sobota, 30 sierpnia 2014

Inspiracje w jednym miejscu! [7]

Witajcie! Dzisiaj troszeczkę luźniej, o małej zmianie na stronie oraz K-Popowych zakupach.

Jak zapewne zauważyliście, po prawej pokazała się opcja wydawnictwa Dango zamiast Asia on Wave czy Aegyo. O co chodzi? Cóż, gazetki te pochodzą właśnie od tego świeżo ochrzczonego wydawcy, który oprócz azjatyckich nowinek w prasie dostarczy nam masę ciekawych gadżetów. Zajrzyjcie na stronę, bo możecie się mile zaskoczyć :D
Już niedługo, zaraz po otwarciu sklepiku, pojawi się też gadżet naprowadzający na Azjatycki Zakątek :)

K-Popowe zakupy!
Jakoś lubię pisać o tym, co udało mi się kupić/dostać/otrzymać. W sumie oprócz narzędzia informacyjnego, blog traktuje jako w pewnym sensie pamiętnik, w którym piszę także co dzieje się u mnie samej. Ostatnio tym bardziej jest mi to potrzebne, gdyż rozstałam się z Windowsem XP na rzecz Siódemki (sorry, Sleeping Dogs ważniejsze XD) i niestety, nie przywykłam jeszcze na tyle do nowego systemu operacyjnego, a ten uparcie układa mi wszystko alfabetycznie. Dlatego tak ważne jest dla mnie pogrupowanie pierdół jako tako chronologicznie :)
No to, zaczynamy ^^
Taak, muszę zacząć od tego, w końcu to najpiękniejsza rzecz jaką mogłam kupić! To z kim widzimy się w Warszawie? :D
Po wielu stękach ze strony Poczty Polskiej, nareszcie doczekałam się piątego numeru "Asia on Wave" wraz z bonusikami - uroczą ulotką Komiksiarnii i zakładką. Przy okazji, jeszcze raz serdecznie dziękuję za prezent urodzinowy redaktor naczelnej <3
Taak, teraz już mogę sobie włożyć oficjalną kartę członkowską EXO-L do portfela :D
Ze sklepiku Azjatycka Fanaberia oprócz standardowo gazety pokusiłam się jeszcze o przypinkę EXO-M z Overdose.
A oto i zeszyciki na studia, chociaż w tym roku miało się skończyć na jednym ogólnym skoroszycie A4, to już tak to jest jak wejdę do papierniczego - zeszyt z serii The Journey do bólu przypomina mi Tarnę (taak, będę kończyć ff już niedługo :3), a to niebieściutkie cudo z symbolem Krisa to popularny DIY Rainbow marki Herlitz. Nie jest jeszcze tak źle z moimi oczami, dość prosto udało mi się to narysować :D

Aaa...tak wygląda tył zeszytu Space Invaders (GALAXY ♥) oraz...teczki na dokumenty z EXO, którą dostałam od pewnej kochanej osoby. Dziękuję ♥
Przód cudnej teczuni :3
Nieoficjalne karty EXO z Overdose. Kris i Chanyeol.
Tyły nieoficjalnych kart EXO z Overdose. EXO-K i EXO-M.

To by było na tyle, jeśli chodzi o ostatnie zakupy. Teraz parę zdjęć z mijających miesięcy wolności :3
Piękny Park Strzelecki. Było tam gorąco tego lata. Cisza, spokój, urokliwa przyroda :)
Fontanna w centrum zdecydowanie przypadła mi do gustu w kilka upalnych popołudni. Kiedy wiał wiatr, krople chłodnej wody pryskały naokoło. Nic, tylko wziąć słuchawki i puszkę Pepsi i usiąść na jednej z okolicznych ławeczek :)

Rzeka Kamienica. Pogody oszałamiającej akurat nie było, ale dosyć ciepła aura pozwoliła na zrobienie kilku dobrych zdjęć.

Czas na jedzenie <3 Zauważyłam, że wiele osób lubi robić jedzeniu i napojom zdjęcia. Osobiście, niezbyt przepadam za fotografowaniem kebabów czy frytek, ale takiej domowej pizzy czy babeczkom chętnie fotkę zrobię :) 
Mimo to, dzisiaj trochę inaczej ^^
Dobra, budyniu z orzechami jeszcze nie jadłam, trzeba było nadrobić :3
Całkiem dobry ten nowy Tymbark :)
Serio? Piwo bez piwa? Czemu Warka nagle wypuszcza soki? :)
Bardzo smaczne zupki :) Kimchi jest naprawdę rewelacyjna, a ta kurczakowa ujdzie :)

I dowody na to, że gejpopy są wszędzie :D
No, większej ironii nie widziałam XD

Na tym kończę dzisiejszy bezładny pościk :D Na koniec jeszcze dodam, że gdyby był ktoś chętny na zakładkę, proszę pisać, dogadamy się jakoś :3

7 komentarzy:

  1. jak się dostaję kartę członkowską exo-l? znaczy bo jestem zalogowana tylko nie wiem jak ją dostać tak jak ty, że do portfela. to się gdzieś specjalnie drukuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz gdzie można kupić Arizonę w Nowym Sączu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Freshmarketach chociażby. Jeden z nich jest na ulicy Jagiellońskiej :)

      Usuń
    2. Teraz Arizony są nawet w carrefourze XD Nawet te 1,5 l <3

      Usuń