niedziela, 2 grudnia 2012

MAMA 2012

Witajcie :) Dzisiejszy post będzie o jednej z najlepszych gali rozdania nagród, jaką oglądałam w tym roku. MNet Asian Music Awards 2012 w Hong Kongu odbyła się 30.11.2012. Żeby oglądać całą galę, poświęciłam typowe życie studenta, czyli uczelnię i nie żałuję ^^ . Co tu dużo mówić, w porównaniu z EMA 2012 to było naprawdę coś. Zresztą, EMA w tym roku było jak dla mnie dziwne i wybrakowane. Najwięcej nagród zdobyła Taylor Swift, co jest jak dla mnie...głupie ? ;p

Ale, wracając do MAMA, gala miała wysoki poziom. Wszystko było takie na tip top. Nie wiem, może to i wina mojego ogólnego zauroczenia Azją i k-popem oraz obecnym tam gościem specjalnym :) Ale po kolei xD

Jestem ogromnie dumna z BIGBANG za to, że dostali te 3 nagrody i z GD za statuetkę dla niego :) Było głosowanie i trzymanie kciuków, a potem aż ciężko było oprzeć się wrzaskom radości przed livestreamem :D
                                                        Bangi na czerwonym dywanie :D

Największym zdziwieniem napawały mnie dwie osoby: GD i Tabi :D

Smok otworzył galę raperskim występem, a potem samotnie odebrał nagrodę dla Bangów w kategorii: BEST MALE GROUP. Gdzie zdziwienie ? Wystarczy zauważyć drobną różnicę pomiędzy jego włosami w ww. momentach, a kolorkiem na występie bandu.
                                       Tak "Lider Kwon" wyglądał na początku MAMA 2012
                                             A tak prezentował się w czasie występu xD

Co do Tabiego, jego sceniczny kostium i zombiakowe soczewki zasługują na uwagę.
                                              Tabi, z czym do ludzi ? Mega róż i te oczęta xD

I tak jednak wydaje mi się, że wyglądał olśniewająco. To samo tyczy się Daesunga i jego pięknej fryzury:) Aww ♥ Ten kolorek :)
            Daesung odbiera gratulacje od Jackie Chana ( wręczał Bangom nagrodę dla Artysty Roku )

I występ:


Coś wspaniałego ♥

Teraz przechodzimy do Adama Lamberta, który wystąpił na MAMA 2012 jako gość specjalny. Na czerwonym dywanie prezentował się naprawdę cudownie:

Gospodarze gali byli bardzo ciekawi tego, co Adam sądzi o k-popie. Zapytany, z rozbrajającą szczerością odpowiedział, że musi zakraść się do garderoby BIGBANG i zabrać z niej wszystko. Oczywiście, za tą wypowiedzią potoczyły się fan żarciki. Gdy GD sam odbierał nagrodę, powiedział, ze reszta zespołu przygotowuje się do występu. Filipiński Fun Club TOPa ma na ten temat inne zdanie...:D
Sama nieźle się z tego uśmiałam :) Ale Adam poszedł swoją drogą i co nieco zakosił :D Czyż jego uczesanie w Szanghaju nie wyglądało identycznie jak fryz Dae na MAMA ? :D
No właśnie :D Występ Adama na MAMA dobrze się przyjął. Moje serce wrzeszczało w piersi, gdy widziałam podśpiewującą Whataykę Amber z F(x), zresztą cały ten girlsband bawił się świetnie. Sistar też złapały adamowe rytmy i przyklaskiwały w czasie Trespassing. Na całkowite owacje na stojąco zasługuje jednak reakcja PSY na WWFM. Nie wiem jak wy, ale ja o mało nie spadłam z krzesła na widok jego miny wyrażającej co najmniej obłędne uwielbienie :D

Ahahaha xD Chyba nikt długo tego nie zapomni :D
Występ Adama na yt nie jest dostępny, więc linkuję : http://www.yinyuetai.com/video/556164 :D

Reszta gali także była wspaniała:D W czasie występu wyżej prezentowanego pana, Bangom odwaliło totalnie xD Tyczy się to zwłaszcza Taeyanga, który tańcował Gangnam Style pod sceną :D

Bardzo podobał mi się również show zrobiony przez Epik High:)

                                                       I te ich wspaniałe stroje :D

Zmotywowało mnie to do poszukania ich klipów i szczerze powiem, jestem oczarowana :3


Awww ♥

To by było na tyle. Na koniec dodam jeszcze, że całą galę komentowałam na żywo na facebookowym fan page'u Keep Calm and BIG BANG .

Pozdrowionka :D ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz