czwartek, 13 grudnia 2012

Wesołych Świąt od NU'EST i Orange Caramel :)

Już jest świeży klip do świątecznej piosenki NU'EST i Orange Caramel :3
W te święta będziemy się cieszyć razem z naszymi idolami/mężami/menszami/biasami/noonami/oppami i innymi :)


Dżasta zaraz musi nadrobić, bo jak zwykle subskrypcje na YouTube swoje, a mój postęp w oglądaniu - swoje :p

No to WESOŁYCH ŚWIĄT, chociaż jeszcze ich nie ma :D





A tu można pobrać:  http://veepinku.blogspot.com/2012/12/download-orange-caramel-feat-nuest.html :)

POLSKIE TŁUMACZENIE (PL)
*Pocałuj mnie, pocałuj mnie
Nim minie ta zima
Kochaj mnie, kochaj mnie, tak jak ja kocham ciebie
Hej ty, słyszysz mnie? Słyszysz co mówię?
Nie chcę nic więcej
**Kiedy cię widzę, dzwoneczek dźwięczy w moim sercu
Myślę, że powiesz mi dziś tak
Jak wczoraj w moim śnie
Jest zimno, ale ubieram ładne ubrania
Pada śnieg, ale wkładam obcasy
Chcę póść z tobą na spacer dziś w nocy
Przedzierając się przez śnieg
Szukam cię
To uczucie, kiedy biegnę do ciebie
Ten zimny wiatr jest orzeźwiający
Ty (ty) jesteś większym prezentem niż wszystko na tym świecie
흰눈 사이로
Dziś, jest tak jakby wszystko miało się udać
Zbieram się na odwagę, a biały śnieg spada jakby był znakiem
* Powtórzenie
** Powtórzenie
Dziś, czuję się tak, jakby wszystkie moje marzenia miały się spełnić
Czuję się bardziej podekscytowana
Właśnie tak
* Powtórzenie
** Powtórzenie
Tej radosnej nocy (w tej chwili, na którą czekałam)
Kiedy wszystko cichnie (na cały ten czas)
Te rzeczy, które ukrywałam, chcę powiedzieć ci to wszystko
Pocałuj mnie, pocałuj mnie
Prezent, który jest lepszy od ciebie?
Nie wiem co to
Czy ten dzień, na który czekałam, będzie dziś?
Tak jak w moim śnie wczoraj?
Pocałuj mnie w usta (ha)
Zapal dziś wszystkie światła (teraz)
Zanim śnieg przestanie padać
Jesteś dokładnie przed moimi oczami
To są wyznania, słuchaj kochanie
Możesz być moim skarbem, a ja będę twoją gwiazdą (HA!)
Boże, proszę, odpowiedz na moje modlitwy, spełnij moje marzenie
Dziewczyno, zawsze będę twoim Chłopakiem,
Czy będziesz moja?

1 komentarz: