niedziela, 8 czerwca 2014

Świetne wieści!


Witajcie! Dzisiaj pędzę do Was jak na skrzydłach z dwoma pięknymi newsami dotyczącymi K-Popu w Polsce. Nadal nie mogę uwierzyć w to, co się dzieje. Wchodząc w ten (na pozór) kolorowy świat nigdy nie myślałam, że takie rzeczy jakie teraz mają miejsce wydarzą się kiedykolwiek.

MBLAQ w Polsce!
I to nie są żadne cholerne żarty, informacja została potwierdzona przez pracowników klubu. Niemożliwe, żeby nazwa zespołu pomyliła im się z A-Prince, gdyż organizator tamtego koncertu nadal szuka lokacji wydarzenia. W każdym razie, na stronie warszawskiego klubu Progresja pojawiła się taka oto informacja.
Co to oznacza?
Na naszym, za przeproszeniem, Wygwizdowie, to się wydaje wręcz niemożliwe. Kiedy wszyscy zastanawiali się, jaki to zespół zostanie ogłoszony i przyjedzie do Polski mimo, iże wiedziałam, że nie ma na nich szans, obstawiałam MBLAQ (co pewnie i tak wiedzą ludzie, którzy ze mną pisali). A tu proszę...
Martwi mnie tylko to, ze data jest dokładnie ta sama jak przy A-Prince. Chociaż nie ma mowy o błędzie, wydaje mi się to dosyć dziwne. Przez tyle lat mogliśmy pomarzyć o czymś takim, a tu nagle dwa K-Popowe koncerty w jeden dzień. W tym MBLAQ, którzy są jednym z lepszych (według mnie) koreańskich zespołów.
Nie chcę być złowróżbna, ale jeśli obydwa wydarzenia dojdą do skutku w takim porządku, frekwencja na koncercie A-Prince będzie raczej znikoma.
Zaśpiewać z chłopakami Smoky Girl...moje marzenie od czasu obejrzenia KBS Music Bank in Istambul.
Czekam na Was, serio. <3

Magazyn Aegyo coming soon.
Gazeta z myślą o miłośnikach koreańskiej muzyki ukaże się już wkrótce. Tym razem znajdziemy tam solidną dawkę naszych K-Popowych ulubieńców. Jest to magazyn tworzony przez te same osoby co nasze kochane Asia on Wave i na początku dostaniemy go tylko przez internet. Ale to fajna sprawa i myślę, ze warto czekać. Więcej dowiecie się na fanpage'u TUTAJ.

Banery przenoszące na odpowiednie strony pozwoliłam sobie dodać na pasku po prawej. Enjoy :)

6 komentarzy:

  1. Już ostatni wiele rzeczy ze świata k-pop'u miało związek z Polską. To już wtedy było podejrzane. Gdy dowiedziałam się, że słodcy chłoptasie z A-prince będą u nas prawie nie oszalałam z radości, ale wiadomość o MBLAQ w Warszawie doprowadziła mnie do bliskiej śmierci. Jeden z moich ulubionych zespołów. Jestem tak podekscytowana (moje piski słyszało pół osiedla). Dwa zespoły w jeden dzień? Takie rzeczy to w Seoulu się nie dzieją XD Ahh, jak było by pięknie być na ich koncercie. Już wszystko sobie wyobrażam: jak przepycham się jak najbliżej sceny. Jak robię sobie z nimi zdjęcie (marzenie), otrzymuję autograf (marzenie). Dobra zapędziliśmy się :D
    A magazyn Aegyo czuję, że będzie również fantastyczny jak Asia on Wave ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Yaaay! Nie wierze że przyjadą *o* Muszę pojechać na ich koncert! Wielbię cię za to że piszesz o tak ważnych informacjach dla fanów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko czy jeśli będziesz wiedzieć gdzie ewentualnie można zamówić/kupić bilety dasz znać o tym na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dam znać. Obserwuj uważnie moje posty, jeśli będę coś wiedzieć na pewno napiszę :D

      Usuń
  4. Boże... Ja... No nie mogę... Serce mi bije jak szalone!

    OdpowiedzUsuń