środa, 10 kwietnia 2013

Ważne dzisiaj! Part 14

Witajcie :) Dzisiaj tylko kilka szybkich newsików, bo lekarstwa spowalniają moją motywację i chęć do działania, niestety.

Asia On Wave

Na blogu Walerianki pojawiła się informacja o jej współpracy z magazynem. Zapewne wszyscy czytający jej bloga się cieszą, bo dziewczyna świata trochę zwiedziła (ma o tym nawet osobny blog), długo siedzi w kpopie i ma ku temu wszystkie predyspozycje. Ja także jestem szczęśliwa. Jej bloga odkryłam stosunkowo dawno przez przypadek i bardzo podoba mi się jej styl pisania. Tak więc, gratuluję :3
Oto ujawniony już spis treści drugiego numeru i podkreślone artykuły napisane przez Waleriankę

Tymczasem, praca nad magazynem przedłuża się z powodu zmiany wydawcy. Na szczęście redakcja zapewnia gorąco, że czekać warto, bo wiele dróg otworzy się przed gazetą (będzie więcej artykułów, dla przykładu). Prawdopodobnie pisemko do kupienia będzie również w Empikach, co cieszy jeszcze bardziej :)

Skąd takie zainteresowanie?

W dzisiejszym (10.04) Fakcie w rubryce o ludziach znanych można znaleźć adnotację o zerwaniu Adama i Sauliego. Zaczynam się zastanawiać skąd takie zainteresowanie brukowców Lambercikiem. Szczerze? Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to ta batalia ze związkami partnerskimi rozgrywająca się w Polsce. Nie wiem jaki to ma związek ze sobą, ale to jedyne co na tę chwilę przychodzi mi do głowy. Tekst jest całkowicie obiektywny, co też jest na swój sposób dziwne. Nie wiem co o tym sądzić...
 
Zdjęcie jest własnością Ivy Lambert :3


Coś nowego z tym razem z YouTube

Kompletnie nie znam tego zespołu, na link kliknęłam dzisiaj przypadkowo przy subskrypcjach Loenent i...oczarowałam się. Już po chwili podrygiwałam w takt pięknej piosenki. Waarto posłuchać :3


Dzisiaj to na tyle. Pozdro ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz