czwartek, 20 czerwca 2013

Różowe włosy + kilka nowości!

Witajcie! Dzisiejsza notka nie będzie specjalnie długa i treściwa, na cykl "Ważne dzisiaj!" nie mam teraz po prostu siły latając z wywieszonym jęzorem między jednym egzaminem a drugim, a tu jeszcze praca do napisania i kilka załatwień. Notkę robię po prostu, bo lubię takie niezobowiązujące pisanie.
Na początek, coś na temat mojego koloru włosów. Jak zapewne zauważyliście, jest to dosyć "po_oczach_dający" różowy. Niektórzy zarzucali mi nierównomierność nałożenia, ale drodzy państwo, taki był zamysł. Zresztą, taki nierówny wygląda naprawdę fajnie :)


Kolor podoba mi się naprawdę bardzo i jestem z niego zadowolona. Zszokowanym tłumaczę, że jest to jedynie szamponetka firmy Joanna, a te szybko schodzą ( dosłownie po kilku myciach ), więc nie musicie się czuć przerażeni XD

Podobno koniec roku szkolnego wypada 28 czerwca, a że większość z Was chodzi jeszcze do szkoły, stwierdziłam, że fajnie będzie połączyć te informacje. Otóż, oprócz świadectw i wyróżnień na zakończenie 10 miesięcy tyrania dostaniecie prezent od zespołu B.A.P. I to nie byle jaki, tylko comeback. Comeback z trzema singlami. Wyobrażacie to sobie? :D
Jak widzicie na teaserowym zdjęciu, pierwszy singiel będzie nosić nazwę "Coffee Shop" możliwe, że album ukaże się pod tą samą. Co innego mówi nam to zdjęcie prócz ochów i achów (raaaany, Jongup ma różowe włosy ♥ Youngjae jaki sexy, arrr ♥) ?
Że to będzie spokojna piosenka. Spokojna piosenka od B.A.P ( dlaczego to brzmi tak dziwnie? o.O) .
I tym razem to nie będzie utwór typu Rain Sound, nic z tych rzeczy. Nadzieję na to zabija teaser, który ukazał się dziś rano.
Nie lubię jazzu i każdy kto zadaje się ze mną dość długo, w końcu to ode mnie usłyszy. Tymczasem sielankowa melodyjka przygrywająca na zatłoczonych uliczkach teasera świadczy o utworze w tym właśnie gatunku.
No cóż, zrobić możemy trzy rzeczy:
a) grzecznie czekać i liczyć na to, ze nie schrzanią tej płyty do końca,
b) wykupić bilet do Korei, porwać Banga i przeprowadzić na nim tortury (XD),
c) wpaść do TS Entertainment z kałasznikowem i wystrzelać wszystko co się rusza.
Dwie z nich są jednak nierealne, więc zostaje nam czekanie.

Na koniec tej notki klip reklamujący Fantę w Korei.

Czadu dają: Lee Kwang Soo, Niel z Teen Top oraz Eunji z A Pink.
Ech, żeby tak pocięli klip na reklamy i puszczali takie spoty w Polsce XD

To tyle na dzisiaj! Pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. Co do włosów to nieźle mnie zaszokowałaś ^_^
    Teaser jeszcze nie oglądałam.Reklamy też.I tam zaległości z innych powrotów.
    A co do Twojego kolorku to Ci zazdroszczę.Sama chciałabym przefarbować na różowo,ale nie wiem ,czy będzie mi do twarzy.Ech i właśnie z tym mam kłopot jaki kolor chce taki mi nie pasuję.
    A może w końcu przestanę się innych słuchać.
    Pozdrawiam arktycznie :-)
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń