

Cześć :) Póki mam chęć cokolwiek pisać, to piszę, gdyż już czuję że za niedługo opuści mnie duch blogera. Z powodu zbliżającej się sesji i coraz dziwniejszej pogody mam trochę mniej motywacji do prowadzenia bloga. Ale nie martwcie się - upór w końcu i tak wyjdzie na swoje :)

Dzisiaj już dwudziesty post ważnych wydarzeń. Ostatnio trochę się tego działo, więc połączę to wszystko w jedno.
Enjoy :)

Adam w American Idol!
Adam wystąpił w finale 12-ej edycji amerykańskiego Idola. Wraz z Angie Miller zaśpiewał utwór Titanium z repertuaru Davida Guetty. Posłuchajcie :D
Bardzo fajny rockowy cover. Angie ma mocny głos, o Adamie chyba wspominać nie muszę ♥

Trochę Koreańców! 
Żeby tradycji stało się zadość, kilka najnowszych MV. Piosenki potrafią naprawdę wpaść w uszko :)
Miłego słuchania i oglądania xD

Czy tylko mi ta trąbkowa melodia kojarzy się z Francją? :D Dla mnie: prawdziwy hit ostatnich dni ♥
Utwór daje kopa, a MV...bije! Dosłownie xD Chłopaki wydali też wersję taneczną, ale ta jest duuużo lepsza:)
Dwa słowa: LUBIĘ TO ♥ połączenie tylko trzech kolorów: białego, czarnego i czerwonego jest bardzo stylowe:)
Najnowszy klip Shinhwy i już jedenaste wydawnictwo! Mam nadzieję, że Big Bang też utrzymają się na rynku tak długo. Piosenka jest wspaniała, a od tańca można wręcz oczopląsu dostać. Uwielbiam takie choreografie jak ta :D

28. maja!
Ostatnio jeszcze nie było wiadomo, czyj album z podopiecznych YG Entertainment ukaże się tego dnia. Teraz już wszyscy wiedzą, że to CL, liderka 2NE1, zaszczyci nas swoim solowym albumem. Podobno w promującym płytkę MV mają wystąpić Taeyang i GD. Oj, będzie się działo xD

Comeback EXO już w czerwcu!
Zacna wytwórnia SM Entertrollment (xD) chyba już nie mogła wypuszczać więcej fałszywych alarmów odnośnie teasera i zlitowała się nad fanami, którzy czatowali do 4-ej nad ranem, aby zobaczyć 3 ZDJĘCIA! (sic!) i wreszcie wypuściła zajawkę nowego klipu. Szczerze? Nie jestem zaskoczona. Po przeczytaniu caluteńkiej symboliki zespołu i tych wszystkich nawiązań do wilkołaków, zdziwiona byłabym, gdyby ich nie było.
A że wilkołaczki bardzo lubię, mają u mnie wielgachnego plusa.
No, SM też, w końcu mamy szansę dożyć comebacku :D

To by było na tyle. Nie zapomnijcie obejrzeć moich Simów. Pozdrawiam ♥

MOI SIMOWIE - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz