piątek, 5 kwietnia 2013

Gazeta wie lepiej + nowa fryzura:)

Witajcie:) Jestem niestety okropnie chora i ledwie mówię. O szkole mogę na razie zapomnieć. Szkoda tylko, że nie miałam pomysłu na pójście do lekarza po zwolnienie. Będzie trzeba się tłumaczyć...

Dzisiaj będzie o zainteresowaniu się polskich gazet k-popem. Cóż, sprytni inaczej dziennikarze Twista domyślili się zapewne, że PSY to nie jedyna koreańska gwiazda i postanowili się nimi zainteresować. Szkoda tylko, że tak nieudolnie..
Okładka nowego Twista
A oto artykuł:)

Ogólnie, napisanie czegoś takiego w gazecie bardzo mi się podoba. Jedyny minus to stawianie k-popu na jednym miejscu wraz z Selenką, Riri i innymi gwiazdami. Doszło do tego, że mimo choroby, ubrałam się i ruszyłam do sklepu :p
A potem...ryłam ze śmiechu.

Rozumiem, że można nie znać struktury koreańskiego show biznesu i pomyśleć, że to JR założył NU'EST. Ale żeby nie znaleźć informacji o tym, że G-Dragon co prawda był trainee w SM Entertainment, ale potem przeszedł do YG i to tam powstał Big Bang ?! Wpisanie Bangów w google i sprawdzenie na Wikipedii z jakiej są wytwórni naprawdę nie boli...;p
EXO co prawda mają motto We are one. We are EXO., co nie znaczy, że należy mylić EXO-K z EXO-M. Oj, Wikipedia chyba jednak gryzie.
Pominę datę wydania Action, bo to mogła być "literówka" ( wg Twista-1.07, wg L.O./\.E i samych chłopaków, a także wytwórni Pledis i koreańskiego show biznesu- 11.07 ).
No ale to przecież gazeta wie lepiej...

Adam natomiast zaszczycił Glamberts nową fryzurką. Boki ponownie zostały wygolone, ale efekt jest teraz dużo lepszy niż w czasie EMA 2011.
Włosy na EMA
a oto nowa fryzurka:

Prawda, że ładnie ? :3

Cóż, możliwe, że to byłaby zwykła notka Ważne dzisiaj, ale nie mam siły dużo pisać, gdyż grypa strasznie mi dokucza.
Pozdrawiam ♥

4 komentarze:

  1. No faktycznie Adam lepiej wygląda w tej fryzurze niż w tej na gali EMA 2011. Ja też jestem chora, więc życzę tobie (jaki i sobie)szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie mu w tej nowej fryzurce :) Tamta mi się nie podobała.A co do Twista to moim zdaniem ,jeśli już dają taki artykuł to niech zasięgnął informacji,a nie dają byle jak.I dać osobno artystów a nie ich mieszać.Powinno im się zwracać za każdym razem uwagę.Jak coś robią to niech to robią dobrze,a nie byle jak.Bo nam łaski nie robią,że wstawia kilka gwiazd kpopu.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Adamowi bardzo ładnie w nowej fryzurze, a gazeta faktycznie - popisali się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, Adamowi ładnie w tej nowej fryzurze :) Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń