środa, 26 czerwca 2013

Muzycznie ;)

Witam wszystkich :D Mam dzisiaj dobry humor, mimo tego, że totalnie zawaliłam wczorajszy egzamin i czeka mnie zapewne poprawka, albo jeszcze lepiej, powtarzanie kursu w następnym semestrze. Z tego względu, miałam wczoraj naprawdę złe samopoczucie, ale dzisiaj jest już lepiej.
Wobec tego, ruszamy nad morze muzycznych k-popowych nowości :D

Chcę tylko jeszcze napisać, że oficjalne kanały na youtube (jak Vevo, StarshipTV, Loenent czy SM Town) nieźle się wycwaniły i od teraz nie można pobrać filmików z ich kont na dysk. Wydaje mi się, że rozumiem cel. W końcu lepiej, żeby ludzie oglądali nowe klipy na yt i podnosili im wyświetlenia, ale skoro już podjęli się takiego kroku, to może dobrze by było, żeby pracownicy strony naprawili kilka błędów jak pikselowanie się obrazu w czasie oglądania nawet kilka razy. To męczące.
Nie ma także takich reguł, których obejść się nie da, dlatego, są pewne metody ściągnięcia, a i strony temu służące na pewno niedługo zostaną dopracowane.

A teraz już zaczynamy muzyczne newsy ;3

♣ Kye BumJoo Feat. Moowoong - The Ceiling
Jak zauważyłam większość użytkowników YouTube piszących pod tym filmikiem, obejrzało go tylko i wyłącznie dla Arona z NU'EST, który bierze udział w wesołej bitwie na podusie w łóżeczku. Wy też zerknijcie :3

♣ Girl's Day - Female President
Za co lubię Girl's Day? Za fajne, wpadające w ucho, rytmiczne piosenki. Ta również jest taka! Klip może nie ocieka niesamowitością, ale warto spojrzeć, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście xD

♣ SHINee - Breaking News
[Short ver.]

[Long ver.]
Piosenka genialna, teledyski super, chłopaki wyglądają cudnie, więc co mi nie pasuje? Przyjrzyjcie się Taeminowi. Blady, chudy, cienie pod oczami. Czy tak wygląda szczęśliwa i wypoczęta gwiazda? Nie sądzę. Mam okropne wrażenie, że wytwórnia zmusza SHINee do ogromnego wysiłku, a na razie najbardziej odbija się to na Maknae. Przeczucie jest jeszcze większe, odkąd przeczytałam artykuł o tym, co rzekomo tak naprawdę dzieje się w SM Entertainment. Jeśli jesteście zainteresowani, link w niebieskim hiperłączu z poprzedniego zdania.

♣ Zaskakująca reklama piwa z PSY
Niestety, blog nie chce jej wyświetlić więc -----------> LINK

A co w niej takiego zaskakującego? MUZYKA. Jest to bowiem If I Had You Adaśka. Jestem więcej niż zdumiona, ale przynajmniej teraz wyjaśniła się mina Parka, która wyrażała obłędne uwielbienie, w czasie występu Adama na MAMA 2012. Swoją drogą, całkiem fajna reklama :3

KONIEC.
A na deserek, smakowita informacja. Nasz kochany Rysiek Panda założył konto na Facebooku. Chcecie patrzeć na jego fotki, które dodaje tonami przez nieszczęsny telefon? Kliknijcie na zdjęcie i dodajcie go do obserwowanych. :3

To by było na tyle. Pozdrawiam ♥

2 komentarze:

  1. Odsłucham sobie wszystkie mv jak wrócę do domu, a co do tego artykułu to było dawno za czasów starego DBSK, więc informacje w nim zawarte są już trochę nie aktualne. Aczkolwiek na pewno jakiś przymus na nich stosują... Z resztą widać po Tae... Jest przepracowany, ale co się dziwić :( Teledyski, program WGM, koncerty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co mi jest wiadomo to agencja chłopaków strasznie ciśnie.Wydadzą nowy singel,lub album zanim ochłonie to już coś nowego.No ja rozumiem,że chcą zarobić,ale bez przesady.W końcu będzie tak(na pewno),że Taemin poczuje się źle,trafi do szpitala.A agencja jak to dobry wujek każe mu odpoczywać.Co na rękę im nie będzie,bo będą same opóźnienia.Fanki będą wielce przerażone i zbulwersowane tym wszystkim.I oczywiście będą wspierać swego idol,w jakże ciężkich chwilach.Dobra to było złośliwe,a co mi tam.No ,no Panda se konto założył trzeba obserwować.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń