sobota, 20 kwietnia 2013

Ważne dzisiaj! Part 15

Witajcie. Dzisiaj kilka ciekawych wydarzeń z ostatnich dni. Enjoy!

Nagroda!

18-ego kwietnia w Chinach odbyła się gala muzyczna China Music Awards. Adam był na niej nominowany do kilku nagród, a zwyciężył w kategorii Most Popular International Artist. Gratulacje ♥ :D


Adam ze statuetką. Jak dla mnie wygląda ona dosyć tandetnie, no ale widać takie są nagrody CMA. Ale co tam...grunt, że wygrał ♥

Adam na czerwonym dywanie:


Występ z Trespassing i Naked Love:

Jeszcze raz gratulacje :D Adama świetnie się spisał :3

Kreatywna twórczość fanów Adommy! 

O tym fenomenie już pisałam, a zauważyłam ostatnio, że fani Adommy poszaleli. Tak więc, enjoy xDD



Całkiem niezłe fotoszopki, co nie? :3

Znudzone dziecko atakuje!

Wczoraj wielu Glamberts miało wielki żal do Lany Del Ray. Jak się później okazało, niesłusznie. Wszystko zaczęło się od obraźliwych wpisów na twitterze. Kto by pomyślał, że ta lubiana przez wielu piosenkarka będzie zdolna do wypisywania takich rzeczy? Adam ją zablokował i wszyscy fani się wściekli. Na szczęście, ktoś rozsądny zauważył, że jest to konto fanowskie. Nie podoba mi się sposób w jaki podał reputację Lany w wątpliwość. Po prostu uważam to za szczyt chamstwa. 
Rodzice chyba powinni wkroczyć do akcji i ograniczyć niektórym dostęp do sieci...dla dobra nas wszystkich.
Oto przykłady jej prowokacyjnych ataków:



Aż krew chce zalać!

MichiGO!


No i mamy klip! Naprawdę warto go obczaić! Wczoraj czekałam na niego jak głupia, o 17:00 odświeżam listę swoich subskrypcji na YouTube, a tu MNet dodaje filmik z jakiegoś wydarzenia! A ja myślałam, że to MV! Byłby zawał xDD

Ogółem, klip jest taki, jakiego się spodziewałam, jak tylko usłyszałam, że wyjdzie! PO-RY-PA-NY!
Ale nie mam z tym problemu, a narkotyczne wręcz wizje GD uwielbiam :D
Przyprawiają o ból brzucha...ze śmiechu :D

To by było na tyle dzisiaj! Pozdrawiam wszystkich ♥

2 komentarze:

  1. Nie słyszałam jeszcze piosenki GD,bo muszę wtyczki zaktualizować.Też się z Tobą zgadzam,powinni dać szlaban na neta za takie coś.Ja nie jestem w stanie tego zrozumieć,dla mnie to głupota i dziecinada.Taka osoba wystawia siebie na pośmiewisko.W sieci nikt nie jest anonimowy.A widać,że niektórzy o tym zapominają,albo myślą,że jak są w grupie to nic im się nie stanie.
    Cieszę się,że Adaś wygrał :-)Statuetka rzeczywiście tandetna.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
  2. MichiGO rozwala system xD lepsze od Gentleman czy Gangnam Style, co do tego z Laną.... od razu wiadomo, że gwiazda by takich rzeczy nie napisała....

    OdpowiedzUsuń