czwartek, 28 marca 2013

Ważne dzisiaj! Part 13

Witam wszystkich:) Humorek mam dzisiaj lepszy, bo i troszkę śniegu nareszcie stopniało i ferie świąteczne się zaczęły. Żeby długo nie zanudzać, przegląd tego, co dziś jest naj :)
Enjoy :D

Urodziny!

Dzisiaj urodziny obchodzi nie kto inny jak chłopak Adama Lamberta, Sauli Koskinen. Życzymy mu wobec tego wszystkiego dobrego i dużo szczęścia w ich związku :3

Tylko w Japonii!
Nowy film kinowy Dragon Ball Z: Bitwa Bogów, który w kinach ukaże się 30 marca, niestety będzie emitowany tylko w wybranych placówkach Imax tylko na terenie Japonii. Szkoda :/

Nowy klip!
MV Lee Hi Rose już się ukazał i, z tego co widziałam, cieszy oczy wielu osób. Obejrzyjcie:)

Coś dla Alex!
Ostatnio w Seulu odbył się tydzień mody. Pojawił się na nim także Ren, który zaprezentował na wybiegu kreacje projektanta Park YoonSoo. Jeśli mam to skomentować, to cóż, Renuś rusza się jak modeleczka (tylko szpilek mu brak). No ale ta jego wydumana mina mówi sama za siebie-chyba się mu to podoba xD


To by było na tyle jeśli chodzi o teraz:) Już niedługo notka z pewną moją rozkminką :D
Pozdrawiam :3

1 komentarz:

  1. nie no padnę zaraz, ten chód... :D a mina... xD to ponad moje siły, jestem na skraju wytrzymania śmiechowego :P

    OdpowiedzUsuń