wtorek, 11 czerwca 2013

Ważne dzisiaj! Part 23

Witajcie! Mam coraz większy stres związany z sesją i coraz więcej nauki, dlatego notki są tak rzadko. Przepraszam za to, ale nawał tego wszystkiego co się dzieje, pozwala mi wchodzić regularnie tylko na facebooka. Tak więc, już nie będę przeciągać.

Zacznę od bardzo smutnej wiadomości.  

Pies Taeyanga, Boss, zmarł.
Nie będąc w stanie wydobrzeć po operacji na przepuklinę dyskową (5.06) Boss, pies Taeyanga z Big Bang, zmarł.

Dziesiątego czerwca Taeyang zatweetował “2008.07.15-2013.06.10 [BOSS],”oznajmiając fanom, że jego ukochane zwierzątko zmarło.
Dodatkowo napisał, “Żegnaj Boss. Cieszę się tymi pięcioma latami. Dziękuję i przepraszam.” Oraz “Straciłem dziś moje maleństwo. Na zawsze będzie w moim sercu.

Podziękował także weterynarzom, za dobrą opiekę nad Bossem, aż do końca.


Brat Taeyanga, Dong Hyon Bae, także tweetował “Boss… żegnaj… Nie zapomnę cię… Nie zapomnij o mnie i spoczywaj w spokoju. Przez pięć lat byłem dzięki tobie szczęśliwy. Dziękuję. Przepraszam, że wcześniej nie wiedziałem, że chorujesz.. Przepraszam, że nie byłem w stanie dobrze cię leczyć… Teraz biegaj ile chcesz, tam gdzie jesteś.. Chciałem pójść z tobą nad rzekę Han. Kocham cię Boss. Tęsknię.


Piątego czerwca Taeyang poinformował fanów, że Boss miał operację na przepuklinę dyskową. 

(źródło: Keep Calm and BIG BANG)

 Biedny Boss... kiedy Tae wstawił zdjęcie pieska z kroplówką i prosił o modlitwy za niego miałam nadzieję, że będzie dobrze. A tu nagle... jakie to smutne :( Taeyang był bardzo zżyty z Bossem i musi teraz strasznie cierpieć :(

Dzieciom się nudzi + nowy facet?
Ostatnio na Adasiowym twitterze pojawił się magiczny link z opisem mniej więcej takim: "Jak zgubić 8 kg w 2 dni?" (to tylko przykład XD). Ludzie jak oszaleli zaczęli klikać w link, który jak oszalały wysyłał na ich komputery wirusy. Po takim ataku sprzęty nadawały się tylko do reinstalacji. Co to było?
Okazało się, że konto Adama zostało zhackowane, na szczęście fani zareagowali błyskawicznie i Adam bardzo szybko dowiedział się o wszystkim usuwając tweet. 
Niektórzy to się chyba powinni do nauki zabrać, a nie, na internetach siedzieć...
+
Sieć obiegły zdjęcia Adama z rzekomo nowym chłopakiem.
Koleś nazywa się Bridger. Oczywiście, oficjalnie mówi się, że to tylko przyjaciel, ale z przyjaźni największe hece wyjść potrafią. Dlatego właśnie, oczekujemy dokładnego info XD

Nowe i K-Popowe!
A teraz czas na dwa nowe koreańskie klipy :D

No to ten... ech.... to jest proszę państwa cud! XD tej piosenki ma dość już: moja siostra, mama, tata, dziadek, mój pies Ciapek, wszystkie muchy, jakie ostatnio wleciały przez okno do mojego pokoju oraz sąsiedzi. Ta piosenka zrobiła mi wodę z mózgu. Gdyby piosenki Super Junior tak brzmiały, pewnie zrozumiałabym ich fenomem :p
Bomba, bomba i jeszcze raz bomba! :3

Nowiutkie wydawnictwo Sistar. Piosenka jest naprawdę super, Hyorin powala swoim głosem. Nie wiem tylko czemu dziewczyny z tego bandu zawsze mają jakiś bardzo specyficzny układ taneczny. Tym razem też tak jest.

 Happy B-day, JR!
Lider NU'EST musi mi wybaczyć to opóźnienie w czasie (i wybaczy, w końcu nie jest moim czytelnikiem XD)! Na pociechę dodam, że niedługo powinien do niego doczłapać się albumik od Polish L.O./\.Es, który mu to czekanie wynagrodzi. Na deserek, zdjęcie JR'a z tortem, w którym, według niego samego, jest mu do twarzy. Aha.... :D

A Renuś ma włosy jakieś takie inne...
I cholernie ładnie wygląda ♥ Jak na moje oko to on w ogóle jest coraz ładniejszy :D




 Tymczasem Aron... <z cyklu: dziwne zdjęcia>

Arooon, zgól te krzaczory.... XD

Tak w ogóle, chyba muszę zrobić porządek w folderze ze zdjęciami, bo wszędzie jest pełno zdjęć:
a) Luhana
b) Himchana (jeden jest nawet w folderze z przepisami. A co, folder B.A.P jest zbyt mainstreamowy? xD)
c) G-Dragona
d) zdjęć wszystkich biasów świata jako dzieci (znacie to? szczególnie zabawne jest to zdjęcie:

czy ktoś poznaje tego.... kurde, jak go tu nazwać? XD normalnie napisałabym pana, no ale....dobra, czy ktoś go poznaje? 
Najtrudniejsza zagadka świata :D

I z tym pozytywnym (?) akcentem zostawiam Was na nockę ♥
Boss [*]

2 komentarze:

  1. Więc tak - ja też już mam dość tej piosenki choć sama z siebie słuchałam jej raz O.O..., po drugie biedyn Teyang ♥, po trzecie Ren wygląda cudnie, po czwarte Aron wygląda jakby go ulf w tyłek użarł :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda psiaka.Z moim było podobnie,tylko z tą różnicą,że zdechł ze starości.Do dnia dzisiejszego nie mogę sobie wybaczyć,że nie zorientowałam się od razu co mu jest.Przynajmniej odpowiedni bym się nim zajęła i pożegnała.Ech....
    Co do clipów no to,ze ja toja muszę obejrzeć.
    Aron mnie rozwala.
    Ren ,kurde robi się coraz ładniejszy.To 1 zdjęcie to ja myślałam,ze sobie na żółto włosy przefarbował.
    Wszystkiego naj,naj JR!(tez się zapomniałam).
    Co do "kolegi" Adasia to ,gdyby nim był to by go nie obejmował ,jak kochanka.Oni zawsze ich tak nazywają.
    Pozdrawiam.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń