piątek, 27 czerwca 2014

Ważne dzisiaj! Part 54

Cześć, cześć! Dzisiaj każdy po świadectwa biegnie, prawda? Ja mam po południu ostatni egzamin w tej sesji, więc teraz pędzę do Was z nowościami i przeglądem muzycznym K-Popowego światka! Zaczynamy!

Comebacki!
Kochamy comebacki, prawda? Uwielbiamy, kiedy idole wracają i wydają coś nowego, chociaż prawie bankrutujemy przy każdym kolejnym wydawnictwie, ale jesteśmy w stanie im to wybaczyć za małe, głupie aegyo. Tak więc, w lipcu znów wpadnie parę powrotów.
● Hyuna wróci z solowym projektem! Informacja została potwierdzona przez Cube Entertainment, jednak na razie brak dokładnych informacji. Bądźcie czujni!
● JYJ także się już wyspali i powrócą do nas początkiem wakacji. Co prawda jest teaser, ale za wiele to się z niego nie dowiemy, ledwo chłopaków widać.
● F(x) też nas zaskoczą, bo już siódmego dnia siódmego miesiąca będziemy mieć okazję przesłuchać ich album Red Light. Ukazały się już teaserowe zdjęcia Krystal, które są dosyć...niepokojąco dziwaczne.
Cóż...






Pożegnania nadszedł czas...
Serio, mam już tego dość. Kejpopy, opanujcie się, bo jak tak dalej pójdzie, ze wszystkich oryginalnych składów kogoś zabraknie do 2015 roku! Komu tym razem mówimy papa i tulamy mocno chcąc się nie rozryczeć? Myeong Ji z Tiny-G opuszcza zespół na rzecz kariery aktorskiej, a dziewczęta w trójkę szykują się do comebacku...

Soł...aktualizując...

Styczeń 2014 - Nicole i Jiyoung z Kara.
Luty 2014 - Lee Sem i Eunji z Nine Muses.
Marzec 2014 - Eunjung z Jewerly.
Kwiecień 2014 - serio nikt? :O
Maj 2014 - Kris z EXO.
Czerwiec 2014 - Sera z Nine Muses, Aram z Global Icon oraz Myeong Ji z Tiny-G.

To przestaje być zabawne, naprawdę...

Debiuty i podgrupy!
Trochę tego ostatnio przybyło. No to jedziemy!

B.I.G (Boys In Groove)
Chłopcy wyskoczyli spod labelu GH Entertainment i zaatakowali nas ciekawym intro tanecznym. Sprawdźcie, czym to się je! XD
Tutaj oficjalna strona ich facebooka - KLIK. Możecie tam zobaczyć ich indywidualne teasery.

Pink BnN
Sub-unit jednego z najsympatyczniejszych girlsbandów, Apink debiutuje już niedługo. Znajdą się w nim Bomi i Namjoo.
Więcej informacji już wkrótce. Można je także śledzić na oficjalnym koncie Apink TUTAJ.

MAMAMOO
To zdecydowanie jeden z najlepszych debiutów tego roku. Musicie sprawdzić ich utwór, Mr. Ambigious!
Oraz kolaborację z Geeks.
Dziewczęta mają nawet już swój polski fanpage! Nie przegapcie niczego - KLIK!

Berry Good
Kolejny uroczy żeński debiut!

Polubiliście już kogoś z listy powyżej? :D

Żeby nie było za różowo (bo jedna negatywna informacja na post to za mało)...
Tak tak, to jest ten fragment o zespole mającym trzyliterową nazwę z X w środku... dzisiaj kolejne afery, i afery, i afery... czy my kiedykolwiek wyjdziemy z tego dołka?



Zacznę jednak trochę nietypowo - otóż, przeczytajcie fanaccount pewnej osoby, która spotkała wczoraj na lotnisku Taeyeon. Oryginał TUTAJ, na język polski przetłumaczyła Kamila z grupy K Pop Family.

Jak tylko Taeyeon wkroczyła do lotniska ciągle się rozglądała zanim zauważyła fanów po lewej stronie wejścia, podeszła do nich i zaczęła z nimi rozmawiać. Może z powodu wielu zagranicznych fanów szukała kogoś z kim mogła się porozumieć. Nie słyszałam/em wszystkiego, ale przekażę co słyszałam/em

Powiedziała, że bardzo przeprasza fanów i pomimo tego co musi powiedzieć, wytwórnia ją powstrzymuje (by ją chronić, jak sadzę). Bardzo jej przykro za tę sytuację, w której nie może nic powiedzieć. Powiedziała, że zamierza stworzyć miejsce, gdzie będą mogli wszyscy się spotkać, więc proszę poczekajcie chwilę. Prosiła by przekazać czekającym fanom, że naprawdę jej przykro. Jest tak wiele rzeczy, które chce powiedzieć i przeprosić.

Byłam/em za Kyeong Ho Won. Menadżerzy ciągle kazali Taeyeon iść dalej, ale przez około minutę dalej rozmawiała będąc blisko łez.

Jak tylko Taeyeon odeszła menadżerowie wezwali tych fanów i rozmawiali z nim z poważnymi wyrazami twarzy. Zakładam więc, że nie mogę za bardzo pisać co usłyszałem/am

Jednak czułem/am że szczerość Taeyeon może być źle zrozumiana, więc będąc zdenerwowanym postanowiłam/em to napisać.

Również info z fanacc . Master ( właściciel) koreańskiej strony fana (fansite) powiedział, że jest całkiem sporo fanów Taeyeon, którzy przyjechali pożegnać ich na lotnisku. Tylko że żadne zdjęcia nie były robione, powiedziano mi bym za bardzo się nie martwił, bo oni wciąż popierają Taeyeon, ale czekają aby wszystko ucichło zanim powrócą oficjalnie.

Tak, pewnie, niech przeprasza za to, że kocha.... W końcu to taka zbrodnia...

Fani jednak nadal czują się oburzeni i zdradzeni, przeprosiny nie robią na nich wrażenia, to im nie wystarcza. Knetizens mają już jednak sposób co zrobić, aby nie czuli się tak strasznie i okropnie. Nazywa się on petycją o wyrzucenie Baekhyuna z EXO... Podpisało ją już prawie 2,5 tysiąca osób. (KLIK) SM oczywiście nie reaguje, co tylko dodaje jadowitości osobom, które uważają związek za zrobiony, aby mieć podstawy do pozbycia się głównego wokalisty.

To jednak nie koniec rewelacji. I tak od wczoraj najbardziej znienawidzonym członkiem EXO jest...Sehun. Pewnie zauważyliście jego bio na Instagramie...
To już nawet nic, że 50 tysięcy osób przestało go obserwować. To nic, że napisał tak, a nie inaczej (obawiam się, ze napisał prawdę, tylko dla większości jest ona zbyt bolesna). Bardziej złośliwi twierdzą, że to... karma. Karma za zaprzestanie obserwowania Yifana. Sama byłam na niego trochę zła wczoraj (efekty widać chociażby TUTAJ). Nawet nie obserwowałam go przez jakieś parę godzin, ale jak zobaczyłam co się dzieje, wróciłam, żeby napisać mu coś miłego (po angielsku; i tak nie przeczyta, jedyna osoba komunikatywna w tym zespole już do niego nie należy). A co takiego się stało?
Oczywiście, chłopak został zwyzywany od parszywych zdrajców, co bardziej pomysłowi robili podobno tutoriale filmowe pod tytułem Jak pozbyć się g**na z obserwowanych (ale nie ręczę za to, nic takiego nie widziałam), nie obeszło się także bez prześmiewczych obrazków i durnych komentarzy pod jego zdjęciami.

Powiem tak... Ja już naprawdę nie wiem, co się dzieje z tym fandomem, z tym zespołem, z tym wszystkim. Mam już po prostu serdecznie dość wchodzenia na różne strony i dowiadywania się coraz gorszych rzeczy. Czy w EXO kiedyś jeszcze będzie normalnie? Jak to stwierdziła pewna osoba, O ile przetrwają ten rok, to z poranionym sercem i ubytkami w fandomie, ale pokażą jak silni są. O ile przetrwają...

Na razie nie pozostaje nam nic innego, jak wspierać całą dwunastkę.
Na zakończenie postu idealnie pasuje moje ulubione ostatnimi czasy powiedzenie:

Eleven on a stage, but twelve in our hearts...Forever. ♥

7 komentarzy:

  1. Czemu? Czemu tak się dzieje? Czemu ten fandom tak się zachowuje? Dopiero tyle osób piszczało na ich widok ,a teraz taka nienawiść? Bardzo mnie serce boli jak to widzę...
    Przepraszać za miłość? Nie, tak nie może być. Co prawda trochę to jest dla fanek straszne, bo czyjś bias ma dziewczynę i wgl, ale tak nie powinno być.
    Aż trudno mi określić w słowach to co teraz czuję. Nawet nie jestem już w stanie przesłuchać ich piosenki, bo od razu czuje jak serce mnie boli. I ta bezsilność, która mi towarzyszy... ale co będzie jak Kris odszedł i jeszcze Baekkie to zrobi? Wiem, że graniczy to z cudem, ale co jeśli tak się stanie? EXO w 10? Nie, przepraszam, ale nie widzę tego...

    Wiem, że już nie rozmawiamy na nk, ale proszę, bądź na bieżąco z informacjami i je tutaj pisz dla nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawialiśmy? Mogłabym wiedzieć, z kim mam przyjemność?

      Usuń
    2. Tak. Za dużo tłumaczenia.

      Usuń
  2. Waaa.... na początku chciałam się powstrzymać, no ale cóż, robie to z dobrego serca.
    Może ogarnij kobieto to, że masz własne życie... takie prawdziwe w realu.
    1) miłość fanowska jest najsłabsza z miłości, więc hejty będą sie zawsze pojawiać i tego nie zmienisz i myślę ze chłopcy wiedzą ze
    2) milosc do exo nie jest poświęceniem jak to tu pokazujesz, lubię chłopaków i godze sie z ich decyzjami, przy czym jest mi trochę smutno i tyle BO MAM ŻYCIE, KTÓRE JEST MOJE I JEST WAZNIEJSZE OD WSZYSTKIEGO INNEGO ( przyczym życie to nie jest bycie sasaengiem w sieci)
    3) podoba mi sie ze ujmujesz tu różne śmieszne podkreślam śmieszne wymysły fanów ^.^ to sprawia uśmiech na mojej twarzy ^.^
    4) pisze to wyłącznie z dobrego serca, żebyś nie została kompletnym sasaengiem w sieci.

    Życzę szczęśliwego życia i kochającą rodzina innych sensownych rzeczy które sobie wymarzysz :D
    I ogarnij troszeczkę te swoje feelsy, bo jednak Kpop to nie jest całe życie.
    Jeszcze raz duuuuuzo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się troszczysz, ale: mam swoich przyjaciół, swoje studia, swoje plany wakacyjne, swoje zainteresowania kompletnie z K-Popem niezwiązane, więc nie musisz się o mnie martwić. Po prostu lubię być na bieżąco, a że wiem, gdzie wyczytać różne "wymysły" - czemu Wy mielibyście o tym nie wiedzieć? Ten blog po to powstał, więc możesz się nie martwić.

      Usuń
  3. Mam łzy w oczach. Nie przez EXO. Przez "fanów". Może niektórych to zdziwi, ale Baek i Taeyeon to też ludzie. Sone's, Exotic's, pomyślcie,ile szczęścia dali wam wasi idole...czy nie uważacie że mają prawo do własnego?
    I...mam do Was prośbę...przemyślcie sobie, czy macie prawo nazywać się fanami, skoro nie pozwalacie swoim idolom nawet na bycie człowiekiem? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię EXO i łzy cisną mi się do oczu gdy czytam jakie ostatnio cyrki dzieją się wokół tej grupy. Jeśli chodzi o związek Baekhyun'a to nie widzi mi się bo GG nie trawię (i w sumie na rękę mi hejty Taeyeon (wiem, że to chamskie, sorry ;_: )) ale trudno- ich życie, nie moja sprawa. Chociaż jeśli Beak chce mieć szczęśliwą rodzinkę to niech wycofa się z biznesu, albo sława i fani, albo miłość i rodzina. Ludzie którzy tak naprawdę finansują ich istnienie czyt. fani chcą stabilizacji sytuacji, a nie czytania, że ich ulubieńcy biegają po nocy za rączkę zamiast odpoczywać czy zająć się dupną sytuacją w zespole (tu to moim zdaniem totalne przegięcie, odejście Krisa, choroba Suho, biodra Kai'a i palce Sehuna (oraz podpis EXO11, który jest kompletnie nie na miejscu), a ten sobie z laską hyca BITCH PLEASE!. EXO umiera i to z prędkością światła. Śmiem twierdzić, że chłopaki pociągną w tym składzie może do nowego roku co i tak jest wątpliwe. Jako fanka muszę również przyznać, że nie mogąc patrzeć na to jak dziadowskie SM En. wyniszcza 3 już zespół, który odniósł ogromny sukces, wolałabym żeby grupa się rozwiązała, a chłopaki zadbali o zdrowie (bo SM nigdy nie pozwoli na przejście do innej wytwórni). Jest to książkowy przykład jak zbyt duża popularność i zachłanność szefostwa doprowadza do klęski. Podejrzane jest to jak wytwórnia lekko podeszła do tego związku, jakby chciała pokazać "Kris kłamie, zobaczcie jak u nas jest fajnie, można sobie dziewoję przyprowadzić". Żenuła normalnie, sama już nie wiem czy Baekhyun kłamał o tym telefonie, czy SM ogłosiło związek żeby struć mu życie bo przemyt telefonu był prawdą.

    OdpowiedzUsuń