niedziela, 24 marca 2013

Chcę już lato!

Witajcie. Dzisiaj taki nietypowy post. Znalazł się on tu dlatego, że już mocno mnie wkurza obecny stan pogody w Polsce. Śnieg! Wszędzie pełno śniegu. A ja już tak marzę o lecie, że zaczęłam się zastanawiać, czy nie przestać zbierać kasy na wolontariat w kraju kimchi i nie próbować wyjechać gdzieś, gdzie palmy, słoneczko, lazurowa woda i złocisty piasek pozwolą mi zapomnieć o wszędobylskim białym puchu.

To nie tak, że nie lubię zimy. Skądże. Zawsze podobały mi się drzewa zasypane śniegiem. Ale wszystko ma swoje granice. Pod koniec marca wygląda to już raczej nieciekawie. Zresztą, wystarczy, że sami wyjrzycie teraz przez swoje okno.
To jest właśnie miejsce, w którym chciałabym się teraz znaleźć. Goku, proszę, naucz mnie Shunkaido...

Właściwie, to co mnie podkusiło do takich rozmyślań? Może i byłabym w stanie znieść te, miejmy nadzieję, resztki zimy, jednak los zadecydował inaczej. Wszystko to wina mojego odświeżania dawno niewidzianych teledysków za pomocą YouTube. Właśnie w piątek naszła mnie chęć na takowy maraton klipów. Wtedy przypomniała mi się nazwa pewnej piosenki, którą zawsze bardzo lubiłam. A nie widziałam klipu do niej ładnych parę lat... toż to było przecież za czasów Vivy niemieckiej xD ( z osiem lat temu ). W ten właśnie sposób, słuchając muzyczki do złudzenia przypominającej ścieżkę dźwiękową z The Sims: Wakacje i patrząc na paniusię korzystającą w pełni z uroków rozkosznego słonka, sama zapragnęłam udać się na taką rajską wyspę...:)
Uwaga! Jeśli macie już dość śniegu i mrozu i czujecie, że za chwilę stracicie ostatnie chęci do funkcjonowania, zastanówcie się dwa razy zanim obejrzycie klip... jest tak wakacyjny, że będzie Wam tylko gorzej :(

Teraz jedno wiem na pewno: nie znoszę zimy! Z niecierpliwością czekam na cokolwiek, co przybliży nas do wiosny. W końcu, stamtąd już tylko kilka kroków do lata.
Mam już nawet małe plany na lato. Zanim kiedykolwiek postawię stopę na jakiejkolwiek rajskiej wyspie, muszę się nacieszyć tym, co mam wokoło. Chciałabym tylko, żeby ten śnieg już odpuścił, bo nie ma nic gorszego niż budzenie się rano i patrzenie na te cholerne zaspy :(
Życzę nam wszystkim już niedługo pięknej wiosny i wspaniałego lata. Mam nadzieję, że wszystkie Wasze plany na miesiące gorąca, wypalą :) Tak jak i moje.
I oby było jak najmniej burz.
Pozdrawiam ♥

2 komentarze:

  1. Oj tak, przydałoby się już zamienić kurtkę zimową i kozaki na sweterek i trampki, zwłaszcza jak musisz się tłuc 45km na uczelnię :( Wiosno ogarnij się, bo jak nie to naślemy na cb egzaminatorów od prawa jazdy - od razu ci przejdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy narzekają na śnieg.Ja nie za bardzo.Minie.A słoneczka to ja bym chciała.
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń