poniedziałek, 16 czerwca 2014

MV + zmartwienia EXO

Witajcie! Przez to, co się ostatnio działo, opuściłam się trochę. W ogóle nie ogarniam nowych debiutów czy rzeczy typu kto zagra kogo w jakim filmie. Jednak, postanawiam poprawę i powrót do wcześniejszego, informacyjnego stylu postów w najbliższym czasie. Jak na razie mogę poszczycić się tylko tym, ze w miarę nie zaniedbuję nowych MV, więc już teraz recenzja. A później...później jeszcze odrobina EXO.

Już Eyes, Nose, Lips Taeyanga było niesamowite, ale 1AM jest jednym wielkim cudem i zdecydowanie jedną z najlepszych piosenek tego roku! Co tu dużo mówić, cały album Rise jest wprost wspaniały i polecam go wszystkim! Tae nie tylko niezwykle seksownie śpiewa genialny utwór, ale i wygląda przebosko w swoim klipie. W dodatku idąc o krok dalej, całuje się z pewną dziewczyną, której można tylko zazdrościć. Co mnie rozbawiło? To że facet zapewniał w sieci to naprawę ja to zrobiłem.
Tak, Youngbae, widzimy i strasznie się z tego powodu cieszymy! Twój comeback jest mega!

Fajna bluza, Yoseob... to pierwsze, co przychodzi mi na myśl odnośnie tego klipu.Poza tym te łóżeczkowe sceny...mrrawr. A to wszystko doprawione świetną choreografią i dobrą muzyką. K-Pop coś się dziki ostatnio robi. Chyba to lubię.

Apink są takie urocze i naturalne! Uwielbiam ich słodkie i dziewczęce, pełne radości klipy. Nawet jeśli każdy strzela do siebie w MVs, są śmierć, seks i bijatyki, zawsze można liczyć na to, że te dziewczyny zostaną przy swoim koncepcie i sprawią, iż uśmiech pojawi się samoistnie na twarzy. Super :D

Jeszcze trochę pomarudzę...
Ale tylko troszkę, przysięgam. Po prostu...jest parę rzeczy, które chcę pokazać.

EXO nagrywali ostatnio Happy Camp. Czy każdy z Was oglądał ten program dwa lata temu i rok temu z udziałem naszych chłopców? Jeśli tak, to pewnie pamiętacie pawią porażkę Tao i jego solo rok później. Co wtedy powiedział?
Chciałbym wrócić do 2012 roku i zrobić wszystko, żeby zapomnieć o tym upokorzeniu.
W 2013 roku znów lekko się skompromitował. Co na to prowadzący?
Myślę, że za rok będziesz chciał wrócić do tego momentu, aby zapomnieć o porażce.
Cóż, patrząc na zdjęcia z nagrań wydaje mi się, że nie po to Panda chciałby cofnąć się rok wstecz...
Jak widzę jego minę to sama mam ochotę usiąść i płakać...

Zaraz, zaraz...widzicie Baekhyuna po lewej? Tak, sam jest niewesoły, jednak nie o tym teraz...spójrzcie na koszulkę.
Zbliżenie na koszulkę i jedno z ostatnich dodanych przez Krisa zdjęć na instagrama. Kolejny dziwny przypadek?

W czasie nagrań zdarzyła się też bardzo smutna sytuacja. Podczas emisji filmu ze szczęśliwymi momentami EXO jako dwunastki, Lay nie bardzo radził sobie ze łzami.
Fanaccounty dowodzą, że Tao i Luhan również troszkę sobie popłakali. Ale ile w tym prawdy....tego nie wiem.

Tymczasem, każdy zaczyna się poważnie martwić o Suho. Lider EXO-K niknie w oczach...
Jeśli ktokolwiek jeszcze kiedykolwiek powie, że chłopakom jest dobrze w SM, to chyba zaśmieję się mu w twarz.
Mam nadzieję, że jakiś cud się tam stanie, bo nie wiem ile jeszcze jest w stanie znieść ten zespół.

Wracając do SM...zbliża się Hong Kong Dome Festival. Podsumowując absurd całej sytuacji, streszczę to jednym zdaniem: 
Prawie rozj**aliśmy EXO-M, które powstało specjalnie na tamten rynek? To nic, wyślemy do Hong Kongu EXO-K.
Szczegół, że gdy zobaczyłam ten plakat to nie wiedziałam, czy mam się śmiać czy ronić łzy. To jest po prostu żałosne....i tyle.

Na zakończenie tego bardzo dziwnego postu chciałabym pokazać Wam, co by się stało, gdyby każdy członek EXO założył osobisty kanał YouTube.

Na dzisiaj to wszystko. Miłego tygodnia :D

3 komentarze:

  1. Tak sobie czytam Ciebie od czasu do czasu i.... faktycznie to są bardzo dziwne zbiegi okoliczności..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej mi szkoda chłopaków... Nie wiem co czują i chyba nie chcę wiedzieć :/ A zdjęcie nóg Suho mnie po prostu przeraziło 0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zdjęcia koszulki, może Ameryki nie odkryje ale Krisowi zapewne chodziło o to jak ona wisi na Baekhyun'ie (SM i ich chora moda do "podsuszania" chłopaków przed występami i sesjami) No comment. To przykre ale możemy zacząć obstawiać kto poleci następny lub sam się wycofa (podejrzewam, że biedaczek Suho lub Kai z biodrami) bo Baekhyun'a "fani" spacyfikują (ja ich związku nie popieram, nie lubię GG ale dobra miłość niech będzie, jednak najbardziej zdzierżyć nie mogę faktu, że chłop wziął się za amory teraz gdy EXO dosłownie leży i kwiczy, chłopaki powinni zająć się sytuacją w zespole (wesprzeć Krisa, postawić się, cokolwiek), a nie romansowaniem. Nie mam zamiaru hejtować, po prostu chłopaki robią wszystko od przysłowiowej dupy strony. Takie moje zdanie. EXO ruszcie dupy i Hwaiting~

    OdpowiedzUsuń