wtorek, 6 sierpnia 2013

"Badman", "Do you love me?" oraz "Asia On Wave"

Dzisiejszy dzień jest tak bardzo, bardzo cudowny. To wszystko zasługa B.A.P, którzy po dłuższej przerwie i paru eksperymentach muzycznych takich jak Coffee Shop, wrócili do korzeni, to jest muzyki mocnej, zaczepnej, z przekazem. Takie było Warrior, No Mercy, Power czy One Shot. Teraz czas na Badman! Zresztą, przekonajcie się sami.
MV ukazało się dzisiaj o godzinie 5-tej naszego czasu. Specjalnie dla niego wstałam wcześniej, ale naprawdę nie żałuję. Klip dosłownie powalił mnie na kolana. Piosenka brzmi cudownie, a seksowny głos Daehyuna na początku wręcz topi moje serce! Polskie tłumaczenie utworu można już przeczytać na blogu Szczypta Orientu KLIK.
Badmanem zainteresowali się także redaktorzy radia Eska KLIK. Jestem naprawdę zdziwiona, gdyż to już ich trzeci artykuł o K-Popowych zespołach w przeciągu tygodnia (najpierw, EXO, potem SHINee, teraz Króliczki) Mam taką swoją malusieńką teorię na temat tych artykułów: być może przyjęli do pracy na stanowisko redaktora strony internetowej kogoś nowego, kogoś zainteresowanego k-popem. Mimo wszystkich hejtów, mówienia o prestiżu jakim jest możliwość słuchania tej muzyki, gdybym pracowała w takim miejscu, na stówę starałabym się napisać o K-Popie.
Wracając do MV, zostało ono bardzo dobrze przyjęte. Jednak byłoby zbyt różowo, gdyby nikt nie miał żadnego ale. B.A.P zostali uznani za rasistów, a ich klip za rasistowski. Dlaczego? Bo mówi o złych ludziach, a w teledysku przeważają osoby czarnoskóre. Niektórzy czepiają się, że chłopcy w ten sposób chcą podkreślić wyższość swojej rasy nad rasą czarną.
Szczerze? Podobnych głupot w życiu nie słyszałam. Bang na pewno się wścieknie, jeśli te słowa dotrą do Niego. W końcu w skomponowanym przez siebie tekście chciał pokazać to, co dzieje się na świecie, ile jest naprawdę złych osób, a nie poniżyć kogoś. Naprawdę nie wiem, kto wymyśla takie brednie, ale normalny człowiek zastanowiłby się chociaż przez chwilę zamiast bezmyślnie walić w klawiaturę. Przecież nasza moralność nie zależy od koloru skóry, tylko od nas samych, od naszego wychowania, od nabytych przekonań, od naszego światopoglądu. Ktoś tu chyba jednak o tym zapomniał, a chcąc ukryć swoją głupotę, zwalił winę na B.A.P.
Nawet nie chce mi się tego komentować.

Jutro natomiast ukaże się nowiutki klip 2NE1 do piosenki Do you love me?. Na YouTube dostępny jest już teasery. Obczajcie!

Szykuje się niezła imprezka w klipie!

Pewnie już tak jak ja nie możecie się doczekać 15-ego września, kiedy to trzeci numer Asia On Wave będzie w sprzedaży! Redaktorzy zaprezentowali nam ostatnio pełny wygląd okładki. Jedyne, co ulegnie zmianie, to miniaturki plakatów.
Przyznam, że jestem zachwycona wyglądem okładki. Bardzo mi się podoba to, że nie na każdym numerze będzie widnieć jakiś zespół albo muzyk. A co do artystów z okładki, drugi numer magazynu dotarł już do Lunafly, czym nie omieszkali się pochwalić na swoim twitterze...

...oraz do SeeAn z koreańskiego radia Arirang.

Zawsze mnie cieszą takie zdjęcia, pewnie dlatego, że jestem z Polski. Tylko zastanawia mnie pewna rzecz, ten dziwaczny błąd gramatyczny "Poland Magazine". Czemu wszyscy tak piszą?

To na tyle dzisiaj, bo i tak się rozpisałam. Pozdrawiam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz