środa, 6 sierpnia 2014

Ważne dzisiaj! Part 56

Siemka siemka :D Dzisiaj tak ponuro i brzydko, a mimo to, jestem strasznie podekscytowana! Zgadniecie, czemu?

EXO-K + EXO-L + EXO-M = ONE ♥
Tak! I dla niezorientowanych, nie bójcie się, żadna nowa sub-grupa nam się nie szykuje. EXO-L to...fani, czyli wreszcie po dwóch latach doczekaliśmy się oficjalnej nazwy fandomu! Haha, a z tego co pamiętam pytałam o to w jednym z ostatnich postów. Ponieważ przyzwyczaiłam się do wywoływania Ulfa z lasu, już mnie to tak nie szokuje :D
W każdym razie, pamiętam jak początkiem maja, przed czasami Wielkiego Smutku, krążyły plotki, jakoby EXO-L rzeczywiście miało być nazwą fandomu. Zostały jednak szybko uśpione przez informację, że tak naprawdę będzie to nazwa marki odzieżowej skupiającej się na stylizacjach, w których chłopcy promowali się przez ery. Patrzcie, a jednak nie :D
EXO-L, chociaż może brzmieć durnie (zwłaszcza na początku), ma naprawdę cudne znaczenie! L pochodzi od Lovers, jest to litera między K i M i jest ona dwunastą literą alfabetu! Tytuł tej informacji brzmi właśnie tak - uroczo i pokazuje, że wszyscy jesteśmy jednością.
Ale ale...żeby było jeszcze bardziej zjednoczenie, SM uruchomiło stronę oficjalnego funclubu, na której można zarejestrować się za darmo. Jakie z tego korzyści?
● plany chłopców na sesje zdjęciowe czy comebacki są znane dużo wcześniej osobom zarejestrowanym;
● jest to niesamowita możliwość do porozumienia się z Exolami z całego świata;
● z nimi i nie tylko - na stronie zarejestrowali się już D.O i Chanyeol! można przeczytać oficjalne pozdrowienia od nich!;
● chaty z członkami zespołu;
● quizy na temat EXO - za poprawne odpowiedzi otrzymujesz możliwości wzięcia udziału w losowaniach prezentów - voice maili, giftów, podpisanych albumów czy golden cards;
● karta członkostwa - każdy członek otrzymuje swoją własną kartę z prywatnym kodem kreskowym.
Teraz tylko czekać, aż rzucą jakieś zniżki w swoim sklepie dla ludzi z tą kartą :D Krisa się już nie obkupię niestety, ale mam w domu osobę biasującą Baekhyuna...o, i może coś z Kajtusiem noonie w łapki wpadnie ^^ (z cyklu - próbuję radzić sobie bez Fanfana w EXO - część 1.)

Ahahaha, a teraz temat rzeka czyli o rejestracji XD Znaczy się, temat error! Już po uruchomieniu strony, serwer nie wytrzymał i padł. Exole walili drzwiami i oknami sprawiając, że rejestracja zaczęła graniczyć z cudem! Ponieważ, jak widać, stoję już dumnie po drugiej stronie barykady (chociaż gdy to piszę, po załadowaniu strona wygląda TAK, czyli mamy do czynienia z megaofficial errorem), postanowiłam pośmiać się nieco z tej swojej rejestracji. Trwała ona jakieś półtorej godziny i po uzupełnieniu całego formularza wyskakiwał mi nasz kochany error! Nie mam pojęcia, ile razy wpisywałam swoje dane, ale doszłam do wniosku, że to podawanie maili i haseł zakończone errorem będzie mnie nawiedzać w koszmarach :D
W każdym razie, kiedy ogólnie pierwszy raz ever postanowiłam wejść na stronę, wyświetliło mi się takie coś:
Dobra, to było śmieszne, raz, drugi, jedenasty też się uśmiechnęłam. Ale potem zaczęło mnie irytować, więc klnąc na czym świat stoi i gwałcąc replay Time Boils The Rain (jestę buntełę XD) wpisywałam jak szalona swoje dane. Błędy pojawiały się po angielsku, chińsku i koreańsku, a raz nawet kopnął mnie zaszczyt zobaczenia japońskiego errora! Ale...wpisywanie się opłaciło! Za którymś razem przy klikaniu check ID wyskoczyło mi, iż e-mail jest zajęty. Z ciekawości ładuję się na gmaila, a tam...wiadomość od SM.
Ciśnienie od razu mi skoczyło, bo w mojej głowie pojawiły się przebłyski ostrzeżeń o jakieś pozwy za oczernianie. Ale nie, to tylko potwierdzanie maila. Spoko :)
Po potwierdzeniu maila wyskoczyło okienko z zaakceptowaniem regulaminu. Klikam więc I agree i start. Ale, ale...mimo kliknięcia na ten przycisk jedyne, co mogłam z nim zrobić, to pobrać go w formie obrazka na dysk. Wydawał się w ogóle nie działać XD Bombarduję go więc jak szalona i nagle pojawia się tysiące okien dialogowych że muszę zaakceptować warunki użytkowania! Tak jakby system w ogóle nie zdawał sobie sprawy z tego, że zaznaczyłam I agree!
W końcu po iluś kliknięciach eureka!
 Hahahaha, taka duma :D
Więc...nastał spokój i walka z serwerami od rana, żeby chociaż się zalogować i trochę poszperać na stronie. Jednakże, serwery leżą. Mam nadzieję, że to naprawią, bo jak na taką wielką i wpływową wytwórnię, to naprawdę powinni zainwestować w coś lepszego. A potem pewnie są w szoku, że tylu ludzi nie daje rady wejść na stronę. 

Debiuty!
Dzisiaj tylko dwa, skromnie bardzo, jednak ostatnio rzadko ogarniam całkiem nowe rzeczy. Skupiam się raczej powrocie do psychicznej równowagi, czyli klin klinem wybijam. Oglądam jak wściekła fancamy z The Lost Planet, ale szczerze powiem, że nijak mi to nie pomaga. Ponieważ pilnie potrzebuję lekarza, proszę pisać na mojego maila osoby, które wiedzą, jak mi pomóc XD Tymczasem...

4L(Four Ladies)
Oj, te panie na pewno nie pozostaną niezauważone! Jest to chyba najbardziej kontrowersyjny i najgłośniejszy debiut tego roku! 4L w MV do swojej piosenki Move pokazują, no właśnie...dosyć erotyczny, wyuzdany układ choreograficzny i urocze sceny rodem z yuri. Oj, będzie skandal w konserwatywnym medialnym koreańskim świecie! Będą bany na emisję klipu i zmiana choreografii dla muzycznych programów! Będzie oburzenie starszych koreańskich pokoleń.
Co ja myślę? Piosenka bardzo mi się podoba. Wpadła mi w ucho ta kojarząca się z Francją melodyjka jak i chwytliwy refren. Co do teledysku, nie jest zły...Jednak początek choreografii jest naprawdę dość...niesmaczny. Wygląda to fajnie, kiedy kobieta jednak ma czym pokręcić. Ale to tylko, tylko moje zdanie.

Red Velvet
Debiutantki z lochów (wybaczcie mi ten czarny humor XD) także nieźle namieszały. Pojawiły się w najgorszym momencie, bo w czasie afery z Sulli. Z założenia miały zacząć później, jednak po anulowaniu grafiku ich starszych koleżanek, dla dziewczyn znalazło się miejsce. Od razu więc odezwali się przeciwnicy głoszący, że Red Velvet mają zastąpić F(x). Happiness - świetny, wpadający w ucho kawałek z psychodelicznym teledyskiem (Lay?) nagrabił sobie i musiał zostać zedytowany. Powód? Wśród maniakalnych obrazów pojawiły się odniesienia do zamachu na WTC oraz II WŚ. SM przeprosiło i skasowało starą wersję klipu. Jednak, jak to mówią, co raz pojawi się w sieci, na zawsze tam zostaje :)

Na koniec lipca...
...okazało się, że nie tylko E.Dena żegnamy. 31-ego pojawiła się informacja, że Ara i Yoonjo opuszczą Hello Venus. Powodem jest wycofanie się Pledis Ent. i Fantagio z projektu, jakim był ten zespół. Reszta członkiń zostanie najpewniej nadal HV, ale czy będą tworzyć w czwórkę czy ktoś do nich dołączy i jakie losy czekają Arę z Yoonjo dowiemy się niebawem.
Aktualizacja:

Styczeń 2014 - Nicole i Jiyoung z Kara.
Luty 2014 - Lee Sem i Eunji z Nine Muses.
Marzec 2014 - Eunjung z Jewelry.
Kwiecień 2014 - serio nikt? :O
Maj 2014 - Kris z EXO.
Czerwiec 2014 - Sera z Nine Muses, Aram z Global Icon oraz Myeong Ji z Tiny-G.
Lipiec 2014 - E.DEN z LC9 oraz Ara i Yoonjo z Hello Venus.



Azjatycki Zakątek startuje we wrześniu!
To pierwszy taki polski sklep internetowy, w którym od ręki kupisz k-popowe albumy, płyty i gadżety, koreańskie kosmetyki, artykuły papiernicze oraz przekąski! Ceny będą przystępne, a właścicielki pracują nad załatwieniem rozmaitego stuffu także z Kraju Kwitnącej Wiśni! Oprócz tego dostaniecie tam magazyn Asia on Wave i jego młodszego brata, Aegyo! Strona jest jeszcze nieaktywna, ale warto śledzić poczynania dziewczyn na facebooku i trzymać za nie kciuki. W końcu tak fajne miejsce będzie służyć nam wszystkim!
Link do facebooka Azjatyckiego Zakątka po kliknięciu na banner :D 
https://www.facebook.com/azjatyckizakatek?ref=ts&fref=ts

Nowość w Komikslandii!
Podobają Wam się te bransoletki i naszyjniki, prawda? Jeśli spotkają się z przychylnością i zainteresowaniem, będzie można je dostać w tym sklepie. Dlatego wchodźcie na ich profil i piszcie pod zdjęciami gadżetów (1,2), które numery podobają Wam się najbardziej. Ze swojej strony proszę o wpisywanie czwórki ^^

Na dzisiaj to tyle :) Pozdrawiam :D

9 komentarzy:

  1. Nie ukrywam, że SM dało mi dobry powód do znęcania się nad moim biednym laptopem xD
    Z zarejestrowaniem nie było problemu, zdążyłam przed całym 'przeciążeniem' :)
    Ale jak zaczęłam robić quiz to co chwilę odwiedzał mnie dobry kolega 'error' xD
    Po 3h zmagania się z tym kochanym 'kumplem' w końcu udało mi się skończyć cały quiz!
    jedno z pytań powaliło mnie na kolana, że nie mogłam przestać się śmiać (file:///C:/Users/kore%C5%82aniec/Desktop/xiu.png)

    Co do debiutu 4L, jestem takowo bez zdania. Piosenka fajna, ale mv pozostawiłam bez komentarza bo po prostu mnie zatkało~

    Bransoletki i naszyjniki jak najbardziej TAK!
    Są cudne :3 I co do numeru 4 podzielam twoje zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. A kogo to znak na czworce?? Nie jestem Exo l (a juz chcialam napisac exotics) ale musze przyznac ze branxoletki sa spoko. Chociaz coraz bardziej nienawidze SM. Caly czas nurtuje mnie dlaczego zajeli sie chlopakami po calej aferze z Krisem a nie wczesniej gdy byl ten wielki bum na nich ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na nr. 4 jest znak Krisa~

      Usuń
    2. Tak, to znak Krisa, a mi chodzi głównie o to, że teraz rzadko mogę coś dostać ze swoim biasem no i żadne nowe stuffy się niestety nie pokażą :(
      SM sobie grabi. Czemu tak robią? Boją się po prostu, że kolejny członek EXO pójdzie po rozum do głowy i stracą jeszcze więcej kasy. Ta wytwórnia tworzy niesamowite zespoły, ale tak zatraciła się w pieniądzach, ze niestety zapomina iż podopieczni są tylko ludźmi i też mogą być chorzy czy mieć własne zdanie. Chociażby afera z z DBSK - nigdy nie przestanie mnie szokować to, jak ten zespół się rozpadł i przez co. A teraz wychodzi na to że SM na swoich błędach niewiele się nauczyło, chociaż po drodze był jeszcze Hangeng z SuJu, a wcześniej Shinhwa oraz kilkoro modeli i aktorów. Tak, trzęsą portkami, ale tym lepiej dla EXO - chłopaki mają szanse zagrać w filmach czy poleżeć w szpitalu kiedy tego potrzebują.

      Usuń
  3. Musisz być naprawdę wielką fanka exo skoro piszesz o nich w każdym poscie. I może nie to że mnie to denerwuje tylko...no...blog... (znowu wiem że nie napisze komentarza tak jak bym chciała). Chodzi o to że zaklimatyzowalam sie tutaj bo wiedziałam że zawsze znajdę coś o wszystkich zespołach ( z chęcią poczytalam bym o B.A.P bo widze ze masz ich w banerze (ten blond). Oczywiście nie mowie ze twoj blog jest beznadziejny tylko... kurde no... wszedzie exo. Przepraszam nie chciałam cie urazic. Jak juz wspomnialam wchodzilam bo byly ciekawostki z swiata k popowego, a teraz widze tylko ten zespół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu sie muszę niestety troszeczkę zgodzić z anonimem. Nie jestem czytelniczka tojego bloga dlugo ale polecialam troche wstecz i nadrobilam lekturę. Tez widze ze teraz zajmujesz sie glownie exo. A szkoda bo naprawde wiele sie dzieje. Jako Baby tez bym chciała poczytac o nich troche więcej (a wiem że jest co bo chłopaki to chyba najbardziej zapracowany k popowy zespół) Myślę że może przez to miała byś l wiele wiecej czytelników? Jezeli cie w jakis sposób urazilam to bezmyslnie i bardzo przepraszam.

      Usuń
    2. Patrzcie, czasami przyda się trochę spojrzenia z zewnątrz, jakaś obiektywna ocena. Dziękuję za to, co napisałyście. I nie, to nie o to tutaj chodzi. Po prostu...od maja bardzo dużo rzeczy nie jest dla mnie proste i niestety, nie umiem się z nimi pogodzić. Właściwie to założyłam tego bloga po to, żeby móc gdzieś wyładować natłok myśli - dopiero potem wyszedł z niego krótki serwis informacyjny. Teraz to ja już nie wiem co to jest, ale wydaje mi się, że to przesycenie EXO w ostatnich dniach, to mój odzew na tą całą aferę i próba poradzenia sobie z tym. To jak jak zaakceptowanie, że osoba, której zawsze wypatrywałaś w tłumie tych dzieciaków, więcej się tam nie pojawi - nie da się tak po prostu przejść obok tego. Ale staram się. I przepraszam Was.

      Usuń
  4. Hej

    Przepraszam że pisze tuta, ale nie wiedziałam gdzie indziej mam zapytać. Czy pod koniec wakacji będzie jakieś spotkanie kpopowe ? jestem ze Starego Sącza i z ciekawości wpadłabym jeżeli takowe będzie, to byłby mój pierwszy raz um ^ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) O, miło mi poznać nowego k-popowca z okolicy :D Napisz na mój mail: trebmalssj4@gmail.com, to zapiszę Cię do facebookowej grupy naszego lokalnego fandomu i będziesz na bieżąco. Na razie ciężko mi stwierdzić, kiedy będzie spotkanie, gdyż szykujemy się do koncertu VIXX i omawiamy wszystko.

      Usuń