czwartek, 18 kwietnia 2013

Akcja "Happy Birthday Aron"

Witajcie. Dzisiejszy post będzie o akcji organizowanej przez fandom NU'EST Poland. Jest to akcja urodzinowa dla Arona, który w maju kończy 20 lat :3
Cały regulamin akcji możecie przeczytać TUTAJ.
Jak już kilkakrotnie wspominałam, Aron to mój bias. Zebrałyśmy się więc do kupy z Alex ( autorka bloga Aurora Borealis ) i zgłosiłyśmy się na ochotniczki do podpisania Aronikowej kartki :3
W tym poście możecie zobaczyć nasze głupawki w czasie wczorajszego spotkania u mnie na chacie. No to enjoy.

Dla zainteresowanych, karteczka prezentuje się olśniewająco, czyli tak:
Zdjęć naszych podpisów nie dodaję. Wszyscy, do których kartka dotrze potem na pewno zorientują się, które są nasze :D
W akcji brała udział również moja siostra, ale nie lubi ona publikować swoich zdjęć, więc ich tu nie będzie.

Poniższe zdjęcia wysłałyśmy do filmiku który ma razem z kartką stanowić całość.
 Alex :)
Ja :D

Reszta zdjęć w tym poście powstała tak po prostu, przy okazji i nie ma wiele wspólnego z tą akcją. Zaaczynamy :)

Sesja z moją Adasiową podusią to must have każdego spotkania :p

Z tyłu moja plakatowa ściana :D

Zaraz potem trochę nam odbiło...







Wracając do kartki, podpisałyśmy się baaaaaaardzo nietrywialnie. Na koniec filmik, z którego z Alex po prostu ryjemy xD



P.S. Jak można stwierdzić, że Death Note jest porypany? O.O

UWAGA!! Kartka została wykonana przez dziewczyny z NU'EST Poland.
Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tej notce są własnością Alex - ich autorki.

1 komentarz: