poniedziałek, 3 marca 2014

Ważne dzisiaj! Part 44

Witajcie! Bardzo przepraszam za opóźnienia związane z opowiadaniem, ale mam mały problem z nowym rozdziałem. Trochę namieszałam i muszę go zmodyfikować. A teraz, zapraszam już na newsy!

Na początek, zapoznajcie się  modyfikacjami dokonanymi przy opisie festiwalu K-Popowego w Düsseldorfie TUTAJ.

Debiutujące Melody Day!
Zobaczcie ich MV do Another Parting!

Zakręceni nauczyciele!
Wiadomo, że w Azji wszystko wydaje się inne, ale ten nauczyciel z Filipin i pani profesor z Chin sprawiają, że naprawdę szczena opada :D
W pozytywnym tego słowa znaczeniu :3
A to ciekawe XD
Tak w ogóle, u mnie na uczelni jedna z pań polubiła K-Pop dzięki mnie, a pewien wykładowca ma na telefonie chińskie Miracles in December. Da się? Da się XD
W końcu nauczyciele to też ludzie :)

Powrót Cross Gene!
Przez dwa lata chłopcy skupiali się tylko na promocji w Japonii, ale ich kariera w Korei w końcu wróci na właściwe tory! Już niedługo ich comeback, którego motywem przewodnim będzie concept zombie :D
Jak dla mnie mega! Czekam z niecierpliwością :)

Wydarzenie!
Już niedługo zostanie ogłoszone miejsce odbycia się gali So-Loved Awards. Są to nagrody przyznawane K-Popowym gwiazdom przez europejskich fanów. W głosowaniu najwięcej poparcia zdobyły Węgry, Niemcy i ... Polska (gejpopy nie śpią ♥). Teraz czas na decyzje organizatorów.
Nawet jeśli nie zostaniemy wybrani, to i tak pokazuje, jak ogromnym zainteresowaniem cieszy się K-Pop w naszym kraju. Tak trzymać :D

Kolejny dziwny fan i coś super na koniec :)
W serii chorych fanów, ten także ma swoje miejsce. Powiedzcie mi, jak długo i intensywnie trzeba grzebać w życiu prywatnym idola, żeby dostać jego zdjęcia do dokumentów?

A teraz, coś takiego, że aż można się uśmiechnąć :D Mianowicie, nowy klip BESTie i polski akcent na ich występie na SBS Inkigayo.

To tyle na dzisiaj :) Pozdrawiam i przysięgam jak najszybciej się ogarnąć z opowiadaniem :D

PS. Głodni?

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa czym jeszcze sasaengi nas zaskoczą...

    Cross Gene, nie mogę się już doczekać. ♥

    OdpowiedzUsuń