piątek, 7 czerwca 2013

Mocna dziesiątka! [1]

Witajcie:) Od dzisiaj rusza nowy, ale bardziej nieregularny od Ważne dzisiaj!, cykl notek. W każdej z nich zamieszczę natomiast dziesięć piosenek, które nie są zbytnio nowe, ale po prostu, nie mogę ich ostatnio z głowy wyrzucić. I nie będą to tylko utwory koreańskie (tak tak, coś innego też czasem mi do ucha wleci i już w nim zostanie xD).
Zaraz zaczniemy, ale na początek to co tak wszyscy kochamy, czyli nowy teaser!
Już 12-ego czerwca zadebiutuje nowy boysband, BTS. Jak na razie jestem bardzo ciekawa efektu i mam nadzieję, że nie zawalą. Obczajcie ich:)

A teraz przechodzimy do dziesięciu zdecydowanie mocnych, muzycznych impulsów tego tygodnia:)
(Nie licząc Smoky Girl MBLAQ, bo jeśli te wszystkie piosenki miałyby być na równi z nią, to musiałabym to MV wklepać tu 10 razy :D)

1. SHINee - 1000 Years Always By Your Side

Obejrzałam ten klip wczoraj, kiedy to jakaś dobra duszyczka z grupy K-popowcy go wkleiła. Mam wrażenie, że już kiedyś to widziałam, ale raczej w krótkiej wersji. Śliczna piosenka, a teledysk bardzo pomysłowy i cholernie chwytający za serce. Nie sposób powstrzymać łez :)

2. Bang Yong Guk & Yang Yoseob - I Remember

Kolejny śliczny klip i teledysk, przy którym można wypłakać oczy. Ostatnio (czyt. przed sesją) często wracam do tej piosenki, bo jak mówi psychologia: czasami, kiedy człowiek czuje smutek, chce się poczuć zdołowany jeszcze bardziej, więc zakłada słuchawki i włącza najsmutniejsze piosenki, jakie ma.

3. Hurts - Wonderful Life

Nie mam pojęcia, co takiego urzekło mnie w tym utworze. Piosenka do wybitnych raczej nie należy, a i sam teledysk jest z deka psychodeliczny. Wygląda na to, że górę znów biorą tzw. schizowe klimaty, które ostatnio udzielają mi się tak często jak napady chandry x(

4. Andamiro & Double K - Waiting

Nie mam zielonego pojęcia, kim jest ta dziewczyna, ale jej głos jest naprawę cudowny. Piosenka idealna na pochmurne dni, a tych ostatnio bez liku :)

5. B.A.P - One Shot

Jakbym mogła, naprawdę za każdym razem oglądałabym ten klip do końca, ale już przy pierwszym razie stwierdziłam, że łatwo nie będzie. Tym bardziej, że końcówka okazała się mocno pogmatwana.
Genialna piosenka, klip świetny, łzy lecą - rany xD

6. SE7EN - When I Can't Sing

Kto uważa, że Dong Wook jest sexi, ręka w górę? Albo nie, bo jak wszyscy podniosą ręce, to będzie nieźle gęsty las :3 Piosenka fajna, na ten ryjek patrzy się aż za przyjemnie, a jako bonus, G-Dragon, który chyba podpierniczył komuś całą szufladę skarpetek (paczajta na krocze jego) xD

7. Lana Del Ray - Young & Beautiful

Popularność tej piosenki w moim życiu również jest zadziwiająca, gdyż Lana raczej talentu wielkiego nie ma. Ale utwór jest naprawdę dobry i godny polecenia :D

8. Miryo - Dirty

Rewelacja! Można zlecieć z krzesła na ziemię ze śmiechu xD Klip niby jest smutny, bo i jego bohaterka w nie najlepszym stanie się znajduje, za to powala humorem. A do tego zabawna i wpadająca w ucho piosenka ślicznej Mihye. Czego chcieć więcej? Chyba tylko popcornu :D

9. Lee Min Woo - Minnovation

I kolejny klip z cyklu Co ja tu robię? Teledysk jest taki dziwny, że aż śmieszny, a ten cały taniec na refrenie wygląda jak pozdrowienie Hitlera. Boszzzzz...
Z drugiej strony, ciężko się oprzeć temu ryjkowi. I w ogóle, całemu Minwoo. Ach sexy, sexy, sexy ♥

10. Xia Junsu - Tarantallegra

Totalny mistrz robienia mi wody z mózgu. Nie mogę się napatrzeć na te jego kocie ruchy. Mrrrr ♥

Cóż, widzę, że lista od smutku przeszła do skrajnego ślinienia się :3 Ja to jestem udana, nie ma co xD
Życzę Wam wszystkim miłego oglądania i jeśli znacie jakieś fajne k-popowe klipy, których być może ja nie znam, napiszcie w komentarzach. Będziemy się, jak to kiedyś Alex napisała, razem dokształcać :3

Pozdrowienia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz