piątek, 28 czerwca 2013

MV B.A.P do "Coffee Shop" + "Asia On Wave"

Witajcie. Dzisiaj na szczęście nie muszę nigdzie iść, bo koniec sesji i czekam na wyniki. Raczej na pewno będę miała poprawkę tej okropnej rozwojówki, ale cóż... zacisnę zęby i postaram się poprawić, bo inaczej Alex pozbawi mnie życia. Zagroziła nawet mojemu synowi, że ten zostanie sierotką :c
Eh, Alex, doceniam, że się martwisz, naprawdę, ale nie musisz aż tak bardzo ♥
Zanim zacznę, jeszcze jedna informacja. FunCluby Adama Lamberta piszą, że wczoraj w wypadku samochodowym zginęła 15-letnia Glambertka z Rosji/Ukrainy. Niech spoczywa w pokoju :(

A teraz to na co zapewne wszyscy czekaliście. B.A.P powracają z nowym albumem i promocją piosenki Coffee Shop. Popatrzcie, bo naprawdę warto ;)
Dobra, przyznam się. Źle oceniłam ten utwór po teaserze. Może jest wolny i w ogóle, ale piosenka jest naprawdę ładna i rytmiczna. Chłopaki, aby nagrać ten teledysk wybrali się aż do samego USA, co można stwierdzić po widocznym w jednym ujęciu wzgórzu Hollywood za plecami Daehyuna.
Teraz mogę się czepiać? Okej więc, nie wiem kto tak paskudnie uczesał Banga, ale z tym przedziałkiem na głowie wygląda jak pensjonariusz sanatorium w podeszłym wieku. Nie podoba mi się także pomysł z założeniem biednemu Youngjae na głowę tych okropnych kapeluszy. Kiedy w pewnym ujęciu ma czarną czapkę, wygląda dużo lepiej.
Reszty chłopaków się nie czepiam. Włosy i ogólnie cały "look" Jongupa sprawiają, że się rozpływam. Himchan wygląda totalnie uroczo, zwłaszcza w tym bielutkim sweterku. Żelek z tą deskorolką sprawił, że totalnie się rozczuliłam, a Daehyun ( który jest także dzisiejszym jubilatem, STO LAT ♥ STO LAT ♥ ) chyba na każdym MV wygląda ślicznie ;)
Kilka ujęć z klipu :)

Wczoraj dotarł do mnie mój własny egzemplarz drugiego numeru Asia On Wave i jestem oczarowana. Przeczytałam już połowę gazety i chciałabym przyczepić się do jednej rzeczy. W artykule o Big Bang zostały pomylone imiona Taeyanga, TOPa i Seungriego. Na początku myślałam, ze może to ja czegoś nie wiem, ale po odpaleniu Wikipedii okazało się jednak, ze ich imion nie pisze się w aż tak dziwaczny sposób. Jest to jednak drobny błąd, a cała reszta szalenie mi się podoba.
A oto i selca mojej gazetki :D

A Wy czytaliście już nowy numer Asia On Wave? Co sądzicie o nowym MV B.A.P? 
Napiszcie w komentarzach.
Pozdrawiam Was serdecznie ♥

1 komentarz: