poniedziałek, 17 grudnia 2012

Love ♥

Witajcie:) Dzisiaj, pragnę przedstawić to, na co wszyscy Glamberts czekali od dłuuugiego czasu dwóch lat, czyli odkąd Adam i Sauli zaczęli ze sobą chodzić. Glamberts wreszcie się doczekali, a jakże. Nie wiem, kto uwiecznił ten buziak, ale medal to ja bym mu za to dała. :D

Mam taką radochę z tego zdjęcia, że ach-ach xD Nawet nie sądziłam, ze kiedykolwiek tyle sympatii z mojej strony się posypie na Saulberta :D Podczas prowadzenia gali Divas Adaś zachowywał się jak na niego przystało, ale te wszystkie azjatyckie koncerty, występy i wywiady chyba sprawiły, że straszliwie stęsknił się za ukochanym. Nawet na czerwonym dywanie musiał go obcałować :D

Ojj, coś czuję, że było ostrro potem :D Ale ja jestem ogólnie zakręcona na punkcie takich tekstów. Zresztą, chyba widać, że Adam trochę "zgłodniał". I nie mam tu na myśli tylko tego, o czym wszyscy teraz myślą :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz