czwartek, 22 sierpnia 2013

Ważne dzisiaj! Part 32

Witajcie! Dzisiaj chciałabym zacząć od tematu, który odkładałam trochę na ostatnią chwilę. Chciałam, żeby wszystko było już jasne i nie trzeba było czekać na dodatkowe informacje. No to, zaczynamy.

Afera!
Pewnie większość z Was wie, że SM Entertainment wykupiło, czy jak piszą niektóre portale (co dla mnie brzmi śmieszniej), połączyło siły z Woolim Entertainmet. Po tej operacji powstał Woolim Label podległy SM, czyli automatycznie Infinite, Tasty i Nell stali się po części gwiazdami SM. Wszystcy wiemy, jak ta wytwórnia traktowała i traktuje swoich podopiecznych (niezorientowani powinni poczytać TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ), więc nic dziwnego, że mnóstwo osób drży z niepokoju o swoich ukochanych artystów.

Jak na razie nie wiadomo, jak dużo i czy w ogóle zmieni się styl utworów wykonywanych przez dawnych podopiecznych Woolim. Na pewno zaskakująca na plus jest światowa trasa koncertowa, w którą rusza Infinite. Pojawiła się też oficjalna informacja mówiąca o tym, że i oni i Tasty dołączą do kolejnych koncertów SMTOWN. Cóż, czas pokaże, czy powinniśmy narzekać czy raczej się cieszyć.

Nowości dla graczy!
Bałam się, że nigdy tego nie usłyszę, ale nareszcie! GTA V ukaże się w wersji na PC, tylko trzeba będzie dłużej poczekać! Twórcy piszą o roku 2014, więc naprawdę musimy jeszcze poczekać, ale na taką grę warto! I cóż, mam nadzieje, że doczekamy się polskiego języka jako jednego z wgranych, gdyż inaczej niektórzy z nas będą musieli czekać jeszcze dłużej, nim zostanie zrobiona łatka polonizacyjna.

W 2014 roku ukaże się także czwarta już część najlepiej sprzedającej się gry na PC. Jedyna, która tak dogłębnie pozwala nam kontrolować czyjeś życie. Tak, mowa o Simsach!
Po obejrzeniu filmików mam wrażenie, że świat The Sims zmienia się na lepsze. W czwartej części mamy do dyspozycji piękną okolicę i Simów wyglądających bardziej ludzko, jakby z dwójki. W trójeczce niestety bardzo rzadko można było zrobić idealną postać. Cały czas była ona jakaś zbyt okrąglutka na twarzy. Nasi Simowie otrzymają też pakiet emocji, co jeszcze bardziej zbliży ich do rzeczywistości. Tryb budowy i kreator Simów został zmieniony nie do poznania. Zresztą sami zobaczcie!
Całkiem fajnie się zapowiada. Może tworzenie nowych postaci jest dosyć proste, jednak kiedyś mogliśmy o czymś taki tylko pomarzyć. Teraz każdy może być inny.
A oto oficjalny zwiastun.
Co sądzicie? Osobiście, bardzo mi się podoba :3

Nowości dla słuchaczy!
Teraz kilka muzycznych nowości :)
Piosenka Adama, która jest hymnem LB 2013, nareszcie doczekała się wersji studyjnej i bardzo mi się podoba! Nie zapomnę nigdy tego występu z 40-toma rozbójnikami :D Jeśli zdecydujecie się kupić utwór na iTunes, nie robicie tego bezwartościowo! Sprzedaż singla wspiera bowiem walkę z HIV! Naprawdę Warto!

Kiedy zaczęłam słuchać albumu Trap, ta piosenka od razu wpadła mi w ucho. Kilka dni temu wchodzę na YouTube, a tam...teaser! To było naprawdę zaskakujące! Teledysk jest bardzo naturalny, Henry tak słodko się uśmiecha, że... ♥ Amber wygląda jak jego siostrzyczka, kiedy stoją obok siebie. W klipie nastąpiło ciekawe przełamanie schematu kobieta śpiewa-facet rapuje...tutaj mamy odwrotność. Warto Znać!

No ten teledysk to jest po prostu...no sama nie wiem... Niby taki prosty, pieklą się ludzie, że zamknęli ich w pudełku, ale po co komu odpicowany klip jak można się gapić na 12 brykających aniołków? Zresztą, niedługo wyjdzie podobno Drama Version, więc, luz :3

Kocham, kocham, po prostu kocham NU'EST! Nie wiem co ja bym zrobiła bez tego zespołu! Swoim dzisiejszym comebackiem pokazali mi, że naprawdę było warto czekać, a ja się potwornie stęskniłam! Piosenka jest świetna, radosna i wesoła. Wszyscy wyglądają tak ślicznie, że tylko całować *o*
W dodatku niezłe z nich świry...Jeśli chcecie wiedzieć, co mam na myśli, koniec jest decydujący :D
Wspaniała robota chłopaki ♥

Cóż, to na tyle dzisiaj! Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem wykupili.To jest biznes tu chodzi o pieniądze.Może dali im taką ofertę,którą odrzucić nie potrafili.Wspólne połączenie się,raczej dodatkowe korzyści.No,ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń