wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014!

Witajcie. Łohoho, od czego by tu zacząć. Cóż, rok 2014 był czasem pełnym paradoksów. Okresy niezwykłego smutku przeplatały się z momentami, które potrafią stworzyć te najpiękniejsze wspomnienia. Oprócz opisu najważniejszych wydarzeń ze świata koreańskiego show-biznesu poświęcę trochę czasu na dodanie czegoś prywatnie od siebie oraz coroczny secik zdjęć różnorodnych, które mi się nazbierały.
To co? Gotowi uruchamiać machinę traumatycznej przeszłości?

►Zaczniemy od rzeczy, z którymi najciężej się ludziom pogodzić. Rozstania grup oraz pojedynczych członków. W tym roku pożegnaliśmy:
Styczeń 2014 - Nicole i Jiyoung z Kara.
Luty 2014 - Lee Sem i Eunji z Nine Muses.
Marzec 2014 - Eunjung z Jewelry.
Kwiecień 2014 - NIKT.
Maj 2014 - Kris z EXO.
Czerwiec 2014 - Sera z Nine Muses, Aram z Global Icon oraz Myeong Ji z Tiny-G.
Lipiec 2014 - E.DEN z LC9 oraz Ara i Yoonjo z Hello Venus
Sierpień 2014 - NIKT.
Wrzesień 2014 - śmierć EunB i Rise z Ladies' Code, prawdopodobny rozpad Kiss&Cry, Ferlyn ze SKarf, wyrzucenie Jessici z Girls' Generation
Październik 2014 - Luhan z EXO, Lee Joon i Thunder z MBLAQ, zmiany w składzie LED Apple.
Listopad 2014 - Hayun z Global Icon, Jooyeon z Jewelry, prawdopodobny rozpad Jewelry, rozpad F-ve Dolls.
Grudzień 2014 -Sunye z Wonder Girls.


►Z innych wiadomości, na pewno wart zapamiętania będzie pozew B.A.P przeciwko TS Entertainment zwłaszcza, że tak samo jak sprawy Krisa i Luhana przeciw SM nie są one jeszcze zakończone (miejmy nadzieję, że 2015 przyniesie im wszystkim dużo szczęścia w dochodzeniu swoich praw).

♥♡♥♡♥
►Co jakiś czas w serii Co się dzieje w tym K-Popie... mieliście okazję przeczytać najgorętsze sercowe ploteczki. Zakończcie ten rok z informacjami, iż
Sungmin z Super Junior i Kim Saeun małżeństwem!
cr: naver/eunhee4212
Jest to naprawdę świetna wiadomość, zwłaszcza w k-popie, gdzie idole są mężami/żonami tych milionów, które zasilają ich (a raczej ich agencji) konta. Zadziwia także fakt, iż tak restrykcyjna wytwórnia jak SM Entertainment zezwoliła na coś takiego. Na całkowite nieszczęście, zadziwiła jednak reakcja wielu azjatyckich fanów, którzy święcie oburzeni klikali coś o  zdrajcy. Na szczęście międzynarodowe tłumy jak zwykle trzymają fason!
A nowożeńcom życzymy wszystkiego co najlepsze, szczęścia, wierności, wytrwałości :)

Park Hanbyul zakończyła związek z Se7enem!
Jeszcze przed zakończeniem swojej służby wojskowej (28 grudnia) Dongwook musiał przyjąć na klatę odejście swojej dotychczasowej towarzyszki życiowej w ramiona aktora, Jung Eunwoo. Ale, ale... Siódemek nie jest całkowicie bez winy. W czasie tych dwóch lat beztrosko chadzał do różnorakich salonów masażu, gdzie dla odprężenia można skorzystać z usług...pań lekkich obyczajów. Można przyklasnąć Hanbyul za to, co zrobiła (bo nikt rozsądny by tego nie wytrzymał), jednakże martwi jej kolejny krok. Obecny partner niedługo również przywdzieje mundur. Oby tylko znalazł sobie inny sposób na relaks...

♪♫♪♫♪♫♪
►Muzycznie ten rok był więcej niż rewelacyjny o czym świadczy masa naprawdę wpadających w ucho piosenek, niesamowitych koncepcji i ciekawych debiutów. Moi faworyci!
Mamamoo - Piano Man

VIXX - Error

2PM - Go Crazy

T-ARA - Sugar Free

NU'EST - Goodbye Bye

Taeyang - Eyes, Nose, Lips

EXO-M - Overdose

Infinite - Back

Bigflo - Delilah

BTS - Boy In Luv

Nawet nie jest to połowa, ale umieszczanie tutaj wszystkiego co urzekło mnie w 2014 roku muzycznie nie miałoby większego sensu. Jeśli czytacie Glam Paradise, na pewno sprawdzaliście Muzyczny Kącik i wiecie nad czym piałam z zachwytu, a co totalnie ganiłam.

Był to także genialny rok dla Polaków, jeśli chodzi o zainteresowanie naszym krajem koreańskich agencji. I tak dostaliśmy swoje trzy pierwsze prezenty - LED Apple, VIXX oraz NU'EST.
+ nie-kpopowe, na których byłam w tym roku:
Jest parę spekulacji i podejrzeń co do występów azjatyckich artystów w naszym kraju w przyszłym roku, ale o tym kiedy indziej :)

►Teraz troszkę ode mnie :)
Nie obyło się bez pieczenia ^^ babeczki jogurtowe i jogurtowo-kakaowe znikły w mgnieniu oka :)
Jestem strasznie wybredna jeśli chodzi o kino (zwłaszcza o ekranizacje) dlatego w tym roku odwiedziłam je tylko dwukrotnie.
Obkupiłam się także odrobinę jak zwykle zresztą (więcej rzeczy możecie zobaczyć na moim Instagramie KLIK - ogólnie, uzależniłam się od tej aplikacji).

Przyznam szczerze, że zabrakło mi tchu w piersiach, kiedy pewnego listopadowego popołudnia rozerwałam kopertę bąbelkową :)
To chyba jedna z najpiękniejszych sesji Yifana :)

Odkryłam też supr sklep, w którym można dostać dosłownie wszystko (podobny do sławnych amerykańskich dyskontów). Oto co tam upolowałam w dniu pierwszej wizyty.
 Ponieważ było to zaraz przed Halloween o takie dekoracje nie było trudno :)
Przeurocze naklejki (drugie poleciały do Zambrowa do mojej Asi w świątecznej paczuni :*) oraz śliczne foremki na babeczki.
Kiedyś te pokręcone lizaki colowe (lizak-stopa, który zatapiasz w posypce ze strzelających cukierków) były wszędzie. Miałam wielką radochę kupując kilka sztuk po latach.



►JKL: Dziękuję serdecznie wszystkim, którzy w minionych latach dali wiele wsparcia Glam Paradise! postaram się, aby w 2015 roku mój blog był jeszcze lepszy i abyście naprawdę chcieli go odwiedzać. ciąż mam przeogromny dług wdzięczności wobec Patrycji, dzięki której zdecydowałam się założyć tego bloga. Teraz jednak nie o tym, czas na noworoczne życzenia.
Bądźcie zdrowi i szczęśliwi w 2015 roku! Niech pechowy 2014 nie okaże się wstępem do czegoś, ale naprawdę się zakończy wraz ze zniknięciem czwórki z końcówki daty (tak pechowej wśród Azjatów). Życzę Wam, aby Wasze ukochane zespoły odwiedziły Polskę i abyście mieli wystarczająco dużo kasy na spełnianie marzeń, bo jest to najpiękniejsze uczucie, jakie można mieć (to spełnienie na koncercie NU'EST, awww ♥)! Bądźcie z Glam Paradise, a ja postaram się, żeby i fajnych konkursów nie brakowało. Jeszcze raz, Szczęśliwego Nowego 2015 roku :D
Justyna K Lambert

2 komentarze:

  1. Zastanawiałeś się kiedykolwiek jak to jest być własnym idolem? A na dodatek takim uczącym się w Hogwarcie? Nie? A może tak? Odpowiedź nie ma znaczenia! Serdecznie zapraszam na przygodę z magią! Wciel się w swojego idole i zacznij machać swoją różdżką~ http://asian-hogwart.tumblr.com
    Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszamy serdecznie do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę zdjęcia Krisa, chce mi się płakać. Naprawdę. Jego odejście z exo strasznie mną wstrząsnęło, jak zresztą chyba każdym kto jest ich fanem. Ja również chciałam ci podziękować za prowadzenie tego bloga, który jest moim oknem na świat k-popu i tego co się w nim dzieje. Zostaję tu na kolejny rok <3 DZIĘKUJĘ CI! <3

    OdpowiedzUsuń