poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowa piosenka G-Dragona + Największy Prima Aprilisowy żart ever! + Demoty

Nie, to nie jest żaden żart z okazji Prima Aprilis. Właśnie ukazał się najnowszy utwór GD, którego możecie posłuchać tutaj.
Co ja mogę napisać? Piosenka jest tak samo szalona jak jej twórca, a brzmieniem przypomina mix One Of A Kind i Light It Up. Jest warta przesłuchania i przesłuchania, i kolejnego, i kolejnego...
Miłego słuchania ♥

A jeśli już przy żartach jesteśmy, oczywiście nie obyło się bez nich. Cały fandom VIP-ów został wprawiony w zdumienie, kiedy rzekomo na twitterze G-Dragona pojawił się ten oto wpis:
tłumaczenie:
 ‘Ten związek był ukrywany ze względu na YG.Teraz, kiedy Chaerin-ah i YG zgodzili się z moim pomysłem, upubliczniamy to. Jesteśmy oficjalnie zakochani’
 Oczywiście wpis został niby bardzo szybko usunięty. Zostały tylko screeny i osoby, które podobno go widziały. Czy to był żart Jiyonga?
Ależ skąd.
Prima Aprilisowy psikus okazał się pomysłem zwariowanych adminów z Keep calm and BIG BANG. Przybrał on jednak niesamowicie niepokojący rozmiar. Z prędkością światła rozprzestrzenił się na cały świat poprzez facebooka, tumblr i inne portale. Fani GD na twitterze słali do niego zapytania o jego rzekomy wpis, natomiast on musiał się nieźle zdziwić czytając te wiadomości.
Jeśli jeszcze nie wiecie dokładnie, o co chodzi, pomysłem było ujawnienie związku Jiyonga z CL, liderką 2NE1. Para w sieci nazywana jest SkyDragon i ma masę wielbicieli. Nic więc dziwnego, że ludziom było łatwo w to uwierzyć.
Najgorętsza para tegorocznego Prima Aprilis :D

Cóż, osobom odpowiedzialnym za cały kawał chętnie przyznałabym jakąś nagrodę. Skoro tak się to rozniosło, było po prostu genialne. Zasmucające jest tylko to, że niektórzy myślą, że to GD postanowił w ten sposób zabawić się z fanami.
Na koniec stwierdzę jedynie, że był ubaw :D
A ludzie powoli zaczęli się opamiętywać :3
Coś ode mnie na koniec, mianowicie chodzi mi o rozpowszechnianie kpopu w naszym kraju. Postanowiłam zacząć tworzyć demotywatory na ten temat. Jeśli ludzie chcą niech minusują. Demot odniesie sukces, jeśli chociaż jedna z przeglądających osób zdecyduje się posłuchać tej muzyki. Jeśli macie podobne, popędy, kliknijcie na zdjęcie, a przeniesie ono Was na stronę demotywatora, gdzie będziecie mogli dać mocne lub lubię to i w ten sposób wspomóc cel. Z góry dzięki :)
*

Pozdrawiam :* I uważajcie na to, co piszecie. Teraz już wiadomo, jaki to wszystko ma zasięg :3

2 komentarze:

  1. Dzięki za docenienie tego trolla XD Haru, adminka keep calm i stwórca tweeta pozdrawia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam Lee JongSuka w grafice google, przekierowało mnie na Twojego bloga... MAGIA INTERNETU XD
    Pozdrawiam, Rynna c:

    OdpowiedzUsuń