sobota, 21 czerwca 2014

EXO na zakończenie tygodnia!

Cześć, cześć :) Och, jak mi się nie chce pisać posta Ważne dzisiaj! to tylko ja sama wiem. Dlatego dzisiaj - w skrócie, szybko i znowu trochę gdybająco. Zaczynamy!

Jak z rana postawić wszystkich na nogi, czyli o Baekyeonie słów kilka :3
Nie, nie pomyliłam się pisząc nazwę pairingu. I naprawdę współczuję wszystkim trochę bardziej naiwnym shipperom Baekyeola (bo Taoris), ale stało się. SM potwierdziło, iż Baekhyun spotyka się z liderką SNSD. Szok, co nie?
Tak, tak...Na początku jak przeczytałam ten rewelacyjnie zdumiewający news, poczułam się jak w ukrytej kamerze. Czy ktoś sobie żarty ze mnie robi? Ale zaraz potem moje oczy dostrzegły te oto niepodważalne dowody miłości.
Podobno para spotyka się ze sobą od czterech miesięcy, ale osoba upoważniona powiadomiła, że jest to wczesna faza związku

Dispatch, czyli strona która opublikowała zdjęcia twierdzi, ze posiada takie z pocałunkiem, ale nie będzie ich upubliczniać. Poza tym, jest to dopiero 1/3 związków w EXO, które mają ujrzeć niedługo światło dzienne. Nonono, coś nam się chłopcy rozromansowali...
Taki tam szczegół, że stało się to akurat wtedy, gdy akcje SM spadły przez sprawę z ostatniego miesiąca i wiele osób nabrało dystansu. Przypadek?

Mimo wszystko, jeśli to prawda, życzę im obojgu szczęścia i wytrwałości.

Co ciekawe, informacja ta dała ludziom niezłego kopa. Wciąż wiele osób nie jest w stanie uwierzyć w to, że albo Taeyeon albo Baekhyun (zależy od fandomu) są hetero, poza tym zrobiło się małe zamieszanie gdy niektórzy źle przeczytali imię dziewczyny i zaczęli ją mylić z członkami męskich k-popowych zespołów, co spotkało się z ogólnym wyśmianiem w sieci. Zwłaszcza, jeśli wpadli oni na tak błyskotliwy pomysł jak panienka poniżej i po prostu...napisali do tej osoby.
Najśmieszniejsze było to, że ludzie potem zaczęli sobie gdybać z kim tak naprawdę jest Baekhyun. Takie pisanie jest okej, zwłaszcza jeśli służy pośmianiu się i rozładowaniu napięcia. Ale już walenie do Taeyeon na SNS-ach jaką to suką i szmatą nie jest, sprowadza nas z powrotem do punktu wyjścia - ludzie pogubili się w swoich chorych fantazjach i nadal myślą, że tylko oni mają prawo być ze swoim biasem. Łapy opadają jak się to czyta.

Najgorsze jest to, że parę(set?) takich postów później, Taeyeon skruszona przepraszała fanów. Za co ja się pytam?! Czy serio świat upadł tak żałośnie nisko, że trzeba przepraszać za miłość?!
Niestety, nie da się przejść obojętnie wobec tego co się stało. Około 200 tys. fanów odeszło już z FanCafe EXO. A to zapewne dopiero początek.

Osobiście, strasznie mi żal Baekhyuna i Taeyeon, ale życzę im wszystkiego najlepszego (nieważne, co jest prawdą, czy to co widzimy, czy ta manipulacyjna hipoteza), potrzebują naszego wsparcia teraz jak nigdy.

Problemy zdrowotne Suho?
Teoretycznie, widać to jak na dłoni. W ostatnim poście pokazałam zdjęcia, na których biedny lider to sama skóra i kości.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem przerażona jego wyglądem. Suho nigdy nie był specjalnie wątły, ale teraz to jest po prostu...suchy (Krisusie, jak to brzmi? :O)
Poza tym, ostatnio Joonmyeon pojawił się w szpitalu. Podobno tylko po tabletki na gardło, ale kto zna tę prawdę...
 Chciałam jeszcze dodać, że bardzo bardzo się martwię, bo chłopaki stracili już niedawno jednego lidera.

Sasaengi znów w akcji...
Dodajmy, że niezbyt fajnej. Luhan jest na etapie nagrywania scen do filmu Back to 20. Jak podają producenci, czasu na nakręcenie nie ma wiele. Wierne i kochające idola ponad umiar faneczki nie mogę jednak nie przepuścić okazji wbicia na plan i popatrzenia na Jelonka. Ludzie narzekają na nie, gdyż utrudniają finalizację scen. Producent ostrzega, że jeśli nie nakręcą scen z Luhanem w określonym czasie, nie pojawią się one w filmie.
Cóż, jak widać, miłość nie tylko buduje, ale i niszczy...

Kris w filmie!
Masę razy już o tym słyszeliśmy, niemniej jednak ostatnio chiński reżyser Guo Jingming potwierdził, iż Wu Yifan wystąpi w jego kolejnym filmie. Na razie ten projekt nie ma jeszcze scenariusza, więc trzeba poczekać parę latek. A potem można kleić się do ekranu. <3

Na dzisiaj to będzie tyle. Jest masa różnych hipotez i założeń dotyczących naprawdę wszystkiego, teraz ten fandom to jedna wielka gdybająca rodzinka. Nie bardzo wiem co o tym wszystkim myśleć, ludzie kłócą się między sobą, ogólnie panuje zamęt i chaos jakiego u starszych zespołów nie widziałam.
Myślę ze jedną ręką można się już podpisać pod zdaniem zatytułowanym EXO na równi pochyłej...

3 komentarze:

  1. Nie rozumiem o co chodzi z tą dziewczyną. Pomyliła się w wysłaniu tej wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu chyba niezbyt dokładnie przeczytała imię Taeyeon albo ktoś ją strollował i myślała, ze to Taeyang umawia się z Baekhyunem :D

      Usuń
  2. Jak mnie rozwalają te wszystkie wieści, to płakać się chce. Nie rozumiem jak ludzie mogą być tacy ślepi? Taeyeon została nazwana samolubną.. czy ta osoba, która to właśnie napisała nie jest dokładnie taka? To wszystko jest psycho! Sama jestem shipperem Baekyeol, no ale bez jaj, że wierzę, że oni są w życiu osobistym razem! Zaliczam to tylko do swoich jakichś większych zachcianek i to wszystko, a nie dramatyzuje jak jakaś małolata, bo bias ma dziewczynę. Chore. Już dawno przestałam wierzyć w normalność EXOtics, ale teraz jestem totalnie pogrzebana w rozpaczy.

    OdpowiedzUsuń