niedziela, 23 czerwca 2013

Mocna dziesiątka! [2]

No co za paskudna pogoda dzisiaj! A już chciałam usiąść z notatkami z psychologii rozwojowej na leżaczku :/ Żeby się na zapas nie martwić, dzisiaj nowiuteńka dziesiątka piosenek, bez których ciężko mi się ostatnio obyć XD A więc, enjoy :)

1. 5DOLLS - Your Words


Piosenka wpadła mi w ucho podczas słuchania stacji radiowej Seoul.fm. Jest naprawdę bardzo fajna i nieźle chwytliwa.

2. SE7EN & TOP - Digital Bounce

Jak to moja siostra określiła, "miłosna piosenka państwa Choi". Chociaż na początku może wydawać się głupawa przez to swoje futurystyczne brzmienie, naprawdę ciężko wyciągnąć ją z głowy. Szkoda tylko, że nie ma do niej MV. To by dopiero było coś XD

3. Sistar - Summer Time

Piosenka z nowego albumu Sistarek jest zachwycająca. Ciepła, słoneczna, wakacyjna. Chyba nawet lepsza niż promujące Give It To Me. Świetny hit na lato!

4. B.A.P - Stop It

Jeśli chcecie zlać się ze śmiechu, polecę Wam dzisiaj dwa klipy, które dają ku temu sposobność. Pierwszym jest właśnie MV B.A.P, w którym z jakiegoś powodu niewidzialny Bang (ale czy taki do końca niewidzialny?) próbuje odgonić od swojego obiektu westchnień natrętnych adoratorów. Trzeba to zobaczyć!

5. Epik High - Wannabe

Jeden z najbardziej pozytywnie porąbanych klipów, jakie kiedykolwiek widziałam! Na ziemię przylatuje kosmita, który zjada dziewczynę, a Tablo i kumpel chcą się zemścić. Czysty śmiech :D

6. NU'EST - Beautiful Solo

Najlepsza piosenka chłopaków z trzeciego mini-albumu. Jest bardzo pozytywna i bardzo wesoła. Gorąco wszystkim polecam! ;3

7. EXO-M - Mama

Piosenka ostatnio nieźle mąci mi w głowie i doprowadza do wielu ciekawych sytuacji. Poza tym, mam takie małe zboczenie - jest to kompletna nieumiejętność przekonania się do EXO-K. Wiem, wiem, że EXO to jedność, co nawet wygarnęłam kiedyś Twistowi, mimo to te same piosenki jak dla mnie po koreańsku nie brzmią już tak fajnie.

8. 2NE1 - Please Don't Go

Piosenka wykonana przez Minzy i CL brzmi naprawdę super. Ostatnio jest jednym z moich ulubionych utworów :)

9. R.I.O - Miss Sunshine

Kolejny wakacyjny hiciorek! Teraz to tylko brakuje mi słońca i basenu pełnego wody. Ostatnio kupiłam nawet kilka materacy wodnych i ogromniaste koło raczej do siedzenia niż ratunkowe. Oj, będzie zabawy w lecie XD

10. K-Pop Mash-up

Zestawienie zamyka coś zaskakującego, gdyż jest to wspaniały mash-up. 75 k-popowych utworów złączonych ze sobą tworzy naprawdę fajną piosenkę. Posłuchajcie tego, bo naprawdę warto :D

To by było na tyle. Miłego słuchania ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz