poniedziałek, 25 marca 2013

Ważne dzisiaj! Part 12

Witajcie! Dzisiejsza notka będzie może i krótka, ale treściwa :) Otóż, jest kilka rzeczy, którymi standardowo chciałabym się z Wami podzielić.

Na początek, coś dla Alex i Agnieszki. Jeden z ostatnich wpisów Rena jest co najmniej ciekawy.
A oto i on :3
@ChoiGoRen Poszedłem na randkę z JR yoohoo~
Ostatnio wciąż ujawniam twarz bez makijażu.
Porwę JR

Nonono, nie spodziewałabym się xD Tym bardziej, że w zeszłą niedzielę w dormie NU'EST doszło do zmian pokojów i Ren wylądował z Minhyunem. A że L.O./\.E jest ze mnie od niemowlęcych kroczków chłopaków jako zespołu, to doskonale pamiętam, że pairing MinRen obok BaekRena był jednym z pierwszych, jakie w ogóle zaległy się fankom w główkach :D Tak, że może być ciekawie :)
A oto twarz Rena bez makijażu. xD Zaacnie :3


Pielgrzymka czy co?!

Jakim cudem ludzie się mogą dziwić, że na końcu mangi Death Note ktoś w ogóle chce uczestniczyć w jakiejś pielgrzymce dla Kiry, skoro w realnym świecie byłoby tak samo? I nie potrząsajcie, głowami, ja to wiem xD
Skoro mogą pielgrzymkować do samochodu, to co by im przeszkadzało czczenie pseudo-boga?
Ale, zaraz, zaraz...do SAMOCHODU?


Proszę bardzo. Wszystko udokumentowane ;p Wobec tego, jak zmusić ludzi do pielgrzymek do Twojego samochodu?
1) Strzel sobie prześliczny rysunek Lambercika na maskę Twojego Forda.
2) Zamiast tablicy rejestracyjnej, wstaw tabliczkę z napisem GLAMCR: 4 My Entertainment ( analogia do FYE ).
3) Zaparkuj swój odpicowany wóz na jakiejś osiedlowej uliczce w Kalifornii.
Uwierz mi, to działa. Tłumy się zlecą jak nic xD

Lee Hi atakuje!

Co ja poradzę, że muza tej zadziornej 16-latki wyjątkowo mi pasi? W dodatku, przed kilkoma chwilami dowiedziałam się, że już jutro zostanie opublikowany teaser do jej nowego MV, Rose.
Nic tylko czekać ♥
I to o północy xD W takim razie trzeba obserwować jej kanał dzisiaj o godzinie 16:00 :)

Cóż, dzisiaj to już chyba będzie na tyle. Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. a już się bałam, że zrobisz notkę o Algnieszce :P swoją drogą to jak oni się nie uspokoją to może być ciekawie... :D

    OdpowiedzUsuń