środa, 24 kwietnia 2013

Ostatnio odkryte fajne nuty :)

Witam :D na początku dzięki wielkie za więcej niż sześć tysięcy wyświetleń bloga :)
W ogóle ostatnio dzięki zbiegowi okoliczności zaroiło się tu od nowych czytelników :)
Dostrzegam też milutką poprawę w komentowaniu. Dziękuję serdecznie jeszcze raz :3

Dzisiaj chciałabym dodać kilka MV do fajnych piosenek, które wpadły mi w łapki na YouTube ostatnio jak i w ucho oczywiście. Koreański przemysł muzyczny jest duży, a że rzadko ogarniam wszystko od razu, niektóre zespoły poznaję stopniowo. Teraz zatem kilka naprawdę fajnych i godnych polecenia utworków.


Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do girlsbandów, chociaż pamiętam, że na początku nie cierpiałam nawet 2NE1. Było ciężko się przełamać :3


Dziewczyny z Miss A trochę mnie przeraziły swoją koncepcją pt.: Do czego nadaje się facet? Jak widać, facet to jeden wielki bank, a paniusiom z dobrze zarabiającego girslbandu nie jest zbytnio potrzebny.


Postaram się systematycznie dodawać do tej notki nowe MV, więc zaglądajcie tu :3 Pozdrawiam i lecę na autobus ♥

3 komentarze:

  1. W teledysku Miss A bardziej chodzi o to, że nie potrzeba faceta, żeby radzić sobie w życiu i zarabiać kasę ;)
    Patuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :* chyba ja zrozumiałam to inaczej XD ale taki już mój urok :p

      Usuń
  2. Ja z girlsbandów to słucham głównie 2NE1 i f(x) a ostatnio też trochę Secret i czekam na więcej od Global Icon <3 A co do songów - Se7en każdy song ma genialny, ale ten akurat jest magiczny. Fenomenalny wręcz.

    OdpowiedzUsuń