poniedziałek, 17 czerwca 2013

Ważne dzisiaj! Part 24

Dzień dobry! Witam Was w ten jakże piękny czerwcowy dzień i zapraszam na zapchaną informacjami notkę!

Debiuty!
Znani już Wam zapewne BTS, czyli BangTan Boys debiutowali 12 czerwca i spotkali się z uznaniem ze strony publiki. Osobiście, bardzo mi się podobają i jestem jak najbardziej na tak.
Obczajcie ich!
I Dance version!
Śliczni i dobrzy są, prawda?

Ponadto, chłopcy wybrali Big Bang jako ich wzór do naśladowania.
W trakcie showcase'u spytano ich, kogo podziwiają i Rap Monster powiedział: "Naprawdę szanujemy Big Bang sunbaenim. Jungkook lubi G-Dragona, a V lubi T.O.P. Big Bang jest na czele jako hip hopowi idole, więc uczymy się od nich. Chcemy być jak oni na wiele sposóbów."

Jimin dodał: "Lubię Taeyanga sunbae, więc to byłby zaszczyt stanąć z nim kiedyś na scenie."

 Od lewej: V, Suga, Jin, Jung Kook, Rap Monster, Jimin i J-Hope

21 czerwca możemy się spodziewać debiutu żeńskiej grupy hiphopowej 2EYES. Na razie w świat poszedł teaser ich pierwszego singla, Don't Mess With Me.
Co sądzicie?

Kolejny Koreański skandal!
Tym razem tak niedorzeczny, że aż śmieszny.
9 czerwca na Inkigayo CL założyła na siebie powyższy strój. Od razu odezwały się oburzone głosy, jakoby ubranie było zbyt kontrowersyjne i nieodpowiednie do telewizji. 

Co na to Chaerin?
"Nie jestem pod presją, jeśli chodzi o to, w czym mam chodzić. Ja po prostu noszę wszystko tak długo, jak to wygląda fajnie i ładnie".

I tak trzymaj, Kochana ♥.

Ostatnio ukazał się też nowy klip After School.
Chociaż bym bardzo chciała, nie potrafię polubić tego klipu. Piosenka jest całkiem spoko, ale dziewczyny z AS chyba zapomniały, że są piosenkarkami, a nie tancerkami w klubie Go-Go.
Od razu zauważyłam także brak Lizzy w MV. Okazuje się, że skręciła ona kostkę w czasie przygotowań do Comebacku.

Podobno już niedługo możemy się spodziewać Comebacku B.A.P. Planowana data - 28 czerwca.
A o muzycznych koreańskich wydarzeniach nie ma co pisać, gdyż wzdłuż i wszerz wszystko wygrywają EXO.

To tyle na dzisiaj. Wszystkim, którzy właśnie tak jak ja zaczynają sesję, powodzenia ♥

1 komentarz:

  1. Z tym skandalem to ja się uśmiałam.Oni chcą,żeby chodziła jak zakonnica? Oni są śmieszni.Jak chce tak niech się ubiera.Nie ich ciało.Co do chłopaków jeszcze nie słyszałam piosenki.A o dziewczynach to nie słyszałam.Trzeba nadrobić zaległości.
    Pozdrawiam.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń