piątek, 7 marca 2014

Ważne dzisiaj! Part 45 + Coś dla Was!

Witajcie! Przez tę parę dni bardzo dużo się tego nazbierało, więc od razu lecimy z koksem :D

Eunjung odchodzi z Jewerly!
Ten rok jest zdecydowanie koszmarny dla girlsbandów. Najpierw Kara, potem 9Muses, teraz Jewerly...
Powód? Umowa wygasła. Ponieważ nie ma żadnych oficjalnych doniesień na ten temat ani planów co do dalszej przyszłości niemłodego już zespołu (dziewczyny debiutowały w 2001 roku, ale do dzisiaj nie ma tam ani jednej oryginalnej członkini; przez grupę przewinęło się aż dziesięć pań), fani spekulują, że każda z nich opuści zespół i ten prawdopodobnie się rozpadnie. Powód? Jakieś niezgodności w kontraktach. Ech...


Nowa kolaboracja SM Entertainment!
Ci to wiedzą, jak mnożyć kasę! Już niedługo debiut nowego sub-unitu składającego się z Key'a (SHINee) i Woohyuna (Infinite; dla niezorientowanych, SM wykupiło Woolim Entertainment latem 2013 roku - więcej TUTAJ). Duet nazywa się TOHEART i będzie debiutować w przyszły piątek na Music Bank!
Już teraz obczajcie teaser i preview!
Cóż, interesująco się zapowiada :D

Debiut 1PS!
Dziewczyny nareszcie zyskały swoje pięć minut! Zobaczcie MV do Because I'm Your Girl!

Debiut Troy!
Nowa męska grupa od Brand New Music debiutuje już niedługo, bo 14-ego marca! Poznajcie członków nowego zespołu!
Oto Bumkey.
Jaewoong.
Changwoo.
Oraz Kanto.
Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać na ich przybycie na scenę :D Trzymam kciuki!

Zbliża się też...
• comeback Orange Caramel z dosyć dziwnym konceptem :O
• kwiecień, a co za tym idzie...wydanie przez B.A.P No Mercy na rynek japoński!
• dzień ogłoszenia dokładnego miasta dla So-Loved Awards! Jeśli jeszcze o tym nie słyszeliście to tak, Polska wygrała w głosowaniu z Niemcami i Węgrami i w tym roku to właśnie u nas odbędzie się czaderska europejska k-popowa gala! Oby była bliskoo ;w;

Na tyle to dzisiaj! Kolejny post poświęcę w całości teledyskom! Trzymajcie się :D

+

Ponieważ zbliżają się święta Wielkiej Nocy, pomyślałam, że dwie szczególne osoby mogą dostać ode mnie kartkę świąteczną razem z niespodzianką. Wystarczy, że w kilku zdaniach opiszecie w komentarzu, jak znaleźliście mojego bloga i co skłania Was do wchodzenia tutaj. Dwie najfajniejsze odpowiedzi dostaną kopertę ode mnie!
Macie czas do końca marca ♥

_
ROZSTRZYGNIĘCIE: KLIK. Serdecznie gratuluję :D

5 komentarzy:

  1. Rzadko się zdarza ,że w żeńskich zespołach nie zmienia się dziewczyn.Zobaczymy co będzie dalej.
    Zobaczymy co wyjdzie z tego połączenia chłopaków.Ciekawi mnie to.
    Nowe zespoły.Lubię ,kiedy coś się dzieje.Życzę im dobrego.
    Dali by w końcu tym chłopakom odpocząć!To nie są roboty!Przecież muszą mieć czas dla siebie i rodzin.A co z nauką?Kiedy oni się uczą?!Czy wcale?Pokażą się raz na ruski rok i tyle.


    Ja Twojego bloga odkryłam dzięki Tobie :) Dodałaś nowy post (nie pamiętam,jaki). A,jako,że interesujesz się kpop'em i lubisz Adasi,tak samo ,jak ja,więc postanowiłam wejść ^_^ I zobaczyć co w trawie piszczy. Od razu mi przypadł do gustu.Widać,że lubisz go prowadzić i sprawia Ci to przyjemność.Lubię na niego wchodzić,bo dzięki czemu mogę się dowiedzieć co słychać w show biznesie.
    Podoba mi się też to,że piszesz różnorodnie.Nie masz jednego konceptu,którego się trzymasz.Czasem nie mogę się doczekać,kiedy coś nowego napiszesz xd
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś, gratuluję! Więcej tutaj: http://likelambert.blogspot.com/2014/04/kartka-od-glam-paradise-liebster-award.html

      Usuń
  2. Wchodzę na twojego bloga, bo zazwyczaj wyświetla mi się post na facebooku, że dodałaś nowego posta i jakoś przypadkiem zawsze klikam :p. Lubię go czytać, bo to całkiem przyjemna subiektywna wypowiedź. I nie ma błędów! I jest o kejpopach. Czego chcieć więcej? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? To pierwszy raz gdy weszłam na twojego bloga. Moja znajoma udostępniła link z wpisem o CL i wojnie która teraz się toczy. Weszłam. Przeczytałam i muszę przyznać, że trafiłaś w mój czuły punkt. Nie owijasz w bawełnę tylko zwięźle piszesz co masz do przekazania. Bardzo mi się to podoba. Na niektórych blogach wpisy są tak długie, że po jakimś czasie rezygnuję z ich czytania. Zobaczyłam też parę innych notek np: Wspomnienie roku 2013 czy Nowe MV. Tam zachowałaś to co lubię oraz masz podobne zdanie do mojego. Myślę, że często będę tu wchodziła. Czasem chciałabym poczytać jakieś blogi, ale niestety żadnych nie znalazłam. Od dzisiaj się to zmieni i na pewno dodam twój blog do ulubionych na moim telefonie. Dziękuję ci za to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś, gratuluję! Więcej tutaj: http://likelambert.blogspot.com/2014/04/kartka-od-glam-paradise-liebster-award.html

      Usuń