poniedziałek, 13 maja 2013

Inspiracje w jednym miejscu! [1]

Witajcie :) Dzisiejszy post to rzeczy niby ważne, jednak są one dla mnie dosyć inspirujące. Zacznę od tego, że byłam wczoraj na zakupach i po drodze do galerii natrafiłam na nowo otwarty chiński sklep. Jest o wiele większy od tego, do którego chodzę zazwyczaj i rzeczy, które można w nim dostać wydają się bardziej interesujące. Na minus wpływa jedynie fakt braku orszaku Azjatów oprócz kasjerki, która pomimo tego, że na najmłodszą już nie wygląda, jest naprawdę strasznie ładna. Magia ludzi z Azji *________*
A co do dużej ilości Azjatów, to już niedługo narzekać nie będę, gdyż dane mi będzie spędzić trochę czasu w towarzystwie ludzi przybyłych do realizacji projektu. Wszystko zaczyna się w tym tygodniu.
A w niedzielę na Juwenaliach będzie koncert Kate Ryan ♥

Wracając do inspiracji, kupując typowo letnie bluzeczki i spodenki, na regałach z ozdobami do włosów natknęłam się na dopinany kapelusik. Jeśli jeszcze nie czaicie dokładnie o co mi chodzi, radzę przypomnieć sobie MV Orange Caramel do Magic Girl i Rainę z podobnym ozdobnikiem we włosach.

Już mniej więcej kumacie o co chodzi? Właśnie takie cacko :) Mój kapelusik wygląda tak:

i dostałam go za 4,50 zł. Jest całkiem ładny, idealny do wymyślnych fryzur. Oczywiście, nie obyło się bez kilku zdjęć przy użyciu kapelusika:



Całkiem fajnie, co nie? :)

Na temat swoich włosów dodam tylko, że cudowny szampon Masło Kakaowe naprawdę je odnowił. Są lśniące, miękkie i nie wysuszają się, a problem, który miałam zniknął. Kosmetyk ten polecam wszystkim :*
A włosy początkiem czerwca będą barwy miętowej ♥

Ósmego czerwca przypadają urodziny lidera NU'EST, JR'a. Oczywiście polski fandom ruszył z akcją. O co chodzi? O sparodiowanie któregoś ze zdjęć chłopaków, a potem zestawienie ich ze sobą na zasadzie "oryginał", "nasza wersja" i przesłanie jubilatowi, żeby się pośmiał wcinając coś z McDonalda, gdzie nie dostanie zniżki, mimo nagrania reklamy xD
Ja, Alex i moja siostra oczywiście udział weźmiemy, a parodiować będziemy to zdjęcie:
Wciąż można dołączyć, wystarczy wejść na facebookowe wydarzenie TUTAJ. Nie zapomnijcie przeczytać regulaminu :3

W zeszły poniedziałek końca dobiegła także moja akcja z odbieraniem standa z gry Dead Island: Riptide w Realu. A oto i on:
Już nawet wiem, gdzie go postawię ♥ A półeczki to idealne miejsce na wstawienie swoich gier :D

Jak już o grach mowa, wczoraj w Carrefourze była bardzo ciekawa promocja. Masę gier można było dostać za 10, 5, a niektóre nawet za 1 złoty. Szczęśliwa zaopatrzyłam się w Resident Evil 4 i nareszcie oryginalne GTA Vice City. Na obie gry wydałam... 20 zł :)

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z projektem The Color Of K-Pop? Aż ciśnie mi się na klawiaturę, żeby skrobnąć coś na temat robienia czegoś tylko dla kasy. No bo jak inaczej nazwać branie pięciu girlsbandów i pięciu boysbandów, wybieranie z każdego po dwóch członków i tworzenie z nich nowych zespołów? To trochę dziwne co nie?
Postaram się przez to przebrnąć :)
W "akcji" biorą udział zespoły takie jak: MBLAQ, TEEN TOP, B2ST, 2AM, INFINITE, AFTER SCHOOL, SECRET, SISTAR, 4MINUTE i KARA.
Zostali oni podzieleni na 4 kolory: czarny, czerwony, biały i niebieski. Czerwień i biel to dziewczyny, a czerń i niebieski - chłopcy.
Każda grupa wydała jedną piosenkę i wystąpiła na SBS 2012. Z tych czterech, tylko piosenka "facetów w czerni" wydaje się względnie fajna. Zresztą, posłuchacie sami.
Najpierw prezentacja grup.

DAZZLING RED -
[od lewej: Hyolyn, Hyosung, HyunA, Nicole i Nana]

Razem wydały piosenkę This Person.

MYSTIC WHITE -

Członkiniami grupy są: Jiyoung, Bora, Sunhwa, Gayoon i Lizzy.

Wydały razem piosenkę Mermaid Princess.

DRAMATIC BLUE -
[od lewej: Jo Kwon, Woohyun, Niel, G.O i Yoseob]

Razem wydali utwór Tearfully Beautiful.


DYNAMIC BLACK -

Grupę tworzą: Lee Joon, Hoya, L.Joe, Jinwoon i Gi Kwang.

Razem wydali piosenkę Yesterday.

Jeśli ktoś z Was odniesie się do zjawiska kolorowego k-popu, byłoby mi miło poczytać Wasze opinie.

Na teraz to tyle. Miłego ♥

2 komentarze:

  1. Kapelusik bardzo mi się podoba.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tak doczepię Dramatic Blue :D Od lewej: JoKwon, WooHyun, Niel, G.O i YoSeob xD
    + ciekawy blog :3

    OdpowiedzUsuń