środa, 25 czerwca 2014

Ważne dzisiaj! Part 53

Witajcie! Tak, wiem ostatnio spotkać tu dobry informacyjny post dla ludzi, którym EXO wisi to cud, ale że cuda się zdarzają....dzisiaj znowu trochę wszystkiego! Na początek o pewnym projekcie, który pochłonął mnie i kilka innych osób bez reszty!

Wu YiFan Poland!
Jeśli rozpaczliwie tęsknicie za Krisem, macie obsesję na punkcie liczenia członków EXO na każdym nowym zdjęciu (tu akurat cuda zawodzą :/), dalej czujecie się jakby to wszystko był jeden, wielki, nieśmieszny żart, to ta strona jest dla Was! Po prostu ją polubcie, a żaden news dotyczący pana Galaxy Was nie ominie. Ja sama jestem w ekipie, chociaż większość z Was już pewnie to odkryła, podpisuję się jako ~Ulf. Dlatego, jeśli jakiś przełomowy news ujrzy światło dzienne, zamiast dwa razy wklejać to samo na różne stronki, będę Was raczyć odnośnikiem.
Na przykład teraz, kliknięcie w boskiego Yifana prosto z planu Somewhere Only We Know przeniesie Was na facebookowy fanpage. Taki sam odnośnik kryje się na pasku po lewej stronie, gdy zaatakujecie logo Krisa! Jeśli chodzi o bloga, jest on na liście moich blogów, mimo, że jest to tylko współtworzenie (ale akurat tę różnicę naniosłam :3).
Przy okazji, chciałam podziękować każdemu człowiekowi z osobna za zalajkowanie naszej strony. W niecałe dwa dniu uzbierało się nas prawie 800, a liczba ciągle rośnie. Nawet nie sądziłam, że w naszym kraju (szpieguję lajki, bardzo mało osób jest z zagranicy) tak wiele ludzi wspiera Yifana i tak bardzo pragnie dowiedzieć się czegokolwiek na jego temat. Jestem zszokowana i wzruszona. Dziękuję Wam wszystkim. Postaramy się być najlepszym fanpage'em o Wu Yifanie pod słońcem! ♥


Do widzenia~
Ten rok to jakiś koszmar w K-Popowym światku! Zamęt, jaki czuliśmy przez te sześć miesięcy, co rusz nowe afery... Natchniona, postanowiłam pożegnać serdecznie osoby, które opuściły swoje zespoły i życzyć im powodzenia w przyszłości.
Czy tylko mi się zdaje, że faceci mają mniej problemów z rotacją? Tylko 1/6-ta tego obrazka, to musi coś znaczyć. Tak poza tym, dwoje biasów na takim kolażu, serce boli tak bardzo </3

Ale myślicie, że to już koniec? Skąd. Sezon zakańczania/zrywania kontraktów jest stale otwarty i wciąż zgłaszają się nowi ochotnicy, coby tą modę wypróbować.
Tak, tak, obrazek nie kłamie. W tym miesiącu z Nine Muses odchodzi trzecia już w tym roku członkini, Sera. Jej odejście jest spowodowane tym samym, co przypadki Lee Sem i Eunji - wygaśnięcie kontraktu. Natomiast band Global Icon (GI) stracił właśnie swoją maknae, Aram. Przyczyny jej odejścia nie są na razie znane.
Obydwa składy zasilą niedługo nowe dziewczyny i zespoły będą mieć swe comebacki. Wiadomo jednak, że to już nigdy nie będzie to samo.
Niedługo możemy także oczekiwać nowych twarzy w Kara. Pojawiły się także plotki, jakoby SM miało już trainee, który prawdopodobnie zajmie miejsce Krisa.

Dobra, a teraz moje przemyślenia~
Nie mam zielonego pojęcia, co się dzieje z tymi zespołami, ale jestem przerażona, bo wykruszają się stare składy, które były dla mnie jak rodzina. Jak pisałam wyżej, straciłam już dwójkę biasów, ale nadal będę śledzić ich poczynania i wspierać ich na każdym kroku. Najgorszą sytuację ma według mnie Nine Muses, bo jeśli tak dalej pójdzie, do końca roku nie pozostanie żadna z oryginalnych członkiń.
Ale może...może to już koniec mówienia papa...

W każdym razie, dla lubiących od czasu do czasu polamentować - kronika machania łapką!

Styczeń 2014 - Nicole i Jiyoung z Kara.
Luty 2014 - Lee Sem i Eunji z Nine Muses.
Marzec 2014 - Eunjung z Jewerly.
Kwiecień 2014 - serio nikt? :O
Maj 2014 - Kris z EXO.
Czerwiec 2014 - Sera z Nine Muses oraz Aram z Global Icon.

Smutno, czyż nie? To może teraz coś na pokrzepienie serc?

Serca rosną...
...gdy patrzy się na to, co niekiedy robią Idole. A to odwiedzą chorego fana w szpitalu, a to oddadzą ileś ton ryżu na cele charytatywne, zagrają memorial. Czasami także właśnie wpłacą pieniążki na jakiś szczytny cel. I o tym będzie dzisiaj. A właściwie o dwóch chłopaczkach.
☼.☼ - Już w lutym (i nie mam pojęcia czemu piszę o tym dopiero dzisiaj), Lay okazał wsparcie 9-letniemu chłopcu choremu na białaczkę. 

☼.☼ - Bardzo podobnie postąpił jego...były lider...(weźcie słowo były i utopcie gdzieś, błagam). Yifan wsparł projekt Love's Heart pomagający osobom borykającym się z chorobami serca (nic dziwnego, skoro sam cierpi na jedną z nich). 
Przekazał także pieniądze na przybory szkolne i podręczniki dzieciom potrzebującym w Chinach.
Bardzo cenię ludzi pomagających innym, dlatego cieszę się, że chłopaki mają serduszka na dłoniach. A podobno młode pokolenie jest takie niewdzięczne...
Mam też nadzieję, że kroki Krisa zamkną raz na zawsze usta ludziom, którzy twierdzą, że liczy się dla niego tylko kasa.

Sasaengi znowu w natarciu!
● EXO przeżywają bardzo ciężkie chwile. Cokolwiek by nie mówili wiemy, że tak jest. Ostatnio pisałam o tym, jak fani przeszkadzają w kręceniu filmu z Luhanem (KLIK). Nie jest to jednak nic najgorsza akcja. Szczyt chamstwa osiągnęła pewna paniusia...instalując w pokoju hotelowym Jelonka aparat! Potem z zadowoleniem rozsyłała po internecie zdjęcie Luhana w czasie nakładania makijażu. Ze względu na mój ogromny szacunek do EXO, nie opublikuję tego zdjęcia. Jeśli jesteście ciekawi, znajdziecie go na chociażby allkpop.
Delikatnie mówiąc, Luhan odrobinę się wkurzył (wcale mu się nie dziwę) i na weibo napisał chyba po raz pierwszy w historii całkowicie nie skasowany potem post bezpośrednio do sasaengów (wiecie o czym piszę, prawda? chodzi mi o wpis Tao z zeszłego roku - KLIK). 
Luhan zapostował:
Możecie przestać nas szpiegować? Czy to trochę nie za wiele? Nawet nie powtórzę tych słów, które powiedzieliście.
Patrząc na sens tej wypowiedzi można wysnuć wniosek, iż chłopak został dość niewybrednie obrażony przez swoich fanów. Cieszę się, że wreszcie ktoś z samych zainteresowanych zareagował. Przyniosło to też nieoczekiwany efekt.
Otóż...sasaeng przeprosił (a moja sz(CHEN)ka malowniczo opadła do samej podłogi!!!!!) na weibo za swoje czyny dodając, że jest Chrześcijanką i nie chce ponieść kary.
A mnie nadal zastanawia jedno (chociaż chyba nie powinno)...
Jak ona wlazła do jego pokoju?

● Baekhyun nie ma lekko! Od kiedy wyszło na jaw, że jest w związku z Taeyeon, a swojego instagrama używał do komunikacji z nią pod przykrywką bycia tam dla fanów, niektórzy (zwłaszcza Koreańczycy) poczuli się bardzo obrażeni. Rzekomo zdradzeni fani nie dość, że zaczęli rozsiewać w sieci swoją złość na Taeyeon, pozakładali masę fałszywych profili na IG dodając zdjęcia tego typu.
Znaleźli się też wierni od zawsze EXO, którzy bez ogródek afiszują się ze sloganami typu OT10! Czasem niektórzy rozpaczają za Krisem pisząc, ze EXO na zawsze będzie silną jedenastką. Nieraz widziałam też niezbyt umiejętnie przerobione zdjęcia grupowe z wyciętym Baekhyunem (co ciekawe, zdjęcia te były z Krisem). Czy fani chcą pokazać, że Baek naraził się im taką drobnostką aż tak mocno, że powinien odejść?
Oprócz teorii podanej u góry, odnoszącej się do szukania przez SM nowego członka jest także koncepcja, w której wytwórnia ustawia ten związek i robi wszystko aby zrazić fanów do Baekhyuna i móc anulować z nim kontrakt, wyrównać grupy. Powód? Pamiętajcie, że właściwie to Bacon najbardziej stawiał się po odejściu Krisa a i chodziły plotki, iż utrzymuje z nim kontakt...
W każdym razie, ostatnio po raz pierwszy od ujawnienia się Baekyeona męska połówka tego związku brała udział w SBS Inkigayo jako MC. Wszystko było dobrze aż do końca programu, kiedy to fani pod sceną zaczęli krzyczeć Zdrajca! Niestety, można to było usłyszeć oglądając livestream...

Comeback NU'EST coming soon!
Patrząc na teaserowe zdjęcia oraz okładkę pierwszego albumu (wreszcie! ♥) umieram i nie mogę się doczekać! Wygląda na to, że po martwiących fanów konceptach z Hello i Sleep Talking chłopaki wracają do formy!
A oto i indywidualne teasery chłopaków!

Album ukaże się już 9-ego lipca. Nic tylko czekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz