poniedziałek, 10 grudnia 2012

Ważne dzisiaj! part 5

Witam po dłuższej przerwie:D Glamberts, czy macie pojęcie, że 6-ego grudnia minął dokładnie miesiąc od naszego zlociku w Krakowie ? Trzeba to powtórzyć :D

Posklejam dzisiaj rzeczy, które mnie niezmiernie cieszą ostatnio :) Enjoy!

1. Comeback NU'EST coraz bliżej! Podobno chłopcy nagrali już album i pracują nad MV. Podobno... ich comeback ma nastąpić po goodbye stage Son Dam Bi, która jest najlepiej opłacalną artystką Pledis Entertainment. Czyli jak dobrze pójdzie, jeszcze w grudniu trafi do nas świeży singiel!
Ale wiecie co w tym wszystkim nie jest podobno ? A to, że realnie macie szansę zamówić sobie prześwietny kalendarz na biurko z NU'EST na rok 2013! Wszystko to dzięki NU'EST Poland! wystarczy, że napiszecie do nich maila: nuestpl@gmail.com . Nie ma co, prezent na gwiazdkę idealny dla wszystkich L.O.V.E!
  Kalendarzowy zestaw!
                                                          

2. Prezent mikołajowy! Niektórym zapewne żaliłam się, że Mikołaj w tym roku o mnie zapomniał. No way! Kiedy wczoraj wróciłam z AIESEC-owej konferencji (a jak! ktoś w końcu musi zacząć spełniać swoje Korean & Japanese Dream xD), czekała mnie co najmniej miła niespodzianka :D
Naprowadzę Was: pamiętacie, jaka gra miała premierę 29 listopada tego roku ?

Mrrrr....Grrrr....Wrrr.... xD Jestem taka uciechana, że brak słów! A ponieważ gierka śmiga bez niczego na najwyższych obrotach, jestem dumna z możliwości swojego kompa jak i uciechana jeszcze bardziej :D
Wyobraźcie sobie szok, jaki przeżyłam, gdy zobaczyłam grę niewinnie siedzącą na biurku xDD
                                                 A to już sesja z mojego biureczka xD

Wszystkim zastanawiającym się, czy warto, polecam :D Gra ma ciekawe misje, można w niej zdobywać umiejętności, wytwarzać mikstury z ziół itp. Jedyne co mnie martwi, to zabijanie psów, no ale w tym środowisku jest to na zasadzie albo one albo ty... Ale ludzie! Jaki tam jest żywy świat! Co krok żółwie, dziki, w wodach pełno ryb, a nawet krwiożercze rekiny! Niesamowite :D

3. Nowości na moim koncie youtube! Zapraszam na konto Justyna K Lambert, gdyż często dodaję tam
filmiki, o które trudno na youtube! Najnowszy z nich:

To by było na tyle w tej notce :) Miłych przygotowań do świąt/końca świata/sylwestra ♥

1 komentarz: