piątek, 1 sierpnia 2014

Muzyczny kącik! [2]

Tak na wstępie, pragnę poinformować, że skończył się termin zgłoszeń do wakacyjno-czytelniczego konkursu. Na dniach zostaną ogłoszeni zwycięzcy. A teraz zapraszam Was na przegląd nowości muzycznych! Przypominam też, że tutaj znajdziecie tylko comebacki. Debiuty opisuję w innych postach. Tak że, enjoy :D

Block B - Her!
Kiedy usłyszeliśmy o nadchodzącym comebacku Bloków i zapowiedzi - inne od zwyczajnej koncepcji, każdy obstawiał piosenkę miłosną. Cóż, może i Her rzeczywiście można podpiąć pod szyld love song, jednak szablonowa to ona nie jest. Mimo wszystko, pokazuje idealnie prawdziwy stan umysłów tej siódemki świrów. Warto znać!

JYJ - Back Seat!
Houhouhouuu, the kings are back, bitches! pragnie się krzyknąć widząc w subskrypcjach na YouTubie wreszcie pełne MV. Do piosenki nie mam prawie żadnych zastrzeżeń. Jedyne, co bawi to wymowa tytułu - ale po takim K-Popowym stażu przywykłam do Engrisha XD Nasuwa mi się za to jedno, wybitnie (nie)genialne pytanie: czy Junsu nie wygląda czasem jak Suho na Overdose?

Hyuna - Red!
W tym chaotycznym klipie i megadziwnej piosence ciężko się odnaleźć chyba, że słyszało się więcej bezsensownej sieczki. Nie nie, to nie jest przytyk! Piosenka Hyuny brzmi, jakby była sklejona z co najmniej kliku kawałków (co słyszeliśmy już przy m.in. Block B, NU'EST czy SNSD), pachnie seksem, Egiptem i czymś jeszcze. Cieszę się, że nie mamy znowu do czynienia z konceptem małej dziewczynki uwięzionej w ciele dorosłej kobiety, że Hyuna jest tutaj przedstawiona jako dojrzała osoba. Nie rozumiem też hejtów jakoby wyglądała dziwnie na twarzy. Wygląda całkiem normalnie i co więcej, bardzo ładnie (chociaż urodą to ona akurat nie grzeszy :)). Po paru odsłuchaniach na pewno spodoba Wam się ten utwór. A teledysk... cóż, zajeżdża mi CL, te goryle T.O.Pem, a moment małpki huśtającej się na kuli dyskotekowej na bank został zaczerpnięty od Miley. Zainteresowanym polecam jeszcze Blacklist w kolaboracji z LE.

Wu Yifan - Time Boils The Rain!
Piękny OST z Tiny Times 3 jak już raz wejdzie w głowę, to tak szybko z niej nie wyjdzie. Przepełniona niesamowitymi uczuciami piosenka w wykonaniu chłopaka, o którym nikt nawet by nie pomyślał, że ma taki głos. Skazany na stołek rapera w EXO, po odejściu z zespołu naprawdę wykorzystuje swoją nadprzyrodzoną moc latania, rozwija skrzydła i zabiera nas ze sobą do całkiem innego świata! 
Taak, a teraz powinnam zmienić dilera! XD
W oficjalnym klipie Wu Yifana nie uświadczymy, jednakże po obejrzeniu MV na pewno zainteresujecie się samym filmem. Co więcej, reżyser TT3, Guo Jingming (z tego miejsca pragnę serdecznie pozdrowić moją niesamowitą Jiyeon ♥) oświadczył w wywiadzie, iż chciałby móc współpracować z Yifanem w przyszłości jeszcze wcześniej zapowiadając go praktycznie w swoim niemającym jeszcze nawet scenariusza, nowym filmie Ice Fantasy.
Chciałabym jeszcze dodać, iż Yifanowi zaproponowano rolę w Tiny Times 3, jednak odrzuciło ją SM.
Natomiast wywiad z Guo Jingmingiem na temat Yifana (który swoją drogą, sama tłumaczyłam XD) możecie przeczytać TUTAJ.

Chen - Best Luck!
I teraz przypomniały mi się moje jęki po wydaniu Miracles in December: Ah, Sm dajcie Chenowi solo! To tylko OST, ale za to jaki! Jongdae ma naprawdę cudny głos! To głównie dzięki niemu przekonałam się w ogóle do EXO, za co teraz cierpię katusze, ale...ech...dla 2013 roku było warto! Nieważne zresztą!
Piosenka została wykonana do dramy It's Okay, It's Love, w której gra D.O, więc cóż, Exotiki, przed ekrany :D
Btw. ostatnio się trochę zapuściłam i podłapuję różne rzeczy sporadycznie: to prawda, że jest już oficjalna nazwa fandomu EXO?

BESTie - Hot Baby!
Piosenka słodka, wakacyjna, urocza, leniwa, trochę przypominająca Apink! Niektórzy mówią, że nudna. Nieprawda! Jest po prostu relaksująca. No i ten refren wpada w ucho :D

Eyes, Nose, Lips... covery!
Wspaniała ballada Taeyanga doczekała się licznych coverów ludzi nią zachwyconych. Ale nie tylko zwykli zjadacze chleba chwycili na nią zajawkę. Utwór przemówił także do innych gwiazd będących pod opieką YG! Sprawdźcie, jak swoje wersje wykonują Tablo i Lydia Peak!


Dzisiaj to na tyle. Czy ktoś z podanych Was zauroczył?

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się powrót Bloczków, Krisa i covery. Co do Hyuny, to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego zaczynam myslec ze SM wciska Exo w co popadnie. Prawie kazdy gra w dramie albo w reality show, a jak nie to nagrywaja samodzielnie piosenki. Zespół to zespół. I to dlatego exotick martwia sie o to ze ich kolejny comeback bedzie za baaardzo dlugo. Jakos nie chce takiej sytuacji jak z ich debiutem a potem dluzej niz rok czekac na comeback.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że mi to raczej wygląda na danie im swobody artystycznej. Nagle, gdy wypłynęła sprawa z pozwem Krisa każdy robi coś w ramach aktywności solowej. Cóż, może SM się po prostu boi powtórki z historii, a młodzi chłopacy wiadomo, ambitni są.

      Usuń
    2. Ja rozumiem ze maja ambucje i talent, ale wolalam bym ich ogladac wspolnie jako team a nie jako solowych wykonawcow. A SM na pewno sie boi powtórki z historii. Tak swoja droga zaczyna mnie to wszystko irytowac. Kazdemu kto sie pyra co slucham i jak odpowiadam ze kpop mowie odrazu zeby sie w to nie zaglebial bo bedzie mial drastuczne chwile w swoim zyciu. Na przyklad wczoraj ogladalam ostatni odcinek exo showtime i jak widzialam ostatnia scenke z Krisem i Suho w roli glownej ryczalam jak opetana. Jeszce to jego Kocham Exo. Wszystko sie spieprzylo.

      Usuń
    3. Cóż, Yifan już kiedyś powiedział "Gdybym nie był w EXO, byłbym ich fanem". Myślę, ze on naprawdę ich kocha i wspiera z daleka (to serduszko przy autografie, prawdopodobna rozmowa z polską fanką na temat HC, bycie online na weibo w czasie ich pierwszego koncertu TLP), dlatego boli mnie postawa reszty członków. Mam szczerą nadzieję, że to wszystko jest po prostu grane, w końcu trochę czasu minęło, emocje nie są już tak intensywne jak chociażby miesiąc temu. Pragnę wierzyć w to, ze oni wszyscy wspierają się nawzajem. Nie wiem, być może prawda jest zbyt okrutna, ale to nie moja wina. Taki obraz siebie nam przedstawili, dwunastka zżytych chłopaków nie może ot tak, w przeciągu kilku dni stać się jedenastką i "zdrajcą". Jak mówię, pewnie jestem naiwna, ale to chyba jedyne co trzyma mnie jeszcze na jako takim poziomie psychicznym.

      Usuń
  3. Piosnka BlockB to jest to ;). W sumie to nie wiem co mam powiedzieć na temat EXO. Z tego co czytałam na twoim blogu ich sytuacja nie wygląda za ciekawie. I tojest straszne jak na tak mlody zespol ktory nie ma jeszcze takiego duzego ddoświadczenia. Nie wiem co bym zrobila gdyby moje ukochane B.A.P miało by się rozpasc. Troche rozumiem anonima. To naprawde dziwnie wyglada. Przejrzałam YT i naprawde wiele członków uderza juz w solowe kariery. Chociaz jestem BABY nie chce aby zzespoły się rozpadaly, to smutne.

    OdpowiedzUsuń