sobota, 2 sierpnia 2014

Rozstrzygnięcie wakacyjnego konkursu!

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z wynikami TEGO konkursu. Cieszy mnie niezmiernie, że aż tyle osób wzięło w nim udział. Ponieważ było tyle cudnych odpowiedzi postanowiłam, że oprócz trzech nagród jeszcze dwie osoby dostaną coś ode mnie! Pragnę także od razu przeprosić Martynę Olejarczyk, ale ze względu na zbyt późne zgłoszenie się, nie mogłam wziąć jej odpowiedzi pod uwagę.
A więc, zaczynamy!

1 NAGRODA!
Zdjęcie-zakładkę i notes z Sistar otrzymuje...Agneszik!

2 NAGRODA!
Zdjęcie-zakładka i uroczy notes trafi do...Danieli Pyk!

3 NAGRODA!
Zdjęcie-zakładka i uroczy notesik wędruje do...Izy Wierzbickiej!

A teraz, dwa wyróżnienia!

Notesik z Sistar dostaje...Love Lala!

Zdjęcie-zakładka trafi do...Jester!

Gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję za tak liczny udział! Osoby, które widzą swoje nazwiska/nicki pod zdjęciami uprzejmie proszę o wysłanie mi swoich adresów na mail: trebmalssj4@gmail.com do dnia 11-ego sierpnia, gdyż właśnie wtedy chciałabym Wam wysłać nagrody. Błagam, nie przeciągajcie tego terminu.

A resztę zapraszam do aktywnego czytania Glam Paradise i brania udziału w konkursach. A nuż i Wam się kiedyś uda?

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo! ^^
    gratuluje, również reszcie uczestników! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy XD Na początku przeczytałam, że jest do końca sierpnia (wakacyjne miesiące są trudne do rozróżnienia :P) ale i tak stwierdziłam, że napiszę bo się nudziłam XD Więc to w sumie nie było na konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń