środa, 15 maja 2013

100 POSTÓW!

Ten blog ma już 100 postów! Nigdy nie pomyślałabym, że zajadę tak daleko w swoim blogerstwie xD
Dziękuję wszystkim, którzy męczą się z moimi wypocinami :**
Apel mam taki sam jak wcześniej: KOMENTUJCIE! Jak już wchodzicie i czytacie, to dajcie komentarz. To naprawdę pomaga pisać blogerom, gdy widzą, że kogoś interesuje co piszą.

CO DZISIAJ? 15 maja! Światowy Dzień Geja Rocznica wydania Trespassing xD Wobec tego dzisiaj słuchamy na fulla :)
Jeśli macie winyl, słuchanie z niego będzie jak najbardziej zacne *.*
Dokładnie rok temu spotkałyśmy się z Agą Ajchler, aby zrobić obchód Nowosądeckich Empików, niestety TAKIEJ muzyki w nich nie ma.
Nasze odchyły możecie obserwować na facebooku Agi na filmiku.


Zapraszam serdecznie :D

Chciałam także serdecznie podziękować wszystkim, którzy zasugerowali mi wybór tej a nie innej torebki.
Niestety, mój instykt podpowiedział mi inaczej i tak oto stałam się właścicielką cuda nr 7.

Zaczęłam się zastanawiać, czego możemy się spodziewać w najbliższych miesiącach.  Oto moje spostrzeżenia:
☻ comeback BIGBANG - YG Ent. przebąkiwali o comebacku na jesieni, a sam Smoczy pisał, że już niedługo spotka się z braćmi z zespołu. Ciekawe, mam nadzieję, ze wyniknie z tego coś dobrego
w rocznicę mojego dostania Fan Boxa Trespassing, czyli 28-ego maja - comeback kogoś z YG. Ze względu na wypuszczone ostatnio teasery 2NE1, nie będę się dłużej zastanawiać xD
comeback NU'EST - Pledis Ent. mówią coś na temat czerwca-lipca, a i sam Baekho podsyca ogień dodając zdjęcia ze studia nagraniowego. Hmm, ciekawe... czy to będzie, tak jak Ren zapowiadał, wyczekiwany comeback topless :D
nowa płyta Adama Lamberta - Adam niedawno zamknął się w studiu nagraniowym z Nilem Rodgersem. Sam mówił także dużo na temat swojej trzeciej płyty. PODOBNO możemy się jej spodziewać... w tym roku :)
Co na to Adam?
Może i brutalne, ale taka prawda xDDD

5 lipca - tego dnia TRZEBA iść do kina! Na film World War Z, czyli Wojnę Zombie! Zapowiada się genialne widowisko! Dla wszystkich fanów żywych trupów oraz starszego Brada Pitta xD


To by było na tyle ode mnie ) Słuchajcie Trespassing i oczekujcie gorrących premier xDD

2 komentarze:

  1. Torebka bardzo mi się podoba ^_^
    Bardzo mi się ona podoba.
    A na płytę czekam.Ciekawe kto będzie miał powrót.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. CL solo.... ale to nie znaczy że 2NE1 nie wrócą ^w^

    OdpowiedzUsuń